تافل بهتر است یا آیلتس 1399

اشتراک گذاری پست

تافل و آیلتس هر دو آزمون های زبان شناخته شده و معتبری در دنیا هستند. هدف هر دو آزمون سنجش سطح تسلط افراد به زبان انگلیسی است. بسیاری از داوطلبان این آزمون ها افرادی هستند که قصد مهاجرت به کشور های اروپایی، آمریکا و یا استرالیا را دارند. اما کدام آزمون برای پذیرش چه کشوری بهتر است؟ کدام آزمون زبان بین المللی راحت تر است؟ تافل بهتر است یا آیلتس ؟ اگر قصد مهاجرت دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا دریابید بهتر است در کدام آزمون شرکت کنید، تافل یا آیلتس ؟

تافل بهتر است یا آیلتس

آزمون های تافل و آیلتس از لحاظ ساختاری، نوع سوالات، شیوه برگزاری و حتی کاربردی با یک دیگر تفاوت دارند. اما هدف از برگزاری و شرکت در هر دو آزمون سنجش مهارت افراد در زبان انگلیسی است. با توجه به تفاوت های آزمون ها، مدرک کسب شده از هر کدام برای کاربرد های مختلفی استفاده می شوند. اگر چه هر دو آزمون از لحاظ بین المللی اعتبار دارند، اما بسته به نیاز افراد، امکان دارد یکی نسبت به دیگری برتری داشته باشد. در ادامه کاربرد های هر کدام را بررسی می کنیم.

تافل یا آیلتس برای آمریکا

برای اخذ ویزای تحصیلی آمریکا دریافت مدرک کدام آزمون بهتر است؟ تافل یا آیلتس؟ برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا از هر دو مدرک می توانید استفاده کنید که هر کدام برای تحصیل در مقاطع مختلف کاربرد دارند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی مدرک آیلتس و برای تحصیل در کارشناسی ارشد یا دکتری مدرک تافل مورد قبول است.

تافل یا آیلتس

تافل یا آیلتس برای کانادا

این روز ها مقصد مهاجرت عده ی زیادی از افراد کشور کانادا است. کانادا یکی از کشور هایی است که نسبتاً سخت گیری های کمتری برای صدور ویزا برای ایرانیان دارد. همین قضیه تحصیل در کانادا را برای متقاضیان ایرانی ساده تر کرده. مدرک زبان برای تحصیل در کانادا آیلتس با نمره ی 6 می باشد. در وبلاگ امید احمدیانی می توانید با انواع ویزای کانادا آشنا شوید.

تافل یا آیلتس برای اروپا

معمولاً افرادی که قصد مهاجرت کشور های اروپایی را دارند، از مدرک آیلتس استفاده می کنند. ثبت نام آزمون آیلتس به صورت آنلاین قابل انجام است. بیشتر کشور های اروپایی مدرک تافل یا آیلتس هر دو را قبول می کنند. اما در اروپا مدرک آیلتس، بیشتر پذیرفته می شود.

تافل یا آیلتس برای آلمان

برای تحصیل در کشور آلمان نیز نیاز به اخذ مدرک آیلتس دارید. برای ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون تافل یا آیلتس می توانید از خدمات پرداخت در سایت خارجی امید احمدیانی بهره ببرید.

تافل یا آیلتس برای استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا نیز می توانید از هر دو مدرک زبان استفاده کنید. البته اغلب متقاضیان مهاجرت به استرالیا در آزمون تافل شرکت می کنند. اما این کشور نه تنها مدرک زبان آیلتس را نیز می پذیرد، بلکه بسیاری از افراد از آزمون دیگری به نام آزمون PTE استفاده می کنند. آزمون PTE نیز یک آزمون زبان است که برای مهاجرت به استرالیا و نیوزلند کاربرد دارد.

تافل بهتر است یا آیلتس

آزمون PTE بسیار ساده تر تافل یا آیلتس می باشد. اما مشکلی که دارد، برگزاری آزمون PTE در ایران است. متاسفانه این آزمون در ایران مرکز برگزاری نداشته و داوطلبان باید به یکی از کشور های همسایه برای شرکت در آزمون سفر کنند.

همان طور که متوجه شدید، برای اخذ ویزای تحصیلی کشور های مختلف تفاوتی نمیکند که مدرک تافل یا آیلتس داشته باشید. بیشتر نمره ی شما در آزمون اهمیت دارد. پس با توجه به مهارت های خود آزمون مناسب تر را انتخاب کنید. از نظر شما تافل بهتر است یا آیلتس ؟نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا