تبدیل دلار پی پال به ریال

اشتراک گذاری پست

پی پال یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال و البته کیف پول الکترونیکی است که از آن می توان برای انجام امور مختلف ارزی مانند خرید از سایت های خارجی، انتقال ارز به کشورهای دیگر و برعکس، انتقال ارز به ایران، استفاده کرد. اما متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان انجام برخی از امور مانند نقد کردن دلار پی پال و تبدیل آن به ریال برای افرادی که در ایران زندگی می کنند وجود ندارد مگر آنکه از برخی از شیوه های خاص که در ادامه معرفی می کنیم، استفاده نمایند. پس در این مقاله با موضوع آموزش تبدیل دلار پی پال به ریال همراه ما باشید.

آموزش تبدیل دلار پی پال به ریال

این روزها با وجود اینترنت و سایت های مختلف، کسب درآمد دلاری برای افراد از هر کجای جهان ساده تر شده است. به عبارت دیگر شما می توانید در خانه تان حضور داشته باشید اما با بهترین شرکت های خارجی در ارتباط بوده و به صورت پروژه ای با آنها کار کنید.

به این نوع فعالیت اصطلاحا فریلنسری و یا دورکاری گفته می شود که در حال حاضر در زمینه های مختلف مانند ترجمه، سئو سایت، تولید محتوا، طراحی لوگو، طراحی سایت و … بیشترین درآمد را برای فعالان در این حوزه ها فراهم کرده است. در حال حاضر شما می توانید به عنوان یک فریلنسر در زمینه ای مختلف در وب سایت های مطرح زیر فعالیت کنید و درآمدتان را تا حد زیادی افزایش دهید:

Envato، تم فارست، VideoHive، GraphicRiver، Microlancer، CodeCanyon، فریلنسر دات کام (Freelancer)، آپ ورک، 99Design، Elance، EpicGames، AdForGames، Bidvertiser، Wrapbootstrap، NeoBux و PeoplePerHour.

اما روش های دیگری نیز برای کسب درآمد اینترنتی و افزایش درآمد از طریق اینترنت وجود دارد که بعضا زمان بر و ریسکی بوده اما در برخی موارد می توانند در طول زمان درآمد شما را تا اندازه ای افزایش دهند. در واقع شما می توانید با ثبت نام در برخی از سایت های خارجی و انجام امور مختلف، درآمد ارزی داشته باشید. برخی از این سایت ها مانند fiverr و neobux به ازای کاری که شما به صورت رایگان انجام می دهید دلار پی پال به شما می دهند! که البته مقدار چندان زیاد نیست اما برخی از افراد همین مقدار کم را به هیچی نیز ترجیح می دهند!

تبدیل دلار پی پال به ریال

اما سوالی که اکنون برای بسیاری از شما مطرح شده است این است که:

چگونه می توان درآمد ارزی را از سایت های مختلف دریافت کرد؟

سایت هایی که پیشتر به آنها اشاره کردیم، همگی سایت هایی هستند که در سطح بین المللی در حال فعالیت هستند. به عنوان مثال شما می توانید با کارفرمایی در چین در ارتباط باشید و خودتان در ایران حضور داشته باشید. پس روشی که برای پرداخت هزینه به کارجویان در نظر گرفته می شود باید یک روش جامع و یک پارچه باشد که افراد مختلف در سطح جهان نیز قادر به استفاده از آن باشند.

یکی از روش های رایج پرداخت ارزی، استفاده از کیف پول الکترونیکی پی پال است. شما می توانید با داشتن این حساب ارزی و در اختیار قرار دادن آدرس آن به سایت، درآمدتان را بعد از اتمام هر پروژه دریافت نمایید. البته لازم به ذکر است که هر وب سایت روش مختلفی را برای پرداخت هزینه در نظر گرفته است که پی پال معمولا در تمامی آنها مشترک است.

پس در صورتی که قصد افتتاح حساب ارزی دارید به منظور کسب درآمد دلاری دارید، ابتدا بررسی کنید که سایت و یا کارفرمای شما از چه روشی برای پرداخت دستمزد شما استفاده می کند.

همین ماجرا برای سایت هایی که دلار پی پال رایگان می دهند نیز صدق می کند. قسمت اعظمی از آنها از درگاه پی پال برای پرداخت جایزه کاربرانشان استفاده می کنند. پس اگر شما هم در یکی از آنها در حال فعالیت هستید، ابتدا چک کنید که کدام حساب ارزی برای شما مناسب است و سپس یکی از آنها را افتتاح کنید.

کارت پی پال | PayPal کارت

حال سوال دیگری که برای بسیاری از شما مطرح می شود این است که:

 تبدیل دلار پی پال به ریال چگونه انجام می شود؟

همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان استفاده از سرویس پیپال به صورت مستقیم در ایران وجود ندارد. اما این مسئله دلیلی برای نگرانی نیست. چرا که همیشه راهی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد. شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی فناوران امید، نه تنها یک حساب پی پال وریفای شده برای دریافت ارز از کشورهای خارجی داشته باشید بلکه می توانید با استفاده از خدمات ما، به راحتی تبدیل دلار پی پال به ریال را انجام دهید.

بنابراین در صورتی که از این شیوه برای دریافت دستمزد خود استفاده کرده اید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست تبدیل دلار پی پال به ریال را برای ما ارسال کرده و معادل موجودی حسابتان را با کسر مقدار کمی کارمزد به ریال دریافت نمایید:

فروش دلار پی پال

برای ثبت درخواست در سایت ما ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و آن را وریفای نمایید. به خاطر داشته باشید تا زمانی که احراز هویت شما در سایت ما انجام نگردد، درخواست شما ثبت نشده و توسط همکاران ما انجام نمی گردد.

پس اگر در رابطه با اینکه چگونه می توانید یک حساب پی پال وریفای شده داشته باشید و تبدیل دلار پی پال به ریال را انجام دهید، می توانید از طریق چت آنلاین و یا 03132112 با ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا