بهترین کشور ها از جهات مختلف برای مهاجرت کدامند؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بهترین کشور ها برای زندگی و کار یا حتی تفریح کدامند؟ اگر بخواهید به یک کشور خارجی مهاجرت کنید بهترین پیشنهاد وابسته به نیاز های شما چیست؟ این سوالی است که در ادامه قصد داریم به آن پاسخ دهیم و از بین چندین کشور خارج که شامل کشور های اروپایی و غیر اروپایی می شود، بهترین های آن ها را از جنبه های مختلف بررسی کنیم.

کانادا شما را صدا می زند. کشوری که به خاطر طبیعت جذاب و یکتایش در جهان بسیار مشهور است و نیازی نیست از شهر های پیشرفته و مدرنش تعریف کنیم. این کشور در سال های آینده قصد دارد تا یک میلیون شهروند جدید جذب کند، بنابراین منتظر چه هستید؟!

در آن طرف جهان، نیوزیلند هم به دنبال جذب افراد بیشتر است و ترجیحش نیز بر روی کارکنان ساختمانی است.

موضوع به همین جا ختم نمی شود و اگر کمی با ما بیشتر همراه باشید کشور های بهتر و مناسب تر برای نیاز های خود پیدا خواهید کرد که برای مهاجرت بسیار خوب هستند.

اتریش : بهترین کشور برای مهاجرت

اول از همه با یکی از بهترین شهر ها برای زندگی، یعنی وین (Vienna) شروع کنیم. طبق ارزیابی از نظر کیفیت زندگی که توسط کمپانی Mercer صورت گرفته که شامل فاکتور های مختلفی از جمله وضعیت اقتصادی و محیط سیاسی می شود، وین اتریش یکی از بهترین شهر ها برای زندگی است.

شهر وین کشور اتریش
شهر وین کشور اتریش

وین که پایتخت کشور اتریش است برای 8 سال جایگاه بهترین را برای خود نگه داشته است. متخصص وبسایت تلگراف در این زمینه می گوید:

شهری که هر چه بیشتر در آن می مانید برای شما فریبنده تر و جذاب تر می شود

البته در طی یک نظرسنجی دیگری که موضوع آن یکسان بوده است، ملبورن استرالیا به عنوان بهترین شهر قابل زندگی انتخاب شده و البته وین نیز به عنوان دومین شهر در این نظر سنجی مطرح شده است.

هند : ارزانترین کشور برای مهاجرت

جای تعجب نیست که زندگی در اتریش ارزان تمام نمی شود؛ بنابراین از نظر بودجه کدام کشور ارزانترین گزینه برای مهاجرت به حساب می آید؟ طبق نظرسنجی وبسایت Numbeo از نظر هزینه زندگی، ارزانترین کشور در جهان هند است. در این نظر سنجی انواع هزینه ها از خوراک و نوشیدنی گرفته تا هزینه جا به جایی در نظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید |  بهترین کشورها برای کار کدام هستند؟ بررسی کامل شرایط کار در خارج

کشور هند و مراسم کریسمس
کشور هند و مراسم کریسمس

این کشور دارای آثار تاریخی و فرهنگی زیادی است. در همین نظرسنجی کشور نپال به عنوان کشوری دارای ارزانترین رستوران ها و آپارتمان ها معرفی شده است.

نیوزیلند : دوستانه ترین کشور برای مهاجرت

کشور نیوزیلند
کشور نیوزیلند

اگر قصد دارید به محز این که مهاجرت کردید، دوستان جدید پیدا کنید، باید نیوزیلند را ببینید. ملیتی که از نظر روابط اجتماعی امتیاز بالایی دارند. کشور نیوزیلند نه تنها بهترین کشور در جهان است بلکه در زمینه برقراری روابط شخصی، مشارکت مدنی و پشتیبانی از شبکه اجتماعی امتیاز بسیار بالایی دارد.

گرینلند : بزرگ ترین کشور برای مهاجرت

اگر می خواهید که از همه چیز دور شوید و واقعا به جایی بروید که هیچکس آنجا نیست، بنابراین احتمالا بهترین کشور برای شما گرینلند است که توسط دانمارک مدیریت می شود. این کشور جایی است که تراکم جمعیت در آن به ازای هر یک کیلومتر مربع 0.0 است 😀

گرینلند
گرینلند

بزرگترین جزیره جهان سکونت گاه حدود 56,000 نفر است و 4,500 سال قدمت دارد، روز های تابستان آن طولانی است و طبیعت بسیار زیبایی برای زندگی دارد. اگر فکر می کنید که گرینلند انتخاب خوبی برای شما نیست، بعد از آن فالکلندز (دومین کشور از نظر کم جمعیت بودن) و مغولستان در جایگاه سوم ممکن است برای شما جذاب باشد.

فنلاند : امن ترین کشور برای مهاجرت

اگر نمی خواهید خیلی از زندگی مدرن و شلوغ امروزی دور باشید و از طرفی هم اهمیت زیادی به زندگی امن می دهید، شاید این کشور اسکاندیناوی تبار برای شما مناسب باشد. طبق گفته انجمن جهانی اقتصاد، فنلاند یکی از امن ترین کشور ها در کره زمین است و البته کشور های اسکاندیناوی تبار همسایه این کشور هم تا 20 رتبه اول را دارند که در این بین نروژ جایگاه سوم و سوئد جایگاه شانزدهم را داراست.

فنلاند
فنلاند

دومین کشور امن جهان امارات متحده عربی و ایسلند است. برای آن ها که نمی خواهند به خاطر داشتن امنیت سرمای سخت را تحمل کنند، امارات متحده عربی گزینه مناسبی است.

همچنین بخوانید |  مهاجرت به کانادا از طریق های مختلف و هر آنچه در این باره باید بدانید!

کاستاریکا : خوشحال ترین کشور برای مهاجرت

از نظر خوشحال بودن مردمان، در ارزیابی خوشحال ترین مانطق در کره زمان، نروژ در جایگاه دوازدهم قرار دراد در حالی که اگر می خواهید در خوشحال ترین کشور جهان زندگی کنید باید نگاه خود را به سوی کاستاریکا بیاندازید.

کاستاریکا
کاستاریکا

بعد از مکزیک و سپس کلمبیا در رده های بعدی قرار دارند.

سورینام : جنگلی ترین کشور برای مهاجرت

اگر می خواهید محل سکونت خود را طوری انتخاب کنید که مکانی سرسبز و جنگلی باشد، وسایل خود را جمع کنید و برای مهاجرت به سورینام که کشوری است که 95 درصد آن را جنگل پوشانده، مهاجرت کنید!

سورینام
سورینام

سورینام کشوری کوچک در آمریکای جنوبی است. اگر درباره این کشور خیلی اطلاعات ندارید و برای شما مبهم است می توانید به جای آن میکرونزی را انتخاب کنید. هر کجا که میخواهید بروید، عمان را انتخاب نکنید چرا که در این کشور اصلا خبری از جنگل نیست!

دریافت اقامت کدام کشور کمی دشوار است؟

اتریش یکی از کشور هایی است که دریافت اقامت آن کمی دشوار است. بهترین کشور برای زندگی، قوانین سختی هم برای مهاجرت دارد. اگر قصد دارید از کشوری به غیر از کشور هایی که عضو اتحادیه اروپا هستند وارد این کشور شوید، که قاعدتا هم همینطور است، می بایست جزو یکی از 6 گروهی باشید که بر اساس مهارت ها تقسیم بندی شده اند، باشید. این 6 گروه، گروهی از مشاغل هستند که در این کشور کم پیدا می شود.

رفتن به ژاپن هم خیلی ساده نیست. جدای از قوانینی که برای افراد مجاز به ورود دارد، برای پاسخ به تقاضای بالا برای افراد ماهر، ژاپن همچنان نیاز به افرادی با تخصص های خاص دارد. یعنی گرفتن ویزای کاری برای ژاپن ساده تر است و با دریافت این ویزا و چند سال ماندن در این کشور می توانید افامت دائم آن را دریافت کنید.

رفتن به ایالات متحده آمریکا هم مانند رفتن به پارک نیست و آن هم سختی های خود را دارد. بدون داشتن خانواده یا کارفرمایی که شما را بخواهد، باید قابلیت ها و مهارت های خارق العاده ای داشته باشید تا بتوانید گرین کارت آمریکا را دریافت کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا