بهترین روش اخذ مستر کارت چیست؟

اشتراک گذاری پست

آیا می دانید بهترین روش اخذ مستر کارت کدام است؟ به دلیل تحریم آمریکا علیه ایران اخذ مستر کارت دشوار بوده و این موضوع گاهی بسیار نگران کننده خواهد بود. در این مقاله به طور دقیق بهترین روش اخذ مستر کارت را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع روش های اخذ مستر کارت

افرادی که نیازمند به اخذ مستر کارت هستند باید کمی وقت بگذارند و روش های موجود در زمینه روش اخذ مستر کارت را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند. در نظر داشته باشید که یکی از روش های روش اخذ ویزا کارت بانک های خصوصی است. این گزینه در ابتدا به نظر مناسب می آید اما واقعیت چیز دیگری است. در نظر داشته باشید که شرایطی که از سوی بانک های خصوصی برای افراد تعیین می شود گاه آنقدر دشوار است که فرد را از تصمیم گیری باز می داند. به عنوان مثال یکی از شرایط اخذ ویزا کارت وجود سپرده 50 میلیون تومانی است که باید به صورت بلند مدت استفاده شود و قطعاً چنین گزینه ای برای همه افراد مناسب نبوده و یا حتی عاقلانه به نظر نرسد. حال سوال اینجاست که برای اخذ مستر کارت چه باید کرد؟ در نظر داشته باشید که شما برای اخذ مسترکارت باید به شرکت های ارائه دهنده خدمات خصوصی مراجعه کنید و می دانیم که تعداد آنها کم نیست! چه باید کرد ؟ با ما همراه باشید.

بهترین روش اخذ مستر کارت : استفاده از خدمات ارزی فناوران امید

به طور کلی افرادی که قصد دارند به سراغ شرکت های خصوصی ارائه دهنده ویزا کارت بروند دو راه دارند، روش اول بررسی آگهی های اینترنتی است و باید به طور دقیق آگهی ها دنبال شود و روش دوم استفاده از غرفه های رسمی در بعضی از مراکز بوده که البته در شهرهای بزرگ دیده می شود. در این غرفه یک سری از افراد به عنوان متخصص در این زمینه حضور دارند که خدمات دریافت مستر کارت به شهروندان ارائه می دهد.مراکزی مانند مجموعه فناوران امید(fanavaraneomid.co) هفت سال قدمت داشته و میتوانند به شما در صدور و شارژ مستر کارت ها یاری برسانند .

روند کار در شرکت های خصوص در زمینه اخذ ویزا کارت به این صورت است که این شرکت ها از شعب مستر کارت در کشور های نزدیک به ایران استفاده می کنند و کشورهایی از جمله عمان،آذربایجان، امارات و همینطور گرجستان بهترین گزینه در این مسیر محسوب می شوند. البته کشورهای اروپایی شرقی مانند بلغارستان و لهستان نیز در این دسته قرار گرفته است.

خرید کارت ارزی بین المللی در ایران

مدارک لازم برای اخذ مستر کارت

در ابتدای امر در صورتی که قصد شما استفاده از شرکت های خصوصی در زمینه اخذ اخذ مستر کارت است باید فرم مربوطه را تکمیل کنید فرم ها برای هر شرکت در سایت مربوط به آن قرار گرفته است، سپس نیاز به ارائه یک کپی از کارت ملی و همینطور پاسپورت دارید. همچنین نیاز است که هزینه های مربوطه را نیز پرداخت نمایید.
می دانیم که ویزا کارت به دو صورت مجازی و فیزیکی وجود دارد، در صورتی که گزینه مجازی را انتخاب کرده باشید بدون شک در همان لحظه اعتبار خود را دریافت خواهید کرد و در صورتی که به دنبال اخذ کارت مستر فیزیکی هستید باید ۱۰  کاری حداقل صبر کنید تا کارت مستر در اختیار شما قرار بگیرد.

پس از دریافت کارت می توانید از طریق وب سایت مربوطه به سادگی کارت خود را شارژ نمایید.شارژ کارت های دبیت که همان مستر کارت ها یا ویزا کارت ها می باشند نه تنها از طریق همان موسسه صادر کننده کارت ها و همچنین صرافی ها و حواله سوییفت انجام می شود.
این کارت ها در 190 کشور در دنیا معتبر بوده و همینطور سبب می شود که حمل و نقل پول آسان و ایمن باشد.

آیا اخذ مستر کارت از بانک صحیح است؟

با توجه به اینکه این سوال بارها پرسیده شده است و در بخش ابتدایی این مقاله نیز در خصوص بهترین روش اخذ کارت مستر از طریق بانک ها صحبت شد اینطور که به نظر می رسد در صورتی که بتوانید شرایط اخذ مستر کارت را بپذیرید می توانید از قوانین بانکی در این زمینه استفاده کنید اما باید بدانیم که اخذ مستر کارت از طریق بانک همیشه با کارمزد بالایی همراه بوده و این موضوع سبب می شود که نرخ محاسبه فروش ارز برای اخذ ویزا کارت به صورت روزانه محاسبه شود. اخذ ویزا کارت از طریق بانک از دسته روش های آسان اما گران قیمت است و شامل حال تمامی بانک ها و تمامی افراد نمی شود. در نظر داشته باشید که بانک های خصوصی در این زمینه نقش پر رنگی داشته اند و توانسته اند روند اخذ مستر کارت را به دو صورت کارت های نقدی و یا اعتباری پیشر ببرند. اینطور که مشخص است هزینه ای که برای کارت های اعتباری در نظر گرفته شده است کمی ارزان تر خواهد بود. اعتبار کارت های مستر ارائه شده از سوی بانک ها 3 ساله بوده و میزان ودیعه داده شده طبق قوانین و شرایط بانک می تواند پس داده شده و یا عودت نشود.

همراهان گرامی، در صورتی که می خواهید از مزایای این نوع کارت ارزی بهره مند شوید، می توانید با استفاده از خدمات ارزی فناوران امید، نسبت به خرید آنها اقدام کنید. اگر در مورده هزینه این کردیت کارت ها و نحوه خریدشان سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا