تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین 1399

اشتراک گذاری پست

پرفکت مانی یکی از انواع کیف پول الکترونیکی است که به صورت بین المللی فعالیت می کند. از این کیف پول می توان برای پرداخت ارزی و خرید از سایت های خارجی یا انتقال ارز به خارج از کشور استفاده کرد. اگرچه این کیف پول امکان دریافت ریال ایران را ندارد، اما می توان با انواع ارز های رایج جهان از جمله دلار یا یورو آن را شارژ کرد. در این مقاله همراه ما باشید تا با شیوه ی تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین آشنا شویم.

پرداخت با پرفکت مانی

برای استفاده از خدمات این شبکه پرداخت باید مراحل زیر را طی نمایید.

  • ساخت اکانت پرفکت مانی

برای استفاده از شبکه مالی آنلاین پرفکت مانی باید در اولین مرحله نسبت به افتتاح حساب پرفکت مانی اقدام نمایید. علی رغم پی پال که رقیب آمریکایی این کیف پول است، استفاده از خدمات پرفکت مانی در ایران محدودیتی ندارد. به همین دلیل بدون نیاز به ارائه مدارک مبنی بر سکونت کاربر در خارج از ایران می توان در این شبکه اکانت ساخت.

  • شارژ اکانت پرفکت مانی

پس از این که اکانت خود را ایجاد کردید، باید نسبت به شارژ حساب پرفکت مانی خود اقدام نمایید. این شارژ می تواند با استفاده از یکی از انواع کردیت کارت یا با خرید ووچر پرفکت مانی دریافت شود. به علاوه می توانید با استفاده از خدمات امید احمدیانی برای خرید اتوماتیک شارژ پرفکت مانی اقدام کنید. پس از این که حساب شما دارای موجودی شد می توانید با آن از طریق تمامی درگاه های پرفکت مانی پرداخت انجام دهید. اکنون این شارژ قابلیت تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین دارد.

تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین

  • خرید با پرفکت مانی

طبیعتاً خرید با این شبکه فقط از طریق درگاه های پرداخت آن قابل انجام است. به همین دلیل با پرفکت مانی تنها در سایت هایی که درگاه آن را دارند می توانید خرید ارزی داشته باشید.

لازم به ذکر است که از پرفکت مانی برای دریافت درآمد ارزی هم استفاده می شود. برخی سایت ها به کاربران امکان می دهند درآمد خود را با استفاده از این کیف پول دریافت کنند.

چگونه با شارژ پرفکت مانی بیت کوین بخریم؟

برای خرید بیت کوین با پرفکت مانی نیاز به سرویس فروش بیت کوینی دارید که درگاه پرداخت این شبکه را ارائه دهد. اما پیدا کردن این سرویس دشوار است. به علاوه برخی از آن ها کیف پول های ایرانی را نمی پذیرند. پس راه حل تبدیل تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین چیست؟

خرید بیت کوین در ایران

برای خرید بیت کوین با پرفکت مانی در ایران می توانید از خدمات مجموعه امید احمدیانی استفاده نمایید. این فرایند طی دو مرحله قابل انجام است.

  • فروش شارژ پرفکت مانی به امید احمدیانی
  • خرید بیت کوین از امید احمدیانی

نظرات و تجربیات خود را در رابطه با روش تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا