بهترین نرم افزار استخراج دوج کوین – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

دوج کوین (Dogecoin) یکی دیگر از ارزهای رمزپایه قابل استخراج است که به سبب سادگی ماینینگ، بسیاری از ماینرها، خصوصا ماینرهایی که به تازگی قصد شروع استخراج نموده اند، روی به استخراج آن می آورند. از دیگر مواردی که سبب شده است تا دوج کوین محبوبیت ویژه ای را میان استخراج کنندگان داشته باشد این است که هیچ محدودیتی برای استخراج ان وجود نداشته و تاکنون بیش از 117 میلیارد واحد از آن استخراج شده است. اما یکی از پیشنیازهای استخراج ارز، استفاده از یک نرم افزار استخراج است. با ما در ادامه همراه باشید تا چند مورد از بهترین نرم افزار های استخراج دوج کوین را به شما معرفی کرده و بررسی کوتاهی را درباره نحوه عملکرد آن داشته باشیم.

بهترین نرم افزار استخراج دوج کوین

به همان اندازه که استخراج دوج کوین ساده است، ارزش هر واحد از آن نیز به نسبت سایر ارزهای رمزپایه، بسیار کم است. اما این موضوع سبب نمی شود که استخراج این ارز، بی فایده بوده و صرفه اقتصادی نداشته باشد. در حقیقت چون استخراج این ارز ساده است، سرعت بدست آوردن بلاک ها در شبکه آن بیشتر بوده و به همین سبب اگر از منابع خوبی استفاده کنید، می توانید کسب درآمد خوبی از این روش داشته باشید.

همانطور که در مباحث قبلی نیز بدان اشاره کرده ایم، استخراج دوج کوین هم به وسیله CPU و هم به وسیله کارت گرافیک یا GPU امکان پذیر است. علاوه بر این امکان استخراج آن با استفاده از دستگاه های ماینر نیز وجود دارد. استخراج دوج کوین در ساده ترین حالت، با استفاده از نرم افزار های موبایلی نیز امکان پذیر است و این موضوع باعث شده تا استخراج این ارز، محبوبیت ویژه ای داشته باشد.

همچنین بخوانید |  بهترین نرم افزار استخراج مونرو (Monero)

دوج کوین
دوج کوین از جمله ارزهایی است که استخراج آن می تواند سودآور باشد.

برای استخراج دوج کوین در همه حالات گفته شده، نرم افزارهای زیادی طراحی و معرفی شده اند که در ادامه ما به معرفی تعدادی از بهترین این نرم افزارها خواهیم پرداخت. تنها موضوعی که قبل از انتخاب نرم افزار استخراج دوج کوین باید در نظر داشته باشید، این است که نرم افزار انتخابی شما با سخت افزارتان همخوانی داشته باشد و به عنوان مثال از یک نرم افزار مبتنی بر کارت گرافیک برای استخراج با CPU استفاده نکنید. در غیر این صورت استخراج آن نه تنها سودی نخواهد داشت که در دراز مدت باعث زیان نیز خواهد شد. در این موارد خرید دوج کوین می تواند انتخاب هوشمندانه تری از استخراج آن باشد.

CGMiner

یکی از بهترین نرم افزار های استخراج ارزهای رمزپایه، نرم افزار CGMiner می باشد که قابلیت کار با GPU و CPU را دارد. تنها نکته ای که در استفاده از این نرم افزار باید به یاد داشته باشید این است که در حال حاضر تنها نسخه ای که از این نرم افزار می توان برای استخراج دوج کوین استفاده نمود، نسخه 3.7.2 می باشد. نسخه های جدیدتر قابلیت کار با الگوریتم Scrypt را ندارند و فقط روی تابع هش SHA-256 کار می کنند. این بدان معنی است که شما با استفاده از نسخه های جدیدتر این نرم افزار قابلیت استخراج دوج کوین را نخواهید داشت.

CGMiner
نسخه 3.7.2 از CGMiner

CudaMiner

CudaMiner دیگر نرم افزاری است که برای استخراج دوج کوین به کار برده می شود. این نرم افزار بیشترین کارایی را با کارت های گرافیک NVidia دارد و اگر کارت گرافیک شما از این برند نیست، توصیه می کنیم به سراغ نرم افزارهای دیگر بروید. این نرم افزار قابلیت کار با الگوریتم Scrypt را دارد و در نتیجه می تواند در استخراج دوج کوین کارآمد باشد.

همچنین بخوانید |  ماینرگیت : آموزش کامل کار با نرم افزار Minergate به همراه لینک دانلود

CudaMiner
CudaMiner

EasyMiner

این نرم افزار نیز قابلیت کار روی الگوریتم Scrypt را داشته و می تواند در استخراج دوج کوین به شما کمک کند. این نرم افزار یک رابط گرافیکی نیز دارد و برای آن دسته از افراد که به تازگی به دنیای استخراج پیوسته اند، می تواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار استخراج دوج کوین نیز قابلیت کار با CPU و GPU را دارد اما بیشترین عملکرد آن با پردازنده هایی حاصل می شود که از معماری x86، x86-64 و ARM برخوردار می باشند.

EasyMiner
EasyMiner

DroidMiner

این نرم افزار برای آن دسته از افرادی طراحی شده است که قصد دارند با استفاده از تلفن همراه خود اقدام به استخراج دوج نمایند. این نرم افزار یک رابط گرافیکی نیز دارد و می توان با استفاده از آن اقدام به استخراج دوج کوین نمود. تنها نکته ای که باید در خصوص استفاده از این ابزار به یاد داشته باشید این است که این اپلیکیشن باعث داغ شدن گوشی شما شده و چون توان پردازشی گوشی زیاد نیست، ممکن است فایده چندانی نداشته باشد.

DroidMiner
DroidMiner

GUIMiner

GUIMiner نرم افزار استخراج دیگری است که قابلیت کار با الگوریتم Scrypt را داشته و می تواند در استخراج دوج کوین نیز به کار گرفته شود. این نرم افزار دارای رابط گرافیکی نیز بوده و می تواند هم از توان CPU و هم از توان GPU برای استخراج استفاده کند. این نرم افزار بر پایه ویندوز طراحی شده است و نسخه سیستم عامل دیگری ندارد. همچنین قابلیت کار با اکثر استخرهای ماینینگ را دارد و این نکته سبب می شود تا استفاده از آن بسیار محبوب باشد.

GUIMiner
GUIMiner

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا