بهترین دانشگاه های کانادا در سال ۲۰۱۸

بهترین دانشگاه های کانادا در سال 2018

رتبه بندی جهانی دانشگاه QS یک انتشارات سالانه است دانشگاه ها را توسط (Quacquarelli Symond  ( QS رتبه بندی میکند.

بر اساس رتبه بندی جهانی QS در زیر ده دانشگاه برتر کانادا آمده است :

۱-  دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو در سال ۱۸۲۷ تاسیس شده و حدود ۸۸،۷۰۰ دانشجو در سه دانشگاه خود که در تورنتو واقع شده است ، دارد . از نوآوری های تحقیقاتی  این دانشگاه این است که در کشف انسولین و سلول های بنیادی مشهور است.  این  دانشگاه گران‌ترین دانشگاه در کانادا است و در گران‌ترین شهر کانادا نیز واقع شده است.

۲  -دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل در سال ۲۰۱۸ در رده ی ۳۱ در بین دانشگاه برتر جهان قرار گرفته. این دانشگاه در سال ۱۸۲۱ تاسیس شده و است و حدود ۴۰،۵۰۰ دانشجو دارد که ۲۵ ٪ آنان بین المللی هستند. این دانشگاه در مونترال واقع شده و دارای بیشترین تعداد پژوهشگران رودز(۱۴۲) و برندگان جایزه نوبل (۱۲) در میان همه دانشگاه های کانادا است.

۳   – دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال جاری شش رده نزول رتبه داشته است و در جایگاه  ۵۱ در جهان قرار گرفته ، اما در عین حال سومین دانشگاه برتر در کانادا است. این دانشگاه در ونکوور و کلوانا در بریتیش کلمبیا واقع شده است و حدود ۶۲،۹۰۰دانشجو دارد، ۱۴،۴۳۴دانشجوی این دانشگاه بین المللی و از 162 کشوردر سراسر جهان هستند. این دانشگاه برای مقطع لیسانس کم هزینه ترین دانشگاه است و در  مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌هایی مثل زیست‌شناسی دریایی یا داستان‌نویسی قطعا بهترین گزینه دانشگاه بریتیش کلمبیا در ونکوور  خواهد بود. بهترین دانشگاه در یکی از بهترین شهرهای دنیا، که از دانشجویان بین‌المللی در مقاطع فوق لیسانس و بالاتر فقط کمی بیشتر از دانشجویان کانادایی شهریه دریافت می‌کند. آب و هوا، طبیعت زیبا و خیره‌کننده، تنوع شهری و مردمی این دانشگاه را یکی از اولین انتخاب‌ها برای دانشجویان بین‌الملل قرار داده ‌است.

۴ – دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا در سال ۱۹۰۸ در شهر ادمونتن تاسیس شده است. این دانشگاه در رتبه بندی جهانی در رتبه۹۰ هم رده با کره جنوبی است. دانشگاه آلبرتا دارای ۳۷،۸۳۰ دانشجو از ۱۴۳ کشور است و سالیانه سهمی۱۲.۳ میلیارد دلاری در اقتصاد آلبرتا دارد. دانشگاه آلبرتا برای مقطع لیسانس بسیار گران و پرهزینه است ولی هزینه تحصیل در آن برای مقاطع فوق لیسانس بسیار مناسب است. ادمونتون شهر بزرگی است که امکانات بسیار خوبی دارد ولی یکی از سردترین مناطق در این لیست به شمار می‌آید.

۵ – دانشگاه مونترال

دانشگاه مونترال با رتبه 130 در بین دانشگاه های برتر در دنیا قرار گرفته است. این دانشگاه در سال 1878 تاسیس شد و یکی از فعالترین دانشگاه های کانادا درزمینه تحقیقات است که درآمد حاصل از آن بیش از نیم میلیارد دلار می باشد. بزرگ‌ترین دانشگاه فرانسوی زبان در خارج از فرانسه، دانشگاه مونترال است که شهریه نسبتا مناسبی دارد. رشته‌های مهندسی و اقتصاد در آن بسیار مطرح است که البته به زبان فرانسه تدریس می‌شود. نکته ای مهم درباره این دانشگاه این است که فرانسوی‌ها یا شهروندان فرانسوی زبان دیگر کشورها که لیست آنها پیوسته در حال تغییر است، می‌توانند با قیمتی که سایر شهروندان اهل کبک در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، یعنی قیمت بسیار مناسب ۱۵۰۰ دلار در سال در این دانشگاه به تحصیل مشغول شوند. این نکته برای تمام دانشگاه‌های کبک نیز صدق می‌کند.

۶ – دانشگاه مک مستر

دانشگاه مک مستر ، امسال با ۹ رتبه ارتقا در جایگاه ۱۴۰ در جهان قرار گرفته است. این دانشگاه ابتدا در سال ۱۸۸۷ در تورنتو تاسیس شد، اما در سال ۱۹۳۰ به همیلتون ،اتاریانو نقل مکان کرد . مک مستر دارای ۷۰ موسسه و مرکز تحقیقاتی است و  بیشتر به خاطر مدرسه پزشکی خود معروف شده است.

۷ – دانشگاه واترلو

این دانشگاه در شهر انتاریو واقع شده است و رتبه ی ۱۵۲ در بین دانشگاه های برتر جهان را دارد . دانشگاه واترلو در سال ۱۹۵۷ تاسیس شده و یکی از جوان ترین دانشگاه های کانادا به حساب می آید. ۳۷٪ از دانشجویان این دانشگاه یعنی چیزی در حدود ۳۶،۶۷۰ نفر از دانشجویان، بین المللی هستند. این دانشگاه به خاطر رشته‌های علوم رایانه و مهندسی مطرح است و یکی از معروف‌ترین دانشگاه‌های کانادایی در خصوص برنامه‌های کارآموزی است.

۸ –  دانشگاه وسترن

این دانشگاه درجایگاه ۲۱۰ هم رتبه با دانشگاه انترپ بلژیک در بین دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته است. دانشگاه وسترن در شهر لندن واقع در انتاریو قرار گرفته است . قبلا به عنوان دانشگاه وسترن انتاریو شناخته شده بود. این دانشگاه در سال ۱۸۷۸ تاسیس شده و در حال حاضر حدود ۲۸،۸۰۰دانشجو دارد. تحقیق یکی از مهم‌ترین اهداف دانشگاه است و سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از این طریق درآمد کسب می‌نماید. با داشتن ۱۳ دانشکده و سه کالج وابسته وسترن در مجموع ۲۰۰ مدرک مختلف ارائه می‌نماید.

۹ –  دانشگاه کلگری

دانشگاه کلگری در ساال ۲۰۱۸ در رتبه ی ۲۱۸ در بین دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته است. با وجود نزول رتبه ولی باز هم جزو ۱۰ دانشگاه برتر کانادا است. این دانشگاه در سال ۱۹۶۶ تاسیس شده است و دارای ۵ فضای باز دانشگاهی است که یکی از آنها در قطر واقع شده. این دانشگاه  محل کشف اختراعات قابل توجهی مانند نوروچیپ است . برخی از رشته‌هایی که در این دانشگاه تدریس می‌شود عبارتند از: علوم ارتباطات، مهندسی، علوم انسانی، حقوق، بازرگانی، پزشکی،پرستاری، علوم پایه و علوم اجتماعی.

۱۰ – دانشگاه کویینز

دانشگاه کوئینز در سال ۲۰۱۸ در جایگاه ۲۱۴ در بین برترین  دانشگاه های جهان قرار دارد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کانادا است که در سال ۱۸۴۱ تاسیس شده یعنی ۲۶ سال قبل از تاسیس کانادا. امروزکویینز حدود ۲۲،۴۶۱دانشجو دارد که  ۱۰٪ آنها بین المللی هستند.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا