بهترین کشورهای اروپایی برای سفر 1399

اگر قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی دارید، بهتر است که قبل از برنامه‌ریزی نهایی، با بهترین کشورهای اروپایی برای سفر آشنا شوید! (لازم به ذکر است که سفر بدون ویزا به این کشورها برای شهروندان ایرانی امکان‌پذیر نیست!)

با توجه به بالا رفتن قیمت دلار، سفر به هر یک از کشورهای خارجی برای بسیاری از افراد مشکل شده است. با این وجود هنوز هم روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان در بهترین زمان از سال، سفر ارزان داشت. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری برای برنامه‌ریزی سفر هستید، می‌توانید از مقاله‌های زیر استفاده کنید  :

معرفی بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

اسلوونی  (Slovenia)

اسلوونی یکی از کشورهای است که در طول چند سال اخیر به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر شناخته می‌شود. چرا که علاوه بر غذاهای محلی این منطقه، منظره‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری که از آلپ تا دریای مدیترانه وجود دارند، هر مسافری را به خودش جذب می‌کند.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

لاپلاند سوئد (Swedish Lapland)

لاپلاند سوئد مناسب برای گردشگرانی است که به دنبال تجربه‌های ماجراجویانه‌ای هستند. این منطقه که در قطب شمال واقع شده است، محل مناسبی برای انجام فعالیت‌های هیجان‌انگیز مختلف مانند سورتمه با سگ، اسکی و …. است.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

کاستا براوا، اسپانیا (Costa Brava)

اگر به دنبال منطقه‌ای آرام و سراسر زیبایی هستید، پس کاستا براوا، اسپانیا، مناسب‌ترین گزینه برای شما است. این منطقه ساحلی به دلیل آنکه حدود یک سومش از مناطق طبیعی محافظت شده تشکیل شده است، به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر در نظر گرفته می‌شود. چرا که فرصت کشف سواحل و جنگل‌های منحصربه‌فردی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

کیرستن ریچ (Kiersten Rich)

اگر فرصت این را داشته باشید که از جزایر فارو دیدن کنید، قطعاً به عنوان یکی از خوش‌شانس‌ترین انسان‌ها شناخته می‌شوید. وجود حیات وحش در این منطقه، مانند گوزن‌های شمالی قطعاً یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که این شهر را به یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر تبدیل کرده است!

کرواسی (Croatia)

قدمت 150 ساله جزیره کرواسی در پذیرایی از گردشگران، باعث شده است که این منطقه به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر شناخته شود. زیبایی‌های بی‌حدواندازه‌ای و تاریخ این منطقه وجود دارد، باعث شده است که این جزیره در لیست یونسکو قرار گیرد! برای سفر به این نقطه از جهان، زمان خاصی وجود ندارد، چرا که در هر فصل از سال زیبایی‌های منحصر به خودش را دارد.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

کی‌یف (Kiev)

اگر به دنبال فرهنگ غنی همراه با جلوه‌های هنری ویژه در سطح شهر، شب‌زنده‌داری و … هستید، بدون شک می‌توان اوکراین را یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر در نظر گرفت. کی‌یف (پایتخت اوکراین) بزرگ‌ترین شهر در سطح اروپا در نظر گرفته می‌شود که از دید بسیاری از گردشگران مخفی باقی مانده است.

برنو (Brno)

این شهر باز هم برای افرادی مناسب است که به فرهنگ و هنر اروپا علاقه دارند! اگر به کنسرت جاز علاقه دارید، قطعاً برنو (در جمهوری چک) بهترین گزینه برای گذران تعطیلات خواهد بود. خیابان‌های مدرن در کنار کافه‌های هنری، باعث می‌شود که لذت بردن از هنر این شهر دو چندان شود. پس اگر تا کنون تجربه سفر به این نقطه از جهان را نداشته‌اید، به شما توصیه می‌کنیم این بار این شهر را نیز در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید!

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

دره سوچا (Soča Valley)

بر اساس نظرسنجی‌هایی که انجام شده است، دره سوچا در اسلوونی یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر در نظر گرفته شده است، چرا که هر سال تعداد بیشتری گردشگر به خود جذب می‌کند. به همین دلیل جای تعجب نیست که به این کشور جذاب دو بار در لیست ما به گردشگران پیشنهاد داده شود! موقعیت جغرافیایی این منطقه، قرارگیری در بین قله‌های رشته کوه آلپ، همراه با آب‌های زمردی رنگ، باعث شده است لقب بهشت زمینی به آن اختصاص داده شود. پس اگر به دنبال منظره‌های طبیعی و فعالیت‌های هیجان‌انگیز مانند قایقرانی هستید، سفر به اسلوونی را از دست ندهید.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

صربستان (Serbia)

با توجه به تغییرات گسترده‌ای که صربستان از گذشته تا کنون داشته است، دور از انتظار نیست که صنعت گردشگری این کشور اروپایی، روز به روز بهتر شود! وجود رودخانه‌های طبیعی همراه با دره‌های سرسبز در خارج از پایتخت، اصلی‌ترین دلیل جذابیت این کشور اروپایی در نظر گرفته می‌شود.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

لیختن اشتاین (Liechtenstein)

لیختن اشتاین، یکی از شهرهای غریب اروپایی است که به احتمال زیاد شما هم اطلاعات زیادی در رابطه با آن ندارید! نکته جالبی که در رابطه با این شهر وجود دارد، این است که لیختن اشتاین به عنوان ششمین شهر کوچک اروپایی در نظر گرفته می‌شود! اگر به دنبال بهترین کشور اروپایی برای سفر هستید، بهتر است که در سال 2019 این کشور را انتخاب کنید! چرا که می‌توانید به مناسبت سالگرد 300امین ساله شدنش، در جشن و فستیوال‌های متنوعی شرکت کنید.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

دانمارک (Denmark)

بدون شک کپنهاگ، یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری در دانمارک است، اما چیزی که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم، بازدید از تمام سرزمین دانمارک است! از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور می‌توان به مواردی مانند قلعه‌های کوچک‌ترین پادشاهی اسکاندیناوی، پدیده‌های طبیعی شمال Jutland مانند به پیوستن دو دریا به هم، ساحل‌هایی با شن‌های سفید و … اشاره کرد.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

کنت (Kent)

با چند ساعت فاصله از لندن، شهر کنت باعث شده است که انگلستان به عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر در نظر گرفته شود! از جمله مهم‌ترین مواردی که باعث جذابیت این شهر شده‌اند عبارت‌اند از : تاکستان‌های متنوع، جاذبه‌های هنری مختلف خصوصاً در حوزه موسیقی و … .

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

به نظر شما، چه کشور دیگری می‌تواند در فهرست بهترین کشورهای اروپایی برای سفر در نظر گرفته شوند؟ هزینه سفر به کشورهای خارجی در کدام یک از موارد گفته شده کمتر است؟ آیا شما تجربه سفر به این مقاصد گردشگری داشته‌اید؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا