تحصیل در کانادا بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی 1399

اشتراک گذاری پست

برای تحصیل در کانادا نیاز به پرداخت هزینه‌ای به نام اپلیکیشن فی است. یکی از چالش‌های اصلی برای افرادی که قصد مهاجرت از طریق ویزای دانشجویی دارند، پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه‌های مد نظرشان است. بالا بودن این هزینه و احتمال عدم پذیرش فرد از سوی دانشگاه، استرس همیشگی دانشجویان مهاجر است. اما جای نگرانی نیست، چرا که تحصیل در برخی از دانشگاه ‌های کانادا نیازی بدون پرداخت این هزینه هم امکان‌پذیر است. در این مقاله همراه ما باشید، تا لیست برخی از این دانشگاه را در اختیار شما قرار دهیم.

قبل از پرداختن به مسئله تحصیل در کانادا بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی ، لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات امید احمدیانی ، هر گونه پرداخت ارزی در رابطه با امور مهاجرت ، مانند تعیین وقت سفارت برای کشورهای مختلف مانند کانادا ، آمریکا و … را انجام دهید.

بالا بودن کیفیت آموزش در دانشگاه ‌های کانادا در کنار مقرون به صرفه بودن هزینه‌های تحصیل، امکان گرفتن بورسیه‌های مختلف تحصیلی و … شرایط را برای ادامه تحصیل بسیاری از دانشجویان بین‌المللی فراهم کرده است. در حالت کلی، دانشگاه‌ های کانادا را می‌توان در دو دسته عمومی (دولتی) و خصوصی قرار داد.

اکثر این دانشگاه‌ها به عنوان مراکز رسمی آموزشی از سوی کانادا شناخته می‌شوند و بسیاری از آن‌ها از دانشجویان (چه محلی و چه بین‌المللی) بابت تحصیل هزینه دریافت می‌کنند. با این وجود هنوز هم امکان تحصیل در کانادا بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی وجود دارد.

تحصیل در کانادا بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی در کدام دانشگاه‌ها امکان‌پذیر است؟

برای تحصیل در بسیاری از دانشگاه ‌های کانادا نیاز به پرداخت هزینه ای بین 100 الی 200 دلار کانادا است. پرداخت این هزینه، آن هم به دلار در شرایط کنونی ایران برای بسیاری از دانشجویان مشکل است. با این وجود برخی از دانشگاه‌ های کانادا ، شرایطی را برای دانشجویان بین‌المللی فراهم کرده‌اند که بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی امکان تحصیل در کانادا را داشته باشند.

دانشگاه Royal Roads

در صورتی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های گردشگری، مدیریت، حقوق، تجارت، ارتباطات و یا علوم زیست دارید، تحصیل در این دانشگاه بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی بهترین انتخاب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این دانشگاه می‌توانید به سایت رسمی این موسسه آموزشی مراجعه نمایید.

تحصیل در کانادا بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی

دانشگاه Mount Allison

تحصیل در کانادا در یکی از رشته‌های هنر، علوم و علوم اجتماعی بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی امکان‌پذیر است، اگر این دانشگاه را انتخاب نمایید. بعد از موافقت دانشگاه با پذیرش شما، برای تکمیل پرونده‌تان باید 100 دلار کانادا پرداخت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی این دانشگاه مراجعه کنید.

تحصیل در کانادا بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی

دانشگاه Fairleigh Dickinson

این دانشگاه، یکی دیگر از دانشگاه ‌های کانادا است که برای تحصیل در آن نیازی به پرداخت اپلیکیشن فی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت رسمی این موسسه آموزشی مراجعه نمایید.

تحصیل در کانادا بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی

دانشگاه Quest

برای تحصیل در این دانشگاه خصوصی نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی نیست. تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید ثبت نام در سایت رسمی دانشگاه و گرفتن پذیرش از سوی اعضای هیئت علمی است.

دانشگاه Booth

این دانشگاه نیز یکی دیگر از دانشگاه‌ های کانادا است که با وجود خصوصی بودنش، دانشجویان را موظف به پرداخت هزینه قبل از اخذ پذیرش از سوی دانشگاه نمی‌کند. به این معنا که در صورتی که به صورت رسمی موفق به پرداخت پذیرش از این دانشگاه شوید، باید 500 دلار کانادا به دانشگاه پرداخت نمایید.

دانشگاه Redeemer

هزینه اپلیکیشن فی این دانشگاه در حالت معمول 40 دلار است. اما اگر این هزینه برای افراد محلی و یا بین‌المللی از آمریکای شمالی رایگان خواهد بود.

همراهان عزیز، در این مقاله به معرفی برخی از دانشگاه‌ها برای تحصیل در کانادا بدون نیاز به پرداخت اپلیکیشن فی پرداختیم. به خاطر داشته باشید که برای تحصیل در سایر دانشگاه‌ها مانند دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه ویکتوریا، دانشگاه تورنتو و … (موسسه‌های آموزشی معروف) حتماً باید این هزینه را پرداخت نمایید. چرا که در غیر این صورت درخواست شما بررسی نمی‌گردد.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا