تام لی همچنان معتقد است که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2018 به بیست هزار دلار خواهد رسید – فناوران امید

تام لی، تحلیلگر مطرح بیت کوین و یکی از بنیانگذاران شرکت بین المللی Fundstrat، همچنان به پیش بینی خود در رابطه با رشد قیمت بیت کوین در محدوده 20,000 دلاری تا پایان سال جاری معتقد است. او روز جمعه پیش بینی خود را مجدداً در برنامه Fast Money شبکه خبری CNBC اعلام نمود.

تام لی می گوید که در حال تلاش برای بررسی مجدد تاریخ پیش بینی خود است، اما در مجموع نظری مثبت و صعودی نسبت به ارزهای دیجیتال در آینده ای نزدیک دارد. آقای لی بیان داشت که وجوه صندوق های پوشش ریسک در بازار بیت کوین نقش مهمی ایفا نموده و او بر این باور است که می تواند بر قیمت آن نیز تأثیر مستقیم بگذارد. Tom Lee گفت:

من فکر می کنم که در سال 2018 شیوۀ تجارت تغییر کرده است. در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا بیشترین میزان فروش بیت کوین وجود دارد؛ زیرا صرافی های معینی سبب جذب صندوق های پوشش ریسک به این بازار شده اند. من فکر میکنم صندوق های پوشش ریسک در حال حاضر نقش مهمی بازی می کنند.

عامل دیگری که تام لی به آن اشاره کرد تأثیر اوراق بهادار سنتی در قیمت بیت کوین بود. در این راستا لی نمودار رابطه میان قیمت بیت کوین و شاخص S&P 500 را ارائه نمود. این نمودارها نشان می دهد که با پیدایش بازارهای نوظهور در پایان سال 2017، قیمت بیت کوین بصورت چشمگیری افزایش یافته و از آن زمان تا کنون هر دو شاخص به شدت کاهش یافته اند.

لی در صحبت های خود به دو عامل که شاخص های بالا را به یکدیگر مرتبط می سازند اشاره نمود. یکی از این عوامل وجود صندوق های پوشش ریسک است که معمولاً از سیستم فروش استقراضی بهره می برند. وی عقیده دارد که صندوق های پوشش ریسک در صورت عدم ریسک لازم جهت سرمایه گذاری، بازار بیت کوین را با کاهش حجم معاملات و در نتیجه کاهش قیمت مواجه می کنند.

همچنین بخوانید |  تحلیلگر شبکه خبری CNBC : بازگشت قیمت بیت کوین بر اساس الگوهای تکراری خواهد بود

علت دیگر ارتباط میان قیمت بیت کوین و شاخص S&P 500 تأثیر ثروت است. هنگامی که مردم در بازارهای نوظهور سرمایه گذاری نموده و این بازارها در معرض سقوط قرار می گیرند، آنها پول کمتری برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای رمزپایه خواهند داشت.

چندی پیش تام لی به جمعی از رسانه ها گفت که علاقه دارد تا با توجه به این که بازار پاسخ مثبتی نشان داده است، همه سرمایه خود را به جای خرید بیت کوین کش روی بیت کوین متمرکز نماید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا