تتر (USDT) به اندازه کافی اسکناس دلار برای پشتیبانی از ارز دیجیتال خود دارد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بلومبرگ در روز 20 ژوئن گزارش داد که ادعای ارز دیجیتال تتر (USDT) مبنی بر اینکه ارزش توکن های خود را با پشتوانه اسکناس دلار حفظ میکند، تأیید شده است.

بر اساس مصاحبه ای که با استوارت هاگنر – مشاور عمومی تتر – انجام شد، مشخص شد که شرکت حقوقی Freeh Sporkin & Sullivan LLP برای هفته ها به دو حساب Tether دسترسی پیدا کرده و مقدار ذخایر دلاری آن را تا تاریخ 1 ژوئن، به عنوان بخشی از حسابرسی غیر رسمی، ثبت نموده است.

هاگنر یادآور می شود که حساب های بانکی به دلیل نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی نامگذاری نخواهند شد و افزود که این شرکت حقوقی به اظهارنامه های بانکی و همچنین تماس های مدیران تتر دسترسی داشته است.

شرکت حقوقی Freeh Sporkin & Sullivan LLP که توسط مدیر سابق اداره تحقیقات فدرال (FBI) تاسیس شده است، در بیانیه غیر رسمی خود در 1 ژوئن 2018 می گوید:

FSS یک شرکت حسابداری نیست و بررسی های فوق را با استفاده از اصول حسابداری پذیرفته شده انجام نداده است […] FSS بدون پرس و جوی اضافه از پرسنل بانک به تحقیقات خود پرداخته است و تایید می کند که تا کنون هیچ مشکلی در تأییدیه های بانکی وجود نداشته است.

مشاور عمومی Tether میگوید که تعداد USDT صادر شده برابر با 2.54 میلیارد دلار در تاریخ 1 ژوئن بود. این در حالیست که داده های Coinmarketcap نیز نشان می دهد که در حال حاضر مجموعاً حدود 2.8 میلیارد USDT در گردش وجود دارد. Hoegner به این دلیل که حسابرسی رسمی انجام نشده است به بلومبرگ گفت که این فرآیند مشتریان ارزهای رمزنگاری شده را شامل نمی شود.

همچنین بخوانید |  تتر (Tether) چیست و چگونه کار می کند؟

دلار تتر (USDT) و صرافی ارز دیجیتال Bitfinex، که یک مدیر عامل مشترک دارند، در 6 دسامبر سال 2017 احضاریه ای از دادگستری ایالات متحده دریافت نمودند که دلیل آن هنوز مشخص نیست. پیش از آنکه نتیجه حسابرسی رسمی منتشر شود، ارزهای رمزپایه از سوی جامعه گسترده آن بار دیگر مورد بررسی دقیق قرار گرفت. با این حال، تحقیقات Bitmex در ماه فوریه نشان داد که تتر می تواند ذخایر نقدی کافی در بانک پورتوریکو جهت پشتوانه صدور توکن های خود داشته باشد.

در پایان ماه مه، تتر مقداری توکن جدید به ارزش 250 میلیون دلار صادر کرد که موضوع ذخایر دلاری آن را دوباره مطرح نمود. سپس در مطالعه ای که این ماه توسط دانشگاه تگزاس انجام شد، بیان شد که صرافی Bitfinex و ارز رمزپایه تتر برای دستکاری قیمت بیت کوین (BTC) در سال 2017 و رسیدن آن به 20,000 دلار متهم شناخته می شوند.

در پاسخ به ادعای دستکاری قیمت بیت کوین در بازار، مدیر عامل شرکت Tether به بلومبرگ گفت که این ادعاها کاملاً نادرست هستند:

علیرغم حدس و گمان ها، ما دائما اعلام کردیم که هر تتر (USDT) با پشتوانه یک دلار در چرخه مالی قرار میگیرد. ما خوشحالیم که برای پاسخگویی به برخی سوالات مطرح شده توسط مردم مستقل از نهاد های نظارتی عمل نموده ایم و مردم می توانند هم چنان نسبت به خرید تتر ارزان اقدام نمایند.

در حال حاضر دستکاری مشکوک Tether موجب کاهش 55 درصدی قیمت بیت کوین در هفته جاری شده است.

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا