تتر گلد : ارز جدید تتر با پشتوانه طلا – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

در 23 ژانویه ارز جدیدی را معرفی کرده است که دارای پشتوانه طلاست و به تبع آن قیمتش با نوسانات قیمتی طلا تغییر می کند. تتر گلد (Tether-Gold) نام این ارز جدید است که با نماد XAU₮ نشان داده می شود. هر توکن تتر گلد برابر یک اونس تروا از شمش طلای فیزیکی یا 0.0311 کیلوگرم طلاست.

این محصول تتر دارای پشتوانه طلای فیزیکی است که در یک خزانه سوئیسی نگهداری می شود. استیبل کوین تتر خود به ذخایر طلا نظارت می کند و هزینه ای برای امانت داری پرداخت نمی کند. همچنین سخنگوی تتر اعلام کرده است که این محصول بنا به درخواست کاربرانی که علاقه به در اختیار داشتن پایدار ترین دارایی جهان ، طلا دارند، ایجاد شده است. بدین ترتیب علاقه مندان می توانند طلا را بدون نگرانی های ناشی از نگهداری در کیف پول اتریوم یا ترون خود ذخیره کنند.

Tether gold در شبکه بلاک چین اتریوم با نام ERC-20 و در شبکه ترون (TRX) با نام TRC20 قابلیت خرید و فروش دارد. با توجه به رابطه نزدیک صرافی بیتفینکس با تتر، این ارز اکنون قابلیت ترید با این ارز با نام XAUT را فراهم آورده است و یک چهارم منابع این توکن در حال حاضر در اختیار صرافی بیتفینکس است.

شرکت تتر با تمام حاشیه هایی که در جریان عرضه استیبل کوین تتر به همراه داشت، اکنون قدمی بزرگ و قابل توجه برای کسانی برداشته است که علاقه ای به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال نداشتند و بر این باور بودند که ماهیت بدون پشتوانه این ارز ها دردسر ساز است. حال علاقه مندان می توانند با خرید تتر گلد علاوه بر اطمینان از پشتوانه محکمی مانند طلا از مزایای ارز های دیجیتال نیز بهره ببرند. در حال حاضر حجم بازار ارز جدید تتر در حدود 6.2 میلیون دلار است.

تتر گلد مزیت‌ های طلای فیزیکی و دارایی‌ های دیجیتال را یکجا در خود دارد. این دارایی، مشکلات نگهداری طلا از روش‌ های سنتی، از جمله هزینه‌ های نگهداری بالا و دسترسی محدود را حل می‌ کند.

Paolo Ardoino
مدیر ارشد تتر

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا