بیت پی (BitPay) چیست؟ 1399

اشتراک گذاری پست

از زمانی که ارز رمزنگاری شده بیت کوین در میان سایر ارزهای دیجیتال به عنوان ارز محبوب و برتر شناخته شده، یکی از سؤالات اصلی که برای سرمایه‌گذاران این ارز مجازی ایجاد شد، این است که از بیتکوین چه استفاده‌ای می‌توانند داشته باشند؟! چرا که با وجود این محبوبیت هنوز هم تعداد بسیار کمی از فروشگاه‌های اینترنتی از این ارز به عنوان روش پرداخت ارزی پشتیبانی می‌کنند. اما اخیراً درگاه پرداخت اینترنتی جدیدی به نام بیت پی معرفی شده است که امکان خرید با بیت کوین را در بسیاری از سایت های خارجی فراهم کرده است. در این مقاله همراه ما باشید تا با BitPay بیشتر آشنا شوید!

معرفی درگاه پرداخت اینترنتی بیت پی

بیت پی یک روش پرداخت رمزنگاری شده است که از سال 2011 تا کنون توسط تونی گالپیپی معرفی و در سطح مورد استفاده قرار گرفت. بنابراین اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و می‌خواهید از بیت کوین به عنوان یک روش خرید اینترنتی استفاده کنید اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، به سادگی می‌توانید در درگاه پرداخت اینترنتی BitPay استفاده نمایید.

جالب است بدانید که جذابیت این روش برای تمامی افراد چه فروشندگان و چه خریداران به اندازه در 3 سال اولیه راه‌اندازی این سیستم افزایش یافت، که منجر به انجام تراکنش‌هایی به ارزش 1 میلیون دلار آمریکا در روز شد!

یکی از بهترین نکاتی که در رابطه با ای سیستم پرداخت آنلاین مطرح است، پشتیبانی آن از سایر روش‌های پرداخت ارزی یعنی کارت‌های اعتباری ویزا کارت/ مستر کارت و بیت پی کارت است! در نتیجه شما می‌توانید از بیت کوین برای خرید در هر سایتی که از شبکه ویزا پشتیبانی می‌کند، استفاده کنید!

بیت پی (BitPay) چیست؟

کدام سایت های خارجی از درگاه پرداخت اینترنتی بیت پی پشتیبانی می‌کنند؟

تا کنون وب‌سایت‌های محبوب زیر از این روش جهت دریافت بیت کوین از مشتریان استفاده می‌نمایند:

چگونه می‌توان از BitPay استفاده کرد؟

چه مشتری باشید چه فروشنده برای استفاده از این سیستم پرداخت آنلاین باید ابتدا یک حساب کاربری داشته باشید. در صورتی که مشتری هستید می‌توانید با استفاده از این حساب کاربری از بیت پی کارت استفاده نمایید و در صورت نیاز بیت کوین را به دلار و برعکس تبدیل نمایید.

در صورتی که فروشنده نیز هستید، باید یک حساب کاربری ایجاد نمایید و با ارائه مدارک لازم در رابطه با کسب‌وکار اینترنتی‌تان درگاه های BitPay و ویزا کارت و مستر کارت را در سایتتان فعال نمایید.

کارمزد استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی بیت پی چقدر است؟

یکی دیگر از جذابیت‌های این سیستم پرداخت آنلاین این است که با وجود اینکه از ویزا کارت و مستر کارت نیز پشتیبانی می‌کند، اما برای انجام تراکنش‌های مالی نیازی به آن‌ها ندارد. به عبارت دیگر تمامی تراکنش‌هایی که توسط این سیستم انجام می‌شوند، از قواعد کارت‌های اعتباری پشتیبانی نکرده و در نتیجه نیازی به دریافت کارمزد از کاربر ندارند! البته کسب‌وکارهای پر ریسک، به ازای هر یک تراکنشی که توسط این سیستم انجام می‌دهند، باید 1 درصد کارمزد پرداخت نمایند.

کارمزد استفاده از بیت پی کارت نیز به ازای برداشت از دستگاه‌های ATM به ازای هر تراکنشی که انجام می‌شود، 2 دلار است!

بیشتر بخوانید:

معرفی کیف پول های بیت پی

کیف پول CoPay

یکی از کیف پول هایی که برای نگهداری بیت کوین یا بیت کوین کش در درگاه پرداخت اینترنتی بیت پی مورد استفاده قرار می‌گیرد، کیف پول CoPay است که با وجود رایگان بودنش امنیت زیادی برای کاربران ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از این کیف پول به صورت چند کاربرِ در سیستم عامل‌های iOS و Android، Linux، Mac OS و سیستم عامل‌های ویندوز استفاده کنید.

کیف پول BitPay

کیف پول BitPay یکی دیگر از انواع کیف پول های بیت پی است که از سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این کیف پول علاوه بر خریدوفروش بیت کوین، تبدیل ارز نیز انجام دهید که مسلماً موجب برتری‌اش نسبت به کیف پول CoPay می‌شود. از این کیف پول نیز مشابه با CoPay می‌توانید به صورت چند کاربرِ در سیستم عامل‌های مختلف استفاده نمایید.

بیت پی (BitPay) چیست؟

آیا سیستم پرداخت آنلاین BitPay امنیت دارد؟

زمانی که صحبت به پرداخت ارزی از طریق اینترنت و البته ارزهای دیجیتال می‌شود، اولین سؤالی که برای بسیاری از افراد ایجاد می‌شود این است که آیا استفاده از این روش به اندازه کافی امنیت دارد!؟

جواب این سؤال مثبت است! اگر تجربه کار با کیف پول الکترونیکی پی پال را داشته باشید، حتماً می‌دانید که برای انجام هر تراکنش چه میزان پروتکل امنیتی در نظر گرفته می‌شود تا تراکنش شما با موفقیت انجام شود. این سیستم نیز به همان اندازه پی پال یا شاید بیشتر امنیت حساب کاربران و تراکنش‌های انجام شده را تضمین می‌کند. اما اگر به دنبال امنیت بیشتری هستید می‌توانید از یکی از کیف پول های بیت پی به نام CoPay یا BitPay برای نگهداری بیت کوین یا بیت کوین کش استفاده نمایید.

توجه: متأسفانه هنوز کیف پول های بیت پی از سنجش اعتبار 2 مرحله‌ای پشتیبانی نمی‌کنند. به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک با توجه به افزایش محبوبیت این سیستم پرداخت، این امکان نیز به کیف پول های بیت پی اضافه شود.

نظر شما در رابطه با سیستم پرداخت آنلاین بیت پی چیست؟ به نظر شما افزودن امکان خرید با بیت کوین تا چه اندازه در میان فروشگاه‌های آنلاین مختلف فراگیر می‌شود؟!

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا