بیت کوین در کوتاه مدت می تواند به قیمت 7000 دلار دست یابد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

نمودارها و الگوهای موجود نشان می دهند که بیت کوین، اولین ارز دیجیتال جهان بر اساس حجم معاملات، به سیگنال های صعودی چراغ سبز نشان داده است. این ارز رمزپایه با مقاومت کلیدی خود در روز دوشنبه (11 تیر 1397) درگیر شد و به نظر می رسد سطح 7,000 دلار را نیز در چند روز آینده آزمایش کند.

در زمان نگارش این خبر بیت کوین (BTC) با قیمت 6,500 دلار معامله می شود که به میزان 2.15 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش داشته است. بازه کوتاه مدت تغییر روند نزولی به صعودی نشان می دهد که شکست سطح 6,450 دلاری می تواند سرمایه گذاران بیشتری را جذب نموده و فشار بر روی قیمت بیت کوین ایجاد کند. به همین دلیل بیت کوین در کوتاه مدت می تواند به قیمت 7000 دلار برسد و در صورتی که این حرکت صعودی با افزایش شدید حجم معاملات تقویت شود، به پیشرفت های بیشتری نیز دست خواهد یافت.

بر اساس شاخص CoinMarketCap، حجم معاملات 24 ساعته ارزهای رمزپایه به رغم تغییر روند نزولی به صعودی، از روز دوشنبه 8 درصد کاهش داشته است.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین
نمودار روزانه قیمت بیت کوین

خرید و فروش بیت کوین با قیمت 6,186 دلار در روز معاملاتی دوشنبه به پایان رسید و شکست کانال نزولی را تایید نمود. علاوه بر این، میانگین متحرک (MA) پنج روزه و ده روزه سیگنال های صعودی را تقویت نموده و در طول تعطیلات آخر هفته، صعودی بوده است. در همین حال، شاخص مقاومت نسبی به سمت خنثی (در 50.00) تغییر مسیر داده است.

علاوه بر این، اندیکاتور جریان نقدینگی (CMF) که فشار خرید و فروش را اندازه گیری می کند، برای اولین بار از 20 مه 20 برابر شده و در حال حاضر در بالاترین سطح از 10 می ایستاده است. CMF مثبت نشان می دهد که سرمایه بیشتری به بازار وارد شده است و این امر سیگنال های صعودی بیت کوین را بیش از پیش تقویت می کند.

همچنین بخوانید |  افزایش قیمت بیت کوین و نفت در پی وقایع اخیر

نمودار یک ساعته قیمت بیت کوین
نمودار یک ساعته قیمت بیت کوین

بیت کوین شاهد شکست یک الگوی پرچم صعودی در روز دوشنبه بود که نشان می دهد نوسانات بیت کوین که از روز جمعه پایین تر از 5,800 دلار معامله میشد می تواند به بیش از 7000 دلار برسد.

واضح است که این اخبار مثبت به نفع صعود قیمت بیت کوین به 7000 دلار خواهد بود اما ممکن است این حرکت یک شبه رخ ندهد؛ چرا که نمودارهای کوتاه مدت شرایط خرید بیش از حد را گزارش می دهند. به عنوان مثال، RSI نمودار یک ساعته قلمرو خرید بیش از حد (بیش از 70.00) را در نمودار بالا نشان می دهد. علاوه بر این، RSI چهار ساعته به خوبی در بالای سطح 70.00 شناور است.

چشم انداز کوتاه مدت بیت کوین نشان می دهد که شکست کانال نزولی، تغییر روند نزولی به صعودی این ارز رمزپایه را تایید نموده است و در روزهای آتی می توانیم شاهد افزایش قیمت بیت کوین به سطح 7000 دلار و 7500 دلار باشیم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا