بهترین مراکز خرید استانبول 1399

اشتراک گذاری پست

یکی از مواردی که جزء دلایل اصلی بسیاری از افراد برای سفر به ترکیه در نظر گرفته می‌شود، خرید انواع لباس است. استانبول یکی از بهترین جاهای دیدنی ترکیه است که اتفاقاً بهترین مراکز خرید ترکیه را نیز در خود جای داده است. در این مقاله با معرفی بهترین مراکز خرید استانبول همراه ما باشید.

همراهان عزیز، قبل از اینکه به معرفی بهترین مراکز خرید ترکیه بپردازیم، لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی، برنامه‌ریزی سفرتان را با کمترین هزینه جهت پرداخت و انتقال ارزی انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، از لینک‌های زیر استفاده کنید :

معرفی بهترین مراکز خرید استانبول

استانبول یکی از بهترین مقاصد گردشگری در سطح جهان است چرا که سفر به شهر، با وجود بالا بودن کیفیت سطح زندگی در آن، هزینه زیادی ندارد. یکی از دلایل محبوبیت این شهر در میان گردشگران، قدیمی و در عین حال مدرن بودنش است. البته، شاید مهم‌ترین دلیل این محبوبیت، وجود بهترین مراکز خرید استانبول باشد! تنوع برند، کالا و پایین بودن قیمت‌ها به نسبت کیفیت در این مراکز خرید ترکیه به اندازه‌ای است، که بسیاری از افراد، چه اروپایی و چه آسیایی به قصد خرید، سفر به ترکیه را انتخاب می‌کنند! اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای اولین بار می‌خواهید به این کشور سفر کنید، در این قسمت همراه ما باشید تا با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید.

بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید استانبول

اگر به دنبال یک مرکز خرید جامع و کامل برای خرید، سرگرمی و … هستید، بدون شک این مورد جزء بهترین مراکز خرید استانبول قرار می‌گیرد. در این مرکز خرید، چیزی حدود 350 فروشگاه با برندهای محلی و بین‌المللی در حال فعالیت است. این بازار در BAŞAKŞEHİR، یکی از مناطق مدرن و نزدیکی فرودگاه استانبول واقع شده است.

بازار 212 استانبول

بسیاری از افراد تصور می‌کنند، بازاری به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه در نظر گرفته می‌شود، که وسعت زیادی داشته باشد. اگر شما هم جزء این دسته از این افراد هستید، باید بگوییم که شاید با حضور در این فروشگاه محو بزرگی‌اش نشوید، ولی قطعاً از قیمت‌هایی که می‌بینید، متعجب می‌شوید! پس اگر به دنبال خرید از بهترین برندهای دنیا با کمترین قیمت‌ها هستید، سر زدن به این مرکز خرید را حتماً جزء برنامه سفرتان قرار دهید.

انجمن مرکز خرید استانبول

اگر قصد خرید لوازم خانه دارید، این مرکز خرید را به عنوان بهترین مرکز خرید استانبول انتخاب کنید، چرا که هم به فروشگاه IKEA و هم ایستگاه مترو KOCATEPE نزدیک است. بزرگی فروشگاه‌های موجود در این مرکز خرید، تنوع کالاهای مدرن و قدیمی و … به شما این فرصت را می‌دهد تا به راحتی کالای مورد نظرتان را پیدا کنید.

مرکز خرید مرمرا (Marmara)

اگر به دنبال جدیدترین فناوری و تکنولوژی‌ها هستید، حتماً به این مرکز خرید که در ESENYURT واقع شده است سری بزنید. پایین بودن قیمت‌ها، در مقایسه با تنوع و کیفیت کالاها، باعث شده است که این مرکز خرید به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه در نظر گرفته شود. اگر به تماشای فیلم‌های 3D و 7D علاقه دارید، حتماً سری به سینماهای این مرکز خرید بزنید.

بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید Olimpa

اگر در راه فرودگاه هستید و برای خرید کردن به اندازه کافی وقت ندارید، این مرکز خرید بهترین گزینه در Başakşehir خواهد بود. با مراجعه به این مرکز خرید، می‌توانید انواع کالا و لباس را با بهترین قیمت از انواع برندهای محلی خریداری نمایید.

مرکز خرید Akbati

Akbati یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول برای پدر و مادران است! اگر قصد سفر به ترکیه به همراه خانواده‌تان دارید، قطعاً یکی از نگرانی‌های اصلیتان، سروکله زدن با فرزندتان هنگام خرید کردن است. اما با مراجعه به این مرکز خرید، دیگر این نگرانی را نخواهید داشت، چرا که با وجود سرگرمی‌های مختلفی که در این پاساژ قرار دارد، آرام نگه‌داشتن فرزندتان در هر سنی که باشد، کار سختی نیست.

مرکز خرید وادی (Vadi)

موقعیت جغرافیایی این پاساژ (در Sarıyer )، تنوع فروشگاه‌های موجود در آن و … همه و همه بهترین شرایط برای خرید فراهم می‌کنند. بنابراین اگر به دنیای رنگی رنگی خرید کردن علاقه دارید، حتماً به این مرکز خرید سر بزنید!

همراهان عزیز آیا شما تجربه سفر به ترکیه دارید؟ به نظر شما چه موارد دیگری باید در لیست بهترین مراکز خرید استانبول قرار بگیرند؟ نظر شما در مورد بهترین مراکز خرید ترکیه چیست؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا