به این 5 کشور ارزان سفر کنید! 1399

اشتراک گذاری پست

سفر ارزان خواسته بسیاری از افراد است. 5 کشور ارزان برای سفر میتواند برای عاشقان سفر بسیار وسوسه انگیز باشد.

وقتی از سفر خارجی صحبت می شه احتمالا به هزینه های بالای سفر فکر می کنید.میتوانید از سایت های بسیاری مانند: CheapOair, بلیط خود و محل اقامت خود را ارزانتر خریداری کنید.

اما بهتر است  با کشور هایی که  برای سفر ارزان تر هستند آشنا شوید. ما امروز لیست 5 کشور ارزان که از لحاظ اقتصادی جزء کشورهای کم خرج محسوب می شوند را به شما معرفی می کنیم.

کشور ارزان یونان

یونان از ذیرباز به معماری های رویایی و زیبا و سواحل رومانتیک معروف بوده است. جزء بهترین قطب های گردشگری اروپا محسوب می شود که اوضاع بد اقتصادی روی قیمت های آن تاثیر گذاشته است. اقتصاد یونان به درآمد گردشگران و پولی که از طریق آن ها به بازار وارد می شود، نیاز دارد. توصیه ما به شما این است که در فصل تابستان به این کشور قدیمی زیبا سفر کنید و از سواحل آفتابی آن لذت ببرید.

 5 کشور ارزان

 

 

بسته به این مسئله که در کدام بخش یونان دوست دارید اقامت کنید هزینه هتل ها و اتاق ها متغیر است. حالا که به یونان سفر کرده اید حتما غذای محلی بخورید! اگر دوست دارید خودتون غذا آماده کنید، هزینه ها بسیار مناسب است. در یونان غذای خوب و ارزان به راحتی قابل دسترسی است. در یونان باید تجربه قایق سواری را کسب کنید اما برای حمل و نقل اتوبوس و قطار هم گزینه مناسبی است.

 

کشور ارزان آرژانتین  

دوست دارید به سفر که می روید استراحت کنید و آرامش داشته باشید؟ یا تفریح و خوش گذرانی و ساعات پر جنب و جوشی را پیش رو داشته باشید؟ اگر خواستار هردو هستید به این کشور نسبتا ارزان سفر کنید. آرژانتین گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. اما چه چیزی این کشور را محبوب کرده است؟ جدا از فرهنگ غنی این کشور، چشم اندازهای طبیعی و تفریحی این کشور بسیار زیاد است.

 5 کشور ارزان

 

اقامت در خانه های محلی در آرژانتین را از دست ندهید! اما اتاق های کاملا خصوصی یا با حمام مشترک و البته هتل هم می تواند جز انتخاب های شما باشد. اما غذا در آرژانتین چندان ارزان نیست و هزینه غذا با تورم محاسبه می شود. برای میوه و غذای خوب باید کمی بیشتر هزینه کنید. گزینه حمل و نقل شما می تواند اتوبوس ویا برای مسیرهای طولانی از شبکه ریلی استفاده کنید که سفر با آن ها بسیار جذاب است.

کشور ارزان بولیوی

کشوری ارزان قیمت با جاذبه های گردشگری فراوان که زمان مناسب برای سفر به این کشور بهار و تابستان می باشد چرا که در فصل های سرد بولیوی چندان دلچسب نیست. اگر از سفر های پر رمز و راز لذت می برید به بولیوی سفر کنید. به طور صریح بولیوی فریبنده، بزرگ و پیچیده است!

 5 کشور ارزان

 

کشور ارزان تایلند

حتما این سال های اخیر تبلیغات شرکت های گردشگری زیادی را با شرایط مناسب برای سفر به تایلند مشاهده کرده اید. تایلند با سواحل زیبا و جنگل های سرسبز این سال ها سعی کرده است گردشگری کشور خود را توسعه دهد و چشم گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

اگر با پیاده روی مشکلی ندارید، گشت و گذار در تایلند به صورت پیاده بسیار جذاب و البته راحت است. اما اگر اهل پیاده روی نیستید هم نگران نباشید چراکه حمل و نقل در تایلند ارزان است. از تاکسی و مترو و اتوبوس و قطار شهری گرفته تا قایق های حمل مسافر به جزایر.

 5 کشور ارزان

اقامت و غذا هم به همین صورت هزینه چندانی ندارد و بسته به انتخاب شما هتل یا خانه های بیرون شهر، غذاهای غربی در رستوران های معروف یا غذاهای محلی روی گاری دست فروشان هزینه های مختلفی را شامل می شود.

کشور ارزان اسپانیا

اگر سفر در تاریخ را دوست دارید عازم سفر به اسپانیا شوید. معماری ساختمان ها و موزه های اسپانیا در کنار چشم اندازهای زیبای آن می تواند مکان خوبی برای شما که عاشق سفر در تاریخ هستید، باشد. شرایط نامساعد اقتصادی این کشور را نیز مانند یونان محتاج به درآمد حاصل از گردشگران کرده است.

 

هزینه اقامت در اسپانیا نسبت به سایر کشورهای اروپای غربی کم تر است. اما هنگامی که به مبحث شیرین غذا می رسیم با گزینه های زیادی رو به رو می شویم. رستوران های مجلل و رنگارنگ و یا انواع ساندویچ ها و غذاهای سنتی این کشور؟ تصمیم گیری با شماست!

 

 5 کشور ارزان

اگر قصد سفر به یکی از مناطق گفته شده را داشتید و دودل بودید کدام را انتخاب کنید، حالا وقتشه تصمیم بگیرین و چمدانتان را ببندید!

بیشتر بخوانید: چگونه ارزان سفر کنیم؟

شما میتوانید با خرید بلیط ارزان تر و یا پیدا کردن هتل و یا اقامتگاه های ارزان در سایت های مختلف از هزینه های سفرتان کم کنید. قبل از سفر بهتر است راهنمای سفر ارزان را مطالعه کنید. راه های بسیاری برای صرفه جویی در سفر و داشتن سفر ارزان و کم هزینه به شما پیشنهاد میکند. بنابراین میتوانید به این 5 کشور ارزان سفر کنید.

برای اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوال هایتان با کارشناسان امید احمدیانی تماس بگیرید. 32112-031

 

 

 

 

 

 

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا