تاثیر استفاده از هوش مصنوعی در پی پال چیست؟ 1399

اشتراک گذاری پست

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و اینترنت به همان اندازه که انجام امور روزمره برای ما آسان می شود، احتمال از دست دادن سرمایه خصوصا در سیستم های پرداخت آنلاین ارزی، مانند پی پال، مانی گرام و … افزایش می یابد. چرا که هکرها می توانند با جعل اطلاعات حساب کاربری شما، به راحتی وارد حساب شما شده و آن را خالی کنند. از طرف دیگر انجام معاملات جعلی، چیزی است که برای این کمپانی ها ضرر زیادی به همراه دارد. خوشبختانه به همان اندازه که هکرها در انجام کار خود حرفه ای هستند، فناوری هایی نیز وجود دارد که به خوبی می تواند جلوی کار آنها را بگیرد. در این مقاله همراه امید احمدیانی باشید تا از تاثیر استفاده از هوش مصنوعی در پی پال آگاه شوید.

پی پال یکی از انواع سیستم های ارزی است که به دلیل کم بودن کارمزد انجام تراکنش، پشتیبانی از بسیاری از ارزهای موجود در جهان، قابل استفاده توسط کشورهای مختلف و … همواره مورد استفاده بسیاری از افراد در سطح جهان بوده است.

بیشتر بخوانید :

چگونه پسوورد پی پال را تغییر دهیم؟

با این وجود انجام برخی از تراکنش های جعلی در این سیستم، مشکلات عدیده ای را برای این کمپانی فراهم کرده است. چرا که الگوریتم های قبلی این سیستم، قادر به تشخیص اصلی و جعلی بودن تراکنش ها نبوده و به اشتباه اجازه انجام شدن به تراکنش های جعلی با حساب های دزدیده شده، داده می شد. اما امروزه با وجود هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشین، تشخیص تقلبی بودن معاملات، تقریبا بدون خطا امکان پذیر است.

هوش مصنوعی در پی پال چگونه موثر است؟

این سیستم برای تشخیص تقلبی بودن و یا نبودن معاملات دارای معیار های خاصی است که با بررسی کردن آنها می تواند متوجه درستی یا نادرستی تراکنش ها شود. پی پال توانسته است با تعریف کردن این الگوهای تقلبی با استفاده از هوش مصنوعی، از انجام اینگونه معاملات جلوگیری کند.

تاثیر استفاده از هوش مصنوعی در پی پال چیست؟

اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در پی پال چیست؟

پی پال دارای مشتریان متعددی در سراسر جهان است که سالیانه بیشتر خرید و انتقال وجه خود را از این طریق انجام می دهند. اما به دلیل وجود برخی از شکاف های امنیتی، همیشه این احتمال وجود دارد که حساب افراد تنها با ایمیلشان مورد هک قرار گیرد.

بنابراین پی پال نیاز دارد که برای تایید تراکنش های خود، از داده های زمان واقعی و در لحظه استفاده کند. که این کار تنها با استفاده از فناوری هوش مصنوعی امکان پذیر است. به همین دلیل پی پال برخی از الگوهای از پیش تعیین شده را برای این سیستم هوشمند تعریف می کند، تا زمانی که در لحظه تطابقی بین عملکرد مشتری و این الگوها مشاهده شد، از انجام تراکنش های بعدی جلوگیری شود.

به عنوان مثال یکی از ساده ترین الگوهایی که می توان به آن اشاره کرد، الگوی انجام چند خرید بدون وقفه از فروشگاه های مختلف است! واقعا چقدر احتمال دارد که شما چند خرید ارزی را پشت سر هم انجام دهید!؟

پی پال تنها کمپانی نیست که برای بهبود عملکرد و همچنین افزایش ایمنی خدمات خود از هوش مصنوعی استفاده می کند. نظر شما چیست؟ به نظر شما تاثیر استفاده از هوش مصنوعی در پی پال تا چه حد می تواند موثر باشد؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا