بیت کوین هایی که بر باد رفتند !

اگر شما کارت بانکی خود را گم کنید و یا دفترچه مربوط به حساب قرض الحسنه خود را از دست بدهید، با یک مراجعه ساده به بانک و یا موسسه مربوطه میتوانید یک جایگزین بهتر از قبلی برای خود دست و پا کنید ولی اگر این اتفاق برای محل نگهداری و یا رمز ورود شما به کیف پولتان را برای ارز های دیجیتالی را فراموش کنید، هیچ مجموعه و بانکی به پشتوانه ارز های دیجیتالی شما نمیشتابد و شما تقریبا باید قید دارایی خود که در قالب ارز دیجیتالی است را بزنید. در دنیا 21 میلیون واحد بیت کوین تا حدود سال 2100 استخراج میشود. ولی جالب است بدانید که تا بحال 5 میلیون از بیت کوین هایی که استخراج شده اند بیت کوین هایی هستند که صاحبان آن ها یا دار فانی را وداع گفته اند و یا رمز ورود به آن ها را به خاطر نمی آورند. در ادامه به چند مورد از این تراژدی های غمناک میپردازیم و با هم دقایقی را به غم برای بیت کوین هایی که بر باد رفتند ، با غم سپری میکنیم. با فناوران امید همراه باشید.

آیا هیچ شناسی برای بازیابی ارز های دیجیتالی از دست رفته نیست ؟

تابحال افرادی که از طریق روش های معمول اقدام به بازیابی رمز فراموش شده خود کرده اند و موفق نیز بوده اند به تعداد انگشت های دست هم نمیرسد و خود این افراد هم خود را بسیار خوش شانس میدانند. ولی دنیا برای افراد قصه امروز ما بسیار مهربان نبوده است.

خرید ولی فراموش کرد و دیگر شانس میلیونر شدن نداشت

همه ما دوستانی داریم که کیف پولشان را گم کرده‌اند. اما کیفی که در آن یک فلش مموری حاوی کلیدهای خصوصی بیت کوین است چطور؟ فلش مموری که حاوی آن 24 لغت ارزشمند برای ورود به کیف پول ارز دیجیتال است .با جان آشنا شوید. در سال ۲۰۱۲، یک دانشجو ، ۱۰ بیت کوین خریداری کرد و کلید خصوصی حاوی این بیت کوین‌ها را روی یک فلش مموری ذخیره کرد. ولی قبل از اینکه ارزش بیت کوین نجومی شود و این دانشجو تبدیل به یک میلیونر شود، به خود فرصت نداد و کیف خود را گم کرد.

بیت کوین باد آورده را باد میبرد

یک دلال موادمخدر ایرلندی به نام کلیفتون کالینز (Clifton Collins)، چیزی در حدود ۶,۰۰۰ بیت کوین را بین ۱۲ کیف پول خوذ تقسیم کرده بود و در هر کدام ۵۰۰ بیت کوین قرار داشت. سپس کلیدهای خصوصی ۱۲ حسابش را روی یک تکه کاغذ نوشت و آن‌ها را در یک قوطی آلومینیومی در کیف ماهیگیری‌اش مخفی کرد. شاید خودش نیز مشتری خود بود و عقلی برایش نمانده بود با این تصمیم ماورایی که برای نگهداری مکان رمز های خود گرفت.

این دلال مواد مخدر برای قاچاق ماری جوانا دستگیر شد و صاحب خانه‌اش وسایل و اسبابش از جمله کیف ماهیگیری‌اش را درون کوچه انداخت. این تراژدی از دست رفتن بیت کوین‌های یک مرد ایرلندی بود. در آخرین گزارشی که داشت از دست دادن بیت کوین های خود به ارزش تقریبی 70 میلیون دلاری خود بسیار ناراحت نبود و این سرانجام را حاصل حماقت خود میدانست.

بیت کوین هایی که بر باد رفتند

کامپیوتر خراب، کار دست صاحبش داد

شخصی به اسم دالتون مک‌کی (Dalton Mackey)، یک روز ۲۵ بیت کوین خریداری کرد و آنها را در کیف پولش که روی کامپیوترش نصب بود ذخیره کرد. مدتی بعد که بیت کوین‌ها را به کلی فراموش کرده بود و به زمره بیت کوین هایی که بر باد رفتند پیوست ، سیستمش خراب شد و یک سیستم جدید گرفت. بعد از جهش بلند بیت کوین فهمید که چه کار کرده است. او می‌توانست امروز یک میلیونر باشد ولی ترجیحش بی حواسی و یک کامپیوتر جدید بود

 

 

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا