بهترین ASIC Miner های سال 2018 برای استخراج بیت کوین – فناوران امید

همانطور که در نوشته های پیشین هم اشاره کردیم، اگر در دوران فعلی می خواهید بیت کوین استخراج کنید، به یک دستگاه ASIC Miner نیاز دارید و با استفاده از روش های قدیمی مثل استفاده از CPU یا گرافیک کامپیوتر نمی شود امیدی به سود آوری از استخراج بیت کوین داشت. ASIC Miner ها سخت افزار هایی هستند که مخصوص استخراج به ویژه بیت کوین ساخته شده اند و نرخ هش بالایی دارند. در این نوشته قصد داریم بهترین ASIC Miner های سال 2018 که در حال حاضر برای خرید در بازار موجود است را معرفی کنیم.

اگر تصمیم گرفتید که به جای خرید آنلاین بیت کوین با استفاده از دستگاه ماینر خودتان بیت کوین استخراج کنید، در ادامه بهترین ASIC Miner های سال 2018 موجود در بازار را به همراه مشخصات هر کدام و قیمت حدودی معرفی می کنیم.

از انجایی که عده زیادی به فکر راه انداختن پروژه استخراج هستند، این دستگاه های ماینر گران شده است و سخت می توان آن را خرید. در اکثر مواقع برای این که مطمئن شوید بیشترین تاثیر را از کارکرد دستگاه می گیرید می بایست یک منبع تغذیه (PSU) با کیفیت هم خریداری کنید.

استخراج بیت کوین در سال 2018 و نکات مهم

اصلی ترین نگرانی شما در زمان خرید یک دستگاه باید این باشد که چه زمانی ارزش سرمایه گذاری اولیه شما بازگشت داده می شود. این موضوع با دانستن قدرت هش دستگاه مشخص می شود. برای مثال این که چه تعداد بیت کوین به صورت روزانه می توانید استخراج کنید را منهای پول برق، هزینه های مربوط به استخر های استخراج و سختی فعلی استخراج کنید.

برای این که بتوانیم در تصمیم گیری به شما کمک کنیم، قیمت فعلی، قدرت هش و مصرف انرژی هر یک از دستگاه های ASIC معرفی شده را خواهیم گفت.

اما با این که سعی می کنیم اطلاعات کافی درباره انتخاب بهترین دستگاه بدهیمف پیشنهاد می کنیم که از ابزار های محاسبه سود دهی که بعضی از وبسایت ها مانند Coinwarz ارائه می دهند استفاده تا بتوانید بازگشت سرمایه خود را به بیت کوین محاسبه کنید. به یاد داشته باشید که علاوه بر مواردی که گفتیم، پول برق و هزینه های مربوط به استخر های استخراج، هزینه های متغیر و جداگانه ای هستند که خود شما باید به فکر آن ها باشید.

نرخ تبدیل بین بیت کوین و پول رایج کشور ها بسیار ناپایدار و ممکن است ناگهانی تغییر زیادی کند؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم یک صرافی آنلاین بیت کوین انتخاب کنید تا بتوانید بیت کوین های خود را نقد کنید.

Antminer S9 بهترین ASIC Miner به شدت کارآمد

نام و مدل دستگاه Antminer S9
مصرف برق 1,375 وات
قدرت هش 13.5 تراهش در ثانیه
سود دهی روزانه 0.00179041 بیت کوین
قیمت (حدودی) 9,280,000 تومان
ویژگی ها سازنده معتبر – بسیار موثر و کارآمد
معایب سفارش آن سخت و قیمت آن گران است

Antminer S9 توسط کمپانی Bitmain، بزرگترین و مشهورترین سازنده تجهیزات استخراج در جهان از سال 2013، ساخته شده است. این دستگاه یکی از محبوب و بهترین ASIC Miner هاست و همیشه دستگاه های دیگر را نسبت به این دستگاه بنچمارک می گیرند. همچنین از این دستگاه به عنوان کارآمد ترین دستگاه استخراج نسبت به مصرف برق موجود در بازار یاد می شود. البته این موضوع بستگی به ناحیه ای که زندگی می کنید دارید و این که چقدر پول برق پرداخت و این که از چه نوع PSU استفاده می کنید. برای مثال منبع تغذیه APW3++ همین کمپانی حدودا 400 هزار تومان قیمت دارد.

همچنین بخوانید |  Antminer A3 بررسی بهترین دستگاه جهت استخراج سیاکوین

انتماینر S9
انتماینر S9 بهترین ASIC ماینر از نظر مصرف برق و سود دهی

این کارآمدی که در کارکرد این دستگاه از آن حرف می زنیم، با قیمت بالا همراه است و این دستگاه ارزان ترین دستگاه استخراج ASIC بازار نیست. با این حال باز هم این باعث نمی شود که درخواست ها برای خرید این ماینر کمتر شود و در زمان نوشتن این مقاله وبسایت رسمی این محصول را موجود ندارد ولی احتمالا تا یک سال آینده دوباره موجود شود. با این حال همچنان می توانید این ماینر از طریق مزایده در وبسایت eBay خرید کنید.

لازم است بدانید که بیت مین مرتبا مشخصات مدل S9 را بهبود می بخشد، بنابراین اگر این دستگاه را دست دوم خریداری کردید مطمئن شوید که قدرت هش دقیق آن را بررسی کنید. جدیدترین سری این دستگاه که قرار است مارس 2018 به فروش برسد حدود 13.5 ترا هش در ثانیه قدرت دارد.

Antminer S7 مناسب برای یک سرمایه گذاری عاقلانه اما محتاطانه

نام و مدل دستگاه Antminer S7
مصرف برق 1,293 وات
قدرت هش 4.73 تراهش در ثانیه
سود دهی روزانه 0.00061590 بیت کوین
قیمت (حدودی) متفاوت است
ویژگی ها ارزان تر از S9 است و نرخ بازگشت سرمایه سریع تری دارد
معایب فقط دست دوم آن پیدا می شود

Antminer S7 هم محصول دیگری از بیت مین است و قبل از S9 ساخته شده است. تا که S9 به بازار آمد خیلی از ماینر ها تجهیزات خود را بروزرسانی کردند و بازار پر از ماینر Antminer S7 دست دوم و ارزان قیمت شد!

اگر چه قدرت هش S7 حدودا یک سوم قدرت هش S9 است اما چون معمولا وقتی S7 را به صورت دست دوم خریداری کنید، PSU نیز همراه آن است احتمالا نسبت به استفاده از S9 نرخ بازگشت سرمایه برای شما سریع تر خواهد بود. علاوه بر این S7 صدا و گرمای کمتری تولید می کند.

انتماینر S7
انتماینر S7

اگر تصمیم گرفتید که Antminer S7 بخرید، از میزان کارکرد آن مطمئن شوید. با فروشنده در رابطه با شرایط بازگشت دادن دستگاه صحبت کنید و اگر به همراه دستگاه PSU هم داده می شود، مطمئن شوید که کیفیت آن خوب باشد.

حتی با داشتن یک PSU قوی باز هم S7 به اندازه S9 نمی تواند از نظر مصرف برق کارکرد موثر تری داشته باشید. به صورت متوسط این دستگاه 0.25 ژول برق به ازای هر یک گیگ هش مصرف می کند. اما S9 تقریبا دو برابر عملکرد موثر تری دارد و 0.1 ژول برق مصرف می کند.

احتمالا اگر از بیش از یک Antminer S7 استفاده کنید می توانید به سود برسید و حتی اگر بتوانید منبع برق را از انرژی های تجدید پذیر، مثلا صفحات خورشیدی، تامین کنید بهتر هم می شود.

AvalonMiner 761 به شدت محبوب و مقرون به صرفه است

نام و مدل دستگاه AvalonMiner 761
مصرف برق 1,320 وات
قدرت هش 8.8 تراهش در ثانیه
سود دهی روزانه 0.00114587 بیت کوین
قیمت (حدودی) 7,440,000 تومان
ویژگی ها ارزان تر از سری های انتماینر – سازنده شناخته شده
معایب پشتیبانی آنلاین ضعیف

همچنین بخوانید |  خرید و راه اندازی ریگ ماینینگ یا همان ماینر به صورت گام به گام

Avalon شاخه ای از شرکت چینی Canaan Creative است که جزو اولین سازنده چیپست های ASIC مخصوص استخراج بیت کوین بود. بنابراین قطعا این کمپانی در زمینه ساخت دستگاه های ماینر پیشرو است.

درست مانند مدل قبلی، یعنی AvalonMiner 6، سری 7 بازخورد خوبی از سوی ماینر ها به دلیل استفاده از چیپست های A3212 16nm و کم صدا بودن دستگاه در هنگام کار دریافت کرده است.

آوالون ماینر 761
آوالون ماینر 761

AvalonMiner 761 می تواند از طریق AUC3 (کنترلر) به صورت خوشه ای با استفاده از Raspberry Pi که می تواند تا 6 دستگاه را پشتیبانی کند، استخراج کند.

البته باید به صورت جداگانه یک PSU که حدود 600 هزارتومان هزینه دارد نیز خریداری کنید.  روی هم رفته باز هم نسبت به خرید S7 ارزان تر در می آید.

در وبسایت رسمی این دستگاه، می توانید به صورت کلی سفارش دهید و حتی یک سری توزیع کننده رسمی نیز در وبسایت رسمی معرفی شده است. با این که گفتیم این دستگاه بسیار محبوب است اما باز به دستگاه های انتماینر نمی رسد.

WhatsMiner M3 بهترین ASIC Miner جایگزین

نام و مدل دستگاه WhatsMiner M3
مصرف برق 2,000 وات
قدرت هش 12.5 تراهش در ثانیه
سود دهی روزانه 0.00162765 بیت کوین
قیمت (حدودی) 7,600,000 تومان
ویژگی ها دارای 180 روز گارانتی – همراه با PSU
معایب در حال حاضر موجود نیست

M3 اواخر سال 2017 عرضه شد و توسط شرکت چینی Pangolin Miner ساخته شده است. وبسایت سازنده نه تنها درباره این ماینر اطلاعات کامل و جزئی می دهد، بلکه حتی برای راه اندازی آن آموزش ویدیویی نیز آماده کرده است. این آموزش شامل مراحل اتصال دستگاه از طریق کابل LAN و پیکربندی تنظیمات استخر استخراج از طریق رابط کاربری تحت وب M3 می شود.

واتس ماینر ام 3
واتس ماینر ام 3

مهم ترین نکته در خرید این دستگاه این است که PSU روی این دستگاه موجود است و نیازی نیست جداگانه آن را خریداری کنید.

شوربختانه هم اکنون این دستگاه برای خرید از وبسایت رسمی موجود نیست و ممکن است تا چند ماه آینده دوباره موجود شود.

AvalonMiner 821 جهشی بزرگ نسبت به AvalonMiner 761

نام و مدل دستگاه AvalonMiner 821
مصرف برق 1,200 وات
قدرت هش 11 تراهش در ثانیه
سود دهی روزانه 0.00143233 بیت کوین
قیمت (حدودی) 10,200,000 تومان
ویژگی ها قدرت هش بیشتر نسبت به مدل قبلی – کارآمدی در مصرف برق نزدیک به S9 است
معایب در حال حاضر فقط به تعداد قابل خریداری است

AvalonMiner 821 جهش بزرگی نسبت به مدل قبلی اش است که در آن از 104 عدد چیپست A3210 16nm استفاده شده که قدرت هشی حدودا 20 درصد بهتر از مدل قبلی ارائه می کند.

از طرفی تاثیرگذاری این دستگاه نسبت به مصرف برق 0.109 ژول به ازای هر یک گیگ هش است که حدودا 10 درصد و حتی قدرت هش آن از انتماینر S9 کمتر است.

آوالون ماینر 821
آوالون ماینر 821

در حال حاضر این دستگاه فقط برای سفارش به صورت کلی در وبسایت رسمی آن در دسترس است و قیمتی که تحمین زده ایم با در نظر گرفتن حداقل تعداد سفارش 60 واحد بوده است. درست مانند مدل قبلی این دستگاه می بایست PSU را به صورت جداگانه خریداری کنید که حدودا 800 هزارتومان قیمت دارد. خریداران این دستگاه همچنین می توانند به صورت خوشه ای با اتصال 5 عدد از این مدل را از طریق کنترلر آن استخراج کنند که قدرت هش را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا