بهترین درگاه اینترنتی بین المللی برای کسب درآمد ارزی کدام است؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

فروش، فروش، فروش؛ به عنوان یک کسب و کار کوچک یا صاحب یک وبسایت اینترنتی، این چیزی است که همیشه در ذهن شماست. وقتی که صحبت از پول و کسب درآمد است، هدف شما این خواهد بود که تجربه مشتریان شما از خرید در وبسایتتان خوب و مثبت باشد. اگر محصول و کالای خوب داشته باشید اما نتوانید آن را به همه بفروشید، این برای شما ضرر محسوب می شود. برای همین است که باید به دنبال بهترین درگاه اینترنتی بین المللی باشید تا علاوه بر این که بتوانید امکان خرید بین المللی را در وبسایتتان برای مشتریان فراهم کنید، نیز مطمئن شوید که بهترین را برای این کار انتخاب کرده اید.

درباره مزایای داشتن یک حساب ارزی در مطلبی دیگر توضیح دادیم؛ این که سود دریافتی شما از یک فروشگاه بین المللی چقدر نسبت به فروش محلی بیشتر خواهد بود.

کمی درباره درگاه اینترنتی

96 درصد از آمریکایی ها اینترنتی خرید می کنند (پیش بینی می شود تا سال 2019 224 میلیون خریداری اینترنتی در آمریکا داشته باشیم)، بنابراین مانند شما که این مطلب را می خوانید، آن ها هم با مراحل انجام یک خرید اینترنتی آشنا هستند.

روال معمول خرید اینترنتی همین است، مشخصات محصول دلخواهت را بنویس، دنبال چیزی که دقیقا میخوای بگرد، به سبد خرید اینترنتی اضافه کن و بر روی دکمه پرداخت آنلاین کلیک کن!

با داشتن یک درگاه پرداخت اینترنتی، کار و زمان ارزشمند خود را حفظ می کنید؛ دیگر نیازی نیست تا روند پرداخت توسط مشتری به صورت دستی انجام شود. از طرفی با داشتن یک درگاه اینترنتی می توانید مشتریان خود را مجاز به استفاده از چندین روش برای پرداخت هزینه محصول و خدمات کنید.

در نتیجه مشتریان شما بیشتر می شود.

اگر روش پرداختی که مشتری شما می تواند با آن پرداخت داشته باشد در وبسایت شما وجود نداشته باشد، مشتری به سادگی وبسایت را ترک می کند.

در انتخاب یک درگاه پرداخت چه ملاک هایی را در نظر بگیریم؟

زمانی که می خواهید یک درگاه پرداخت انتخاب کنید، چه چیز هایی را باید در نظر بگیرید؟

امنیت

خوب کاملا طبیعی است. هیچ کس نیم خواهد حساس ترین اطلاعات مالی را در اختیار وبسایتی قرار دهد که به آن اطمینانی نیست. نیازی به درگاه اینترنتی دارید که به مشتریان شما تجربه پرداختی ایمن را بدهد.

به نمایش گذاشتن لوگو های اطمینان موثر است، مثلا همان طور که در وبسایت های ایرانی لوگو های نماد اعتماد الکترونیک، لوگو بانک های تحت پوشش و… را قرار می دهید، در نسخه خارجی وبسایت خود نیز لوگو های متناظر را قرار دهید. مثلا لوگو پی پل، لوگو SSL و…

ارائه درگاه پرداخت خارجی برای کاربران ایرانی

بیش از 80 درصد از مشتریان با دیدن این موارد در وبسایت شما احساس امنیت می کنند.

امنیت یکی از مهمترین معیار در انتخاب بهترین درگاه اینترنتی است.

همچنین بخوانید |  آموزش راه اندازی خرید اینترنتی با بیت کوین در ایران به عنوان یک درگاه پرداخت

هزینه

مانند هر خدمات دیگری، هزینه هایی در قبال آن از شما دریافت می شود؛ درگاه اینترنتی هم از این قائده مستثنا نیست.

در ازای تراکنش هایی که درگاه پرداخت برای شما پردازش می کند باید هزینه هایی را بپردازید.

بنابراین پیش از این که درگاه پرداختی را انتخاب کنید، حتما روی هزینه هایی که از شما بابت ارائه خدمات دریافت می شود، تمرکز کنید.

هزینه های شامل مواردی همچون هزینه های تراکنش، بازگشت وجه به مشتری و هزینه های تبدیل شدن به یک پذیرنده می شود.

و از همه مهم تر که باید مطمئن شوید که هزینه های پنهانی وجود ندارد که مشتری شما با آن روبرو شود.

روش های پذیرفته شده پرداخت

واقعیت این است که هر چه روند پرداخت هزینه توسط مشتری را ساده تر کنید، آن ها تمایل بیشتری به خرید پیدا می کنند.

این که در فروشگاه خود از انواع روش های پرداختی پشتیبانی کنید، نقطه قوت مهمی است.پ

رایج ترین روش هایی که توسط اکثر فروشگاه ها پشتیبانی می شود، استفاده از کارت های بانکی ویزا، مستر کارت و سیستم پرداخت پی پل است.

اما همه فروشگاه های اینترنتی از نوع پرداخت های وب مانی، پرفکت مانی، اسکریل یا ارز های رمزپایه پشتیبانی نمی کنند که این می تواند برای فروشگاه شما نقطه قوتی باشد که از این روش ها نیز پشتیبانی کنید.

یکی از دلایلی که بیشتر صاحبان مشاغل شاید علاقه ای به پذیرش روش های پرداخت ناشناخته ندارند، عدم امکان نقد کردن درآمد های آن است اما شما می توانید از طریق خدمات نقد کردن درآمد ارزی وبسایت فناوران امید این مشکل را کاملا برطرف کنید.

پیشنهاد می کنیم از ابزار های آمری مانند گوگل آنالیتیکس استفاده کنید تا متوجه شوید که خریداران شما بیشتر از چه کشور ها یا شهر هایی هستند، روش های پرداختی قابل قبول کاربران نسبت به شهر یا کشور محل سکونتشان می تواند متفاوت باشد.

از طرفی حتی داشتن تنوع در روش های پرداختی احساس امنیت را برای مشتریان شما بالا می برد.

همچنین بخوانید |  افتتاح پی پال بیزینس و دریافت درگاه پرداخت به صورت گام به گام

معرفی بهترین درگاه اینترنتی برای وبمستران ایرانی

کl نیستند سرویس دهندگان معتبر و معروفی که خدمات درگاه اینترنتی ارائه می کنند اما مشکل اصلی این است که اکثر آن ها به دلیل وجود تحریم های مالی یا دلایل دیگر به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی کنند.

از جمله این سرویس دهنده ها می توان به پی پل و آمازون پی اشاره کرد.

معرفی بهترین درگاه های پرداخت خارجی

در ادامه تنها سرویس دهنده ای را معرفی می کنیم که کاربران ایرانی می توانند برای دریافت درگاه اینترنتی از آن استفاده کنند.

همچنین این سرویس دهنده را با ارائه دهندگان بهترین درگاه اینترنتی خارجی مقایسه می کنیم.

پی پکس : بهترین درگاه اینترنتی بین المللی

پی پکس یک سیستم پرداخت خارجی مانند پی پل است. مانند هر سرویس دهنده ای این سیستم نیز مزایای و معایبی دارد.

با داشتن حساب پی پکس می توانید درخواست دریافت درگاه اینترنتی بین المللی بدهید که امکان پشتیبانی از تنوع گسترده ای از روش های پرداخت از جمله کارت های بانکی بین المللی، ارز های دیجیتال و رمزپایه را داراست.

از طرفی پی پکس مشکلی از بابت ارائه خدمات به کاربران ایرانی ندارد و می توانید به راحتی در این وبسایت حساب ایجاد کنید که البته پیشنهاد می کنیم برای تکمیل مدارک و احراز هویت حساب پی پکس خود از وبسایت فناوران امید کمک بگیرید.

پی پکس به ازای سپرده گذاری شما به صورت ماهانه و سالانه سود پرداخت می کند که در بین سیستم های پرداخت کمتر مشاهده می شود که چنین تسهیلاتی ارائه شود.

مقایسه بهترین درگاه های اینترنتی پرداخت با درگاه پی پکس
Amazon PaymentsPayPaxPayPalAuthorize.Net2Checkout
هزینه تراکنش2.9% + $0.300.5%2.9% + $0.302.9% + $0.302.9% + $0.30
هزینه پرداخت های خارج از شبکه
3.9% + $0.30N/A4.4% + fixed feeExtra 1.5%Extra 1.5%
هزینه ماهانه$010 – 30$ ماهانه$0$25$0
هزینه بازگشت وجه$20$0$20$25$20
هزینه راه اندازی$0$0$0$49$0
کارت ها و روش های پرداختی پشتیبانی شدهاکثر کارت های اصلیاکثر کارت های اصلی + ارز های دیجیتال و رمزپایهاکثر کارت های اصلیاکثر کارت های اصلیاکثر کارت های اصلی
تعدا ارز های پشتیبانی شده
100+325N/A8

 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا