بهترین کیف پول بیت کوین از نظر امنیت و سادگی در استفاده کدام است؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بعد از این که بیت کوین خریداری کردید، برای این که بتوانید بیت کوین های خود را ایمن کنید نیاز به یک کیف پول بیت کوین خواهید داشت. اما موضوع مهم دیگری که وجود دارد این است که بهترین کیف پول بیت کوین از بین چندین مدلی که وجود دارد، کدام است؟ کدام یک می تواند امنیت سکه های شما را تضمین کند و از طرفی استفاده از آن ساده نیز باشد. در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت و بهترین کیف پولی که مناسب نیاز شما خواهد بود را معرفی خواهیم کرد.

انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین

در این راهنما مواردی را می گوییم که لازم است پیش از انتخاب کیف پول به آن توجه داشته باشید. به یاد داشته باشید این موارد فقط پیشنهاد هایی هستند تا به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کنند.

امنیت مهم ترین چیز است

اینکه مطمئن شوید کیف پول انتخابی شما امن است مهمترین نکته در انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین است. اگر کیف پول تحت وب انتخاب کردید، باید مطمئن شوید که سرویس دهنده از HTTPS به جای HTTP استفاده کند. آیا کیف پول روش های تایید هویت هوشمندانه و ایمنی دارد؟ بر همین اساس باید توجه داشته باشید که کیف پول انتخابی شما آیا قابلیت تایید دو مرحله ای یا Two-Factor Authentication دارد یا خیر.

همچنین بخوانید |  یک کیف پول بیت کوین با موجودی 720 میلیون دلار مجدداً فعال شده است!

امضای چندگانه

در کنار این که کیف پول شما باید ایمن باشد، ببینید که سرویس دهنده آیا قابلیت امضای چندگانه را ارائه می کند یا خیر. وقتی که قصد داشته باشید که کیف پول خود را در برابر سارقان و هکر ها محافظت کنید این قابلیت گزینه روش خوبی است. امضای چندگانه این است که وقتی می خواهید تراکنشی در شبکه بیت کوین انجام دهید بیشتر از یک کلید از شما درخواست می شود. درست مانند یک جعبه قفل شده با دو قفل است که برای باز کردن آن می بایست دو کلید داشته باشید.

شفافیت

آیا سرویس دهنده ای که انتخاب کرده اید در انجام کار ها شفافیت کافی را دارد و آیا کد هایی که استفاده می کنند متن باز است و می توانید آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر این طور نباشد سخت است که بگوییم سرویس دهنده می تواند ایمنی حساب شما را تضمین کند یا خیر چون نمی توان از کار آن سر در آورد.

ناشناس بودن

آیا برای شما مهم است که ناشناس بمانید؟ آیا برای این که آن کیف پول را دریافت کنید از شما کمترین مشخصات دریافت می شود؟ آیا فرآیندی برای تایید هویت کاربر وجود دارد؟ باید به یا داشته باشید که اگر می خواهید ناشناس بمانید سرویس دهنده کیف پول نباید از شما اطلاعات زیادی برای ساخت کیف پول دریافت کند.

رابط کاربری

آیا استفاده از کیف پولی که انتخاب کردید ساده است یا باید آن را مدتی تجربه کنید؟ از نظر تئوری رابط کاربری کیف پول شما باید به قدری ساده باشد که برای بار اول استفاده کاملا بدانید هر چیز کجاست. اگر بیشتر با موبایل سر و کار دارید بهتر است کیف پولی که انتخاب می کنید اپلیکیشن موبایل داشته باشد.

همچنین بخوانید |  دانلود کیف پول بیت کوین اندروید و معرفی بهترین های سال 2018

پشتیبانی گیری از کیف پول

فایل های پشتیبانی یکی دیگر از جنبه های کار با کیف پول بیت کوین است. آیا سرویس دهنده ای که انتخاب کرده اید قابلیت تهیه فایل پشتیبانی از کیف پول را ارائده می کند؟ آیا فایلی که به شما خروحی داده می شود رمزنگاری شده است؟ آیا بازگردانی فایل پشتیبان فرآیند ساده ای دارد؟ این موارد را درباره سرویس دهنده باید در نظر بگیرید.

مطمئن بودن کیف پول

این یکی از مهمترین سوالات است. برای پی بردن به پاسخ این پرسش کافی است که نام کیف پول مورد نظر را در اینترنت جستجو کنید تا دیدگاه کاربرانی که از آن استفاده کردند را ببینید. اگر کسی در این باره اظهار نظر هم نکرده می توانید در انجمن های گفتگو (فروم ها) در این بپرسید. بی شک بهترین کیف پول بیت کوین مطمئن ترین آن است.

کیف پول fanavaraneomid

با توجه به این که fanavaraneomid در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین فعال است به همین منظور و به جهت راحتی کابران کیف پول اختصاصی ارائه می کند. در این صورت شما می توانید پس از خرید بیت کوین از fanavaraneomid درخواست کنید تا سکه به کیف پول اختصاصی شما در fanavaraneomid واریز شود. همچنین امکان واریز به کیف پول شما در وبسایت های دیگر نیز وجود دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا