تبدیل بیت کوین به اتریوم و برعکس:: تریدینگ دنیای ارز رمز

اشتراک گذاری پست

امروزه تریدینگ و خرید و فروش ارز های دیجیتالی مانند تبدیل بیت کوین به اتریوم ، در بین طرفداران این نوع تجارت بسیار داغ است و جدای از سرمایه گذاری در این زمینه، ترید کردن نیز یکی از علایق و زمینه های استفاده افراد از این گونه ارز های دیجیتالی است. شما میتوانید به روش های زیادی اقدام به ترید trading ارز های دیجیتالی کنید و برای مثال بیت کوین خود را به اتریوم تبدیل کنید و یا ترون های خود را به دیگر توکن ها تبدیل کنید. این خدمت از طریق سایت های زیادی و همچنین اپلیکیشن های زیادی ازایه میشود ولی همانگونه که انتظار میرود متاسفانه دسترسی ایرانیان به آن ها محدود شده است و ما این امکان را نداریم تا به صورت پایداری از بسیاری از این پلتفرم ها استفاده کنیم و بدون استرس بن شدن و مسدود شدن حساب به تریدینگ trading ارز های دیجیتالی بپردازیم. در ادامه با فناوران امید همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم و یک راهکار کارآمد مانند استفاده از کوینومی coinomi برای این مشکل را بررسی کنیم.

تریدینگ trading ارز های دیجیتالی مانند راه رفتن بر لبه تیغ

در اول باید بدانید که علم تریدینگ و به بیان ساده تر جابجایی ارز ها برای استفاده از ما به تفاوت آن ها با هدف استفاده از سودشان، یک هنر است و شما برای موفقیت در این زمینه باید از تمام توان تحلیلی خود و همچنین حواس پنجگانه خود برای این امر استفاده کنید تا در این وانفسا چیزی به واسطه سود به ضرر شما تمام نشود.

خرید و فروش ارز دیجیتالی

شما با دلار سر و کار دارید

در کوینومی شما با دلار سر و کار دارید. شما در زمانی که با پرداخت ریال اقدام به تهیه ارز دیجیتالی میکنید و آن را در کیف پول خود نگه میدارید در واقع شما دارید ارز دیجیتالی را با میزان مشابه ارزشی دلاری آن نگه میدارید و باید بدانید که شما به عنوان یک ایرانی از دو سو میتوانید از تبدیل بیت کوین به اتریوم و  نوسانات این دو فاکتور سود و یا ضرر کنید و این نکته از جنبه های گوناگونی مهم است. به فرض مثال شما شاهد ثبات قیمت دلار هستید ولی مشاهده میکنید که ارز بیت کوین و یا هر مورد از ارز دیجیتالی شما رو به کاهش است در این زمان شما سرمایه خود را در کیف پولتان به تتر که همیشه هر واحد آن برابر با یک دلار است میکنید و سپس با قیمت پایین تری دوباره آن را تبدیل به ارز دیجیتالی مطلوب خود میکنید و در این زمینه شما هم از قیمت دلاری سرمایه خود سود کرده اید و هم از نوسانات ارز دیجیتالی کمال استفاده را کرده اید.

من چگونه میتواتم ترید کنم ؟

یکی از راه هایی که تا امروز  برای تبدیل بیت کوین به اتریوم و دیگر ترید ها مصمر ثمر بوده است و مشکلی برای هموطنان عزیزمان به وجود نیاورده است، استفاده از کیف پول مجازی کوینومی coinomi است. قبل از ادامه این متن باید باز خاطر نشان کنم که وبسایت فناوران امید و اینجانب مسیولیتی در این زمینه ارایه نمیدهد و همانطور که عرض کردم، تا به امروز جوابگو بوده است و شاید شرایط ساعتی دیگر برای همه ما عوض شود. بگذریم، شما با استفاده از این برنامه بدون استفاده از سرویس های تغییر آی پی میتوانید استفاده کنید. پس از واریز ارز دیجیتالی خود به این کیف پول، شما به سه صرافی دیجیتالی دسترسی دارید که بنا به تجربه شخصی خود coinswitch دارای نرخ کارمزد کمتر و پشتیبانی به شدت قوی تری دارد.

شما پس از ورود به CoinSwitch اول ارز مبدا را مشخص میکنید و سپس ارز مقصد را و در آخر نیز شما میزانی که در نظر دارید ترید کنید را وارد میکنید و پس از وارد کردن رمز خود میتوانید شاهد این جابجایی باشید.

کلام آخر

آموزش، آموزش و آموزش مهمترین عامل تریدینگ و تبدیل بیت کوین به اتریوم و درگر ارز های دیجیتال به صورت موفقیت آمیز است . تجربه نیز به شما یاد میدهد که پشتوانه و رفتار هر یک از ارز های دیجیتالی چیست و اینکه در هر زمان از روز به واسطه حجم تراکنش ها، صرافی ها دارای میزان متفاوتی از کارمزد هستند. جساب شده در این راه قدم بگذارید و از آن استفاده کنید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا