بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان

فرقی نمی‌کند که پیر باشید یا جوان، اینترنت همیشه برنامه‌ای منحصر به فرد برای شما دارد خصوصا اگر بحث آموزش آنلاین مطرح باشد! جالب است بدانید که علاوه بر سایت های ایرانی که در حوزه آموزش مجازی در حال فعالیت هسستند، تعداد زیادی وب سایت خارجی نیز وجود دارد که با همکاری برترین اساتید و دانشگاه های مطرح جهان در حال ارائه آموزش‌های آنلاین در زمینه های مختلف هستند. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان آشنا کنیم.

معرفی بهترین سایت های آموزشی رایگان دنیا

سایت کورسرا (Coursera)

کورسرا یکی از نمونه‌های بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان است که با همکاری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزشی سطح جهان، دوره‌های آموزشی مختلفی را ارائه می‌دهد. همین همکاری باعث می‌شود که تنوع دوره‌های آموزشی در این سایت بسیار زیاد باشد و امکام یادگیری آنلاین را تقریبا برای تمامی افراد در حوزه‌های مختلف فراهم کند. شما می‌توانید به صورت رایگان از دوره‌های آموزشی این سایت استفاده کنید و در صورت تمایل با پرداخت هزینه‌ای مدرک پایان دوره را دریافت نمایید. (با توجه به اینکه دوره‌های آموزشی این وب سایت آنلاین زیر نظر بهترین دانشگاه‌ها برگزار می شوند، مدرک این سایت آموزش مجازی رایگان تا حد زیادی معتبر است.

بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان

سایت خان آکادمی (Khan Academy)

در میان بهترین سایت های آموزشی دنیا ، وب سایت خان آکادمی آموزش رایگان مجازی را می‌توان به دلیل کاربری ساده‌ای که دارد به عنوان یکی از بهترین مراجع آموزش آنلاین در نظر گرفت چرا که تقریبا برای تمامی گرو‌ه‌های سنی قابل استفاده است. دوره‌های آموزشی این وب سایت نیز تنوع زیادی داشته که همگی زیر نظر مراکز آموزشی معتبر در سطح جهان برگزار می‌شوند.

 بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان

سایت Open Culture

اگر تصور می‌کنید که برای مبحث مورد نظر شما آموزش مجازی رایگان وجود ندارد، احتمالا تا کنون به سایت Open Culture سر نزده‌اید! در این سایت شما می‌توانید بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلم و پادکست آموزشی از برترین دانشگاه‌های سطح جهان پیدا کنید.

مهمترین نکته‌ای که در رابطه با این سایت وجود دارد این است که تقریبا تمامی آموزش‌های تخصصی که در برترین دانشگاه‌های سطح جهان ارائه می‌شود را در خود جای داده است. به عبارت دیگر، شما می‌توانید از آموزش‌های برترین دانشگاه‌های سطح جهان مانند استرالیا، انگلیس، آمریکا و … استفاده کنید، بدون آنکه نیاز باشد از سایت‌های دانشگاهی مختلف دیدن کرده و به دنبال مطلب مورد نظرتان باشید.

بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگانسایت یودمی (Udemy)

یودمی نیز یکی دیگر از مواردی است که به عنوان بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان شناخته می‌شود که تقریبا عملکردی مشابه با سایت کورسرا دارد. با این تفاوت که با موسسه آموزشی خاصی در ارتباط نبوده و به کاربران مختلف این امکان را می‌دهد که آموزش‌هایشان را از طریق این پلتفرم در اختیار دیگران قرار دهند. با توجه به این مسئله می‌توان گفت که مدرک این سایت آموزش مجازی رایگان اعتبار چندان زیادی ندارد.

بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان

سایت Academic Earth

این وب سایت نیز به عنوان بهترین سایت های آموزشی دنیا شناخته می‌شود چرا که بر اساس مراکز آموزشی و مباحث مختلف، دوره‌های آموزشی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به این سایت و مشاهده دسته‌بندی‌های موجود در سایت، به سرعت دوره آموزشی مورد نظرتان را پیدا کنید.

بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان

سایت edX

edX نیز به یکی دیگر از موارد لیست بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان است چرا که با همکاری که بهترین موسسه‌های آموزشی دنیا دارد، توانسته است طیف وسیعی از مباحث مختلف را در قالب ویدئوهای آموزشی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. به عبارت دیگر شما می‌توانید به صورت رایگان از تمامی دوره‌های آموزشی این سایت استفاده کنید و در پایان دوره در صورت تمایل با پرداخت هزینه‌ای مدرکتان را دریافت کنید. با توجه به اینکه آموزش‌های موجود در این سایت تحت نظر دانشگاه‌های مطرح در سطح جهان ارائه می‌شوند، می‌توان گفت که مدرک ارائه شده توسط این سایت، تقریبا معتبر است.

بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان

سایت آلیسون (Alison)

مشابه با سایت‌های آموزش مجازی رایگان دیگر، شما می‌توانید با شرکت در یکی از دوره‌های آموزشی سایت Alison که در حوزه‌های مختلفی مانند بیزینس، تکنولوژی، سلامت و … برگزار می‌شوند، در پایان دوره مدرک نیز دریافت نمایید.

بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان

آیتونز (iTunesU )

شاید باور نکنید اما یکی از بهترین گزینه‌ها برای آموزش آنلاین رایگان ، استفاده از آیتونز است! شما می‌توانید با استفاده از این ابزار که در تمامی دستگاه‌های اپل قابل استفاده است در هر لحظه از زمان به تعداد بی شماری آموزش رایگان دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر کاربری یکی از محصولات شرکت اپل هستید، از این برنامه برای استفاده از آموزش‌های رایگان و غیر رایگان در زمینه‌های مختلف استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دوره‌های آموزش آنلاین استنفورد (Stanford)

با وجود این که محدودیت‌های تقریبا زیادی برای استفاده از این سایت در مقایسه با سایر سایت‌های آموزشی وجود دارد، اما هنوز هم می‌توان آن را به عنوان یکی از موارد لیست بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان در نظر گرفت. شما می‌توانید برخی از دوره‌های آموزشی این مرکز را در سایت کورسرا نیز پیدا کنید اما اگر به دنبال آموزش‌هایی با بالاترین کیفیت آموزشی هستید، حتما به این سایت سر بزنید. البته توجه داشته باشید که برخی از دوره‌های آموزشی این وب سایت آموزش آنلاین در پلتفرم‌های خاص مانند آیتونز قابل استفاده است در حالی که برخی از آنها تنها در مرورگر وبا اجرا می‌شوند.

دوره‌های آموزش آنلاین هاروارد (Harvard)

مشابه با استنفورد دوره‌های آموزشی که در این سایت ارائه می شوند تنوع چندانی ندارند اما از لحاظ کیفیت بی همتا هستند. بنابراین اگر شما به دنبال دوره‌های آموزشی با گواهینامه معتبر بین المللی هستید، قطعا این سایت نیز برای شما در لیست بهترین سایت های آموزشی دنیا قرار خواهد گرفت.

دوره‌های آموزش آنلاین Yale

این سایت نیز مشابه با هاروارد و استنفورد برخی از مباحث خاص را با بهترین کیفیت چه در قالب ویدئوهای آموزشی و چه در قالب پی دی اف در اختیار کابران قرار می‌دهد.

توجه: همراهان گرامی، برای اخذ مدرک هر یک از این سایت‌های آموزش مجازی رایگان می‌توانید از خدمات ارزی فناوران امید استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید تا ظرف ۲ ساعت کاری هزینه اخذ مدرکتان را پرداخت نماییم.

پرداخت هزینه اخذ مدرک سایت های آموزش آنلاین

از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم. امیدواریم که با استفاده از بهترین سایت های آموزشی آنلاین رایگان که در این مقاله به شما معرفی کردیم، بتوانید در بهترین دوره های آموزش مجازی رایگان شرکت کنید. اگر شما نیز سایتی را می‌شناسید که در لیست بهترین سایت های آموزشی دنیا قرار دارد، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا