تام لی معتقد است قیمت اتریوم (ETH) در آینده ای نزدیک یک رشد بزرگ را آغاز خواهد کرد – فناوران امید

تام لی (Tom Lee) پیش بینی کرده است که اتریوم، دومین ارز دیجیتال جهان بر اساس حجم کل بازار، برای یک جهش قیمت بزرگ در آینده نزدیک آماده شده است. بر اساس اخبار منتشرشده از سوی خبرگزاری CNBC، تام لی اخیراً بازگشت قیمت آلت کوین هایی همچون ریپل (XRP) و اتریوم (ETH) را به درستی پیش بینی کرده بود. اتریوم که در زمان نگارش این مطلب تقریباً 231 دلار قیمت دارد، در حال حاضر بیش از 70 درصد ارزش خود را از بیشینه قیمت 1,400 دلاری در اوایل سال جاری از دست داده است.

نوسانات غیرمعمول بازار و به دنبال آن افت شدید قیمت اتریوم این ارز دیجیتال را واجد شرایط قرار گرفتن در لیست کم ارزش ترین ارزهای رمزپایه در چند ماه اخیر قرار داده است. از این رو فرضیه های مختلفی به عنوان دلیل کاهش شدید قیمت اتریوم مطرح شده است. برخی از تحلیلگران این افت قیمت را ناشی از فروش گسترده ارزهای دیجیتال در سال 2017 از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) ها و با استفاده از اتریوم می دانند.

همچنین از دیدگاه کارشناسان جامعه ارزهای دیجیتال یکی دیگر از دلایل افت قیمت اتریوم می تواند عملکرد ضعیف شبکه پرداخت EOS باشد. ارز دیجیتال EOS در مراحل اولیه خود بر پایه بلاک چین اتریوم توسعه یافت و حدوداً چهار ماه پیش توکن های خود را به شبکه اصلی (Mainnet) انتقال داد.

نمودار کاهش قیمت اتریوم (ETH) در یک سال گذشته
نمودار کاهش قیمت اتریوم در یک سال گذشته نسبت به دلار آمریکا (USD) و بیت کوین (BTC)

در این میان تام لی، مشاور مدیریت و سرپرست تحقیقات موسسه مشاوران جهانی Fundstrat، روز پنج شنبه در یادداشتی به مشتریان خود گفت که شرکت او معتقد است اتریوم (Ethereum) در حال تجربه نمودن یک روند صعودی تازه و رشد قیمت شدید است.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 4 بهمن ۹۷ بیت کوین، ریپل، اتریوم، بیت کوین کش، ایاس، استلار

در حالی که لی پیش بینی خود را به توکن های ETH محدود نموده است، پیش بینی های مختلفی در وب سایت CCN نشان می دهد که روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال ادامه خواهد داشت. اکثر طرفداران ارزهای دیجیتال روند نزولی فعلی را در حال توسعه می دانند که به معنی افت بیشتر قیمت ارزهای رمزپایه از سطح فعلی خواهد بود. به عنوان یک حقیقت، تعدادی از نظرات نشان می دهد که بازار ارزهای دیجیتال در حال انتظار برای بعضی از قانون گذاری های نظارتی قریب الوقوع در جهت تجربه یک شکست بزرگ دیگر است.

با وجود عدم تایید متعدد برنامه های کاربردی ETF بیت کوین از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، شرایط فعلی به هیچ وجه نشان دهنده عدم رد شدن کامل آنها نیست. در عوض علاقه مندان به ارزهای رمزپایه امیدوار هستند و معتقدند که “زمان” همه چیز را به تدریج حل خواهد نمود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا