بهترین شهرهای گرجستان 1399

اشتراک گذاری پست

با وجود اینکه صنعت گردشگری در گرجستان به عنوان اولین منبع درآمد این کشور در نظر گرفته می‌شود، اما در سال‌های اخیر با افت چشمگیری روبه‌رو بوده است چرا که بسیاری از گردشگران در سفر به گرجستان از قسمت اعظمی از جاذبه های گردشگری گرجستان خبر نداشته و خیلی زود از انتخابی که کرده‌اند پشیمان می‌شوند. پس اگر شما هم جزء کسانی هستید که قصد سفر به این کشور دارید (فراموش نکنید که برای سفر به ترکیه و گرجستان نیازی به ویزا نیست!) ، در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین شهرهای گرجستان آشنا کنیم.

همراهان عزیز توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی می‌توانید برنامه‌ریزی بازدید از شهرهای گردشگری گرجستان را با کمترین هزینه انجام دهید، چرا که دیگر نیازی به استفاده از خدمات آژانس‌های هواپیمایی ندارید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از مقالات زیر استفاده کنید و یا از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهترین شهرهای گرجستان

تفلیس (Tbilisi)

تفلیس، پایتخت گرجستان، یکی از بهترین شهرهای گردشگری گرجستان در نظر گرفته می‌شود. این شهر نمادی از فرهنگ، معماری، جواهرات و … در کل گرجستان است. با جود اینکه این شهر ساخت قدیمی و سنتی دارد، در عین حال از زیرساخت‌های مدرن تشکیل شده است. وجود سنگفرش و خانه‌های سنتی با حیاط‌های دل‌باز در این شهر، منجر به شکل‌گیری انواع جاذبه های گردشگری گرجستان شده است.

بهترین شهرهای گرجستان | سفر به گرجستان

باتومی (Batumi)

همان‌طور که می‌دانید، گرجستان به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، هم کشور کوهستانی و هم کشور ساحلی در نظر گرفته می‌شود. باتومی یک شهر ساحلی و به عنوان یکی از بهترین شهرهای گرجستان شناخته می‌شود. اگر از انجام فعالیت‌های آبی لذت می‌برید، باتومی بهترین شهر برای انجام فعالیت‌های ورزشی مانند اسکی روی آب، غواصی و … است.

بهترین شهرهای گرجستان | سفر به گرجستان

متسختا (Mtskheta)

 دلیل اینکه متسختا به عنوان یکی از بهترین شهرهای گردشگری گرجستان شناخته می‌شود، قدیمی و تاریخی بودن آن است. به گونه‌ای که بسیاری از تاریخدانان لقب “روح گرجستان” را برایش انتخاب کرده و آن را به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو در نظر گرفته‌اند. از جمله مهم‌ترین جاذبه های گردشگری گرجستان که در این شهر واقع شده است، عبارت‌اند از :  Jvari Monatery، کلیسای سنت نینو، قلعه آرمازی و کلیساهای خیره‌کننده مانند کلیسای Svetitskhoveli.

بهترین شهرهای گرجستان | سفر به گرجستان

شهر برجومی (Borjomi)

این شهر که در غرب تفلیس واقع شده است، به دلیل داشتن چشمه‌های آب معدنی، به عنوان یکی از بهترین شهرهای گرجستان شناخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری گرجستان که در این شهر واقع شده است، پارک ملی گرجستان است که مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ای برای این شهر رقم زده است.

بهترین شهرهای گرجستان | سفر به گرجستان

کوتائیسی (Kutaisi)

اگر قصد سفر به گرجستان دارید و می‌خواهید با فرهنگ اصیل مردم این کشور بیشتر آشنا شوید، بهتراست که حتماً سری به یکی از قدیمی‌ترین شهرهای گرجستان،کوتائیسی سفر کنید. وجود غارها، کلیساهای جامع، صومعه‌ها، طبیعت، کانیون ها، بازارها، کافه ها، موزه‌ها، چشمه‌ها و … قطعاً اوقات خوشی را برایتان به عنوان گردشگر فراهم می‌کند.

بهترین شهرهای گرجستان | سفر به گرجستان

زوگدیدی (Zugdidi)

قصر Ekaterine Dadiani، موزه ملی گرجستان است که در این شهر واقع شده است. Zugdidi در سمت شمال غربی جورجیا واقع شده و پایتخت منطقه Samegrelo-Zemo Svaneti است. این شهر به دلیل دارا بودن معماری‌های متنوع مانند کاخ ملکه، کاخ نیکو و کلیساهای منچشر ارکی و … به عنوان یکی از بهترین شهرهای گرجستان شناخته می‌شود. پس اگر به تاریخ علاقه دارید، در سفر به گرجستان حتماً از این شهر دیدن کنید.

بهترین شهرهای گرجستان | سفر به گرجستان

گادآری (Gudauri)

این شهر که دقیقاً بین اروپا و آسیا واقع شده است، در ارتفاع 2 هزار متری از سطح دریا قرار دارد. موقعیت جغرافیایی این شهر، باعث شده است که به عنوان یکی از بهترین شهرهای گردشگری گرجستان شناخته شود چرا که گزینه خوبی برای انجام فعالیت‌های تفریحی، خصوصاً اسکی روی آب است. از طرف دیگر وجود رشته کوه‌های قفقاز در نزدیکی این شهر، شرایط را برای انجام فعالیت‌های ورزشی هیجان‌انگیز مانند اسکی و اسنوبرد فراهم کرده است. بنابراین اگر به کمی ماجراجویی در زندگی‌تان نیاز دارید، در سفر به گرجستان، حتماً به این شهر نیز سر بزنید.

بهترین شهرهای گرجستان | سفر به گرجستان

همراهان عزیز، شما تجربه سفر به گرجستان داشته‌اید؟ به نظر شما کدام شهرهای دیگر این کشور می‌توانند در لیست بهترین شهرهای گرجستان قرار گیرند؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا