تحلیلگر وال استریت حامی بیت کوین : با وجود رشد ثابت اخیر، فعلا ارز رمزپایه نخرید! – فناوران امید

در طی مصاحبه ای با سی ان بی سی دو روز پیش نیک کُلاس، اولین تحلیلگر کارگزاری وال استریت که به طور گسترده بیت کوین را تحت پوشش قرار می دهد، از سرمایه گذاران درخواست کرد پیش از این که وارد بازار ارز رمزپایه شوند، حتی با وجود رشد ثابت اخیر در بازار دوباره فکر کنند.

کُلاس در بین متخصصان وال استریت با نزدیک به 14 سال نویسندگی برای برنامه Morning Markets Briefing شرکت Convergex، محبوبیت زیادی به دست آورده است. او این ایده را که پس از سقوط اوایل سال بازار و پس از آن رشد دوباره، حالا فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران است تا وارد عرصه شوند را رد کرد :

خیلی از مردم می پرسند که آیا حالا وقت مناسبی برای خرید است و پاسخ کوتاه آن بنا به دو دلیل اصلی، خیر است. دلیل اول آن این است که این اولین باری نیست که مردم به شکلی افزایشی به خرید بیت کوین علاقه نشان می دهند… و مانند هر فناوری تازه ای نیاز به متقاضیان جدیدی دارید تا وارد شوند و ارزش آن را بیشتر کنند. از نظر جستجو در گوگل اگر در نظر بگیریم هنوز علاقه چشمگیری به آن دیده نمی شود.

کُلاس همچنین گفت که درباره این نگران است که تعداد والت هایی که به تازگی ایجاد شده است رشد کندی دارد و در ماه گذشته فقط 2.2 درصد کاربر جدید برای خرید ارز رمزپایه کیف پول بیت کوین ایجاد کرده اند که در مقایسه با رشد ماهانه 5 تا 7 درصدی که در سال گذشته ثبت شده، کم است.

همچنین بخوانید |  اولین هارد فورک زی کش (ZCash) با موفقیت فعال شده است

زمانی که پرسیده شد که آیا رشد سال گذشته بازار آیا شاهدی بر حبابی بودن بیت کوین بود یا خیر، کُلاس پاسخ داد :

به طور مشخص در نگاهی به گذشته البته که حبابی پیرامون فناوری قرارداد خرید و فروش (Future) که در ماه دسامبر ارائه شد، وجود داشت … از سال 2013 [من بیت کوین را پوشش دادم] اساسا به ساختار این فناوری و داستان آن باور دارم ولی بی شک این فناوری نوسان قیمت بسیار زیادی را تجربه می کند و می بینیم که حتی ماه گذشته نیز رشد چشمگیری داشته است.

لحن محتاطانه کُلاس در مورد این که آیا پذیرش گسترده می تواند به یک واقعیت در هر زمان تبدیل شوند یا خیر، بحث های خود را جدا از دیگر دیدگاه های سرمایه گذاری انتقادی، که اغلب به نظر می رسد نا امید کننده است، را جدا می کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا