تحلیل قیمت 11 بهمن ۹۷ لایت کوین، ترون، دش، مونرو، بایننس – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

ژف شوماخر، موسس بازار دیجیتال BCG، در گفت و گو با پایگاه خبری سی ان بی سی بیان کرده است که ارزش بیت کوین به صفر می رسد. در گفت و گویی دیگر با فاکس بیزینس، توماس لی بیان کرده است که بیت کوین به 25000 دلار می رسد که قیمت منصفانه ای است. تحلیلگران جی پی مورگان پیشبینی کرده اند که بیت کوین به 2.400 دلار می رسد و در نهایت قیمت آن به 1.260 دلار می رسد. این نظرات متفاوت افرادی را که می خواهند وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند گیج می کند.

تاجران باید بر توسعه فضای دیجیتال و نمودار قیمت آنها تمرکز کنند. چندین پروژه ی بلاک چین ایمنی این بازار را تامین می کنند که نشان می دهد سرمایه گذاران به آینده ارزهای دیجیتال امیدوار هستند. ارزهای دیجیتال محصولات جدیدی را برای جلب توجه سرمایه گذراان ارائه می دهند. همچنین، تلاش می شود ارزهای دیجیتال و اقتصاد با هم ترکیب شوند. این امر زمان می برد و افراد خوشبین باید کنترل اوضاع را در دست بگیرند. به هرحال، این بار همانند سال 2017 به دنبال افزایش شدید ارزها نیستیم. این بار این حرکت تدریجی تر خواهد بود. برخی از ارزهای برتر در حال کاهش قیمت هستند. در ادامه بررسی می کنیم آیا ارزهای برتر را باید خرید یا خیر.

تحلیل قیمت ترون

در هفته گذشته از بین ارزهای برتر ترون بهترین عملکرد را داشته است. این موضوع سبب شده خرید ترون بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرد. ترون در گزارش هفتگی خود بیان کرده است که بیش از 150 DAPPS و بیش از 300 قرارداد هوشمند داشته است. جاستین سان موسس ترون بیان کرده است که انتظار دارد تعداد نرم افزار های نا متمرکز تا انتهای سال به 2000 عدد برسد. ارزش ترون رو به افزایش است زیرا افراد خوش بین سعی دارند قیمت را بیش از 00.02815521 دلار حفظ کنند. به دلیل اینکه این ارز از اواسط آگوست در این محدوده بوده است انتظار افزایش قیمت داریم. هدف فعلی 0.4 دلار است اما انتظار داریم قیمت به 0.05218328 دلار برسد. پس انتظار داریم قیمت به بیش از 0.02815521 دلار برسد. در عوض اگر این ارز به 0.02815521 دلار کاهش یابد بین 0.0183 و 0.02815521 باقی می ماند. اگر افراد بدبین قیمت را به کمتر از 0.0183 دلار برسانند، تنش ها کم می شود.

تحلیل قیمت ترون
تحلیل قیمت ترون 11 بهمن 97

تحلیل قیمت لایت کوین

لایت کوین شعار جدید “پول خود را حفظ کنید و با لایت کوین هزینه های خود را بپردازید” و لوگوی جدید ارائه داده است. برای اولین بار این لوگو در مسابقه ی UFC ارائه شد و نظرات مثبت راجع به آن بیان شد. آیا این طرح جدید اوضاع را بهبود می بخشد؟ ارزش لایت کوین رو به افزایش بوده است. پس از رسیدن قیمت به 23.092 دلار، در 5 هفته قبلی افراد خوشبین قیمت را به 29.394 دلار رسانده اند. این امر احتمال کاهش قیمت را افزایش می دهد. اگر قیمت روند نزولی داشته باشد و در 40.784 دلار نوسان داشته باشد، کاهش قیمت ها تضمین می شود. سرمایه گذراران بلند مدت می توانند منتظر افزایش قیمت باشند اگر قیمت در بالای 40.784 دلار باقی بماند. در 47.246 دلار مقاومت وجود دارد که می تواند تا 65.561 دلار هم ادامه داشته باشد. اگر افراد بدبین از این مقاومت دفاع کنند یا قیمت به 40.784 برسد دیدگاه ما نفی می شود. در این مورد، قیمت قبل از نزول بین 29.349 و 40.784 دلار می ماند.

تحلیل قیمت لایت کوین
تحلیل قیمت لایت کوین 11 بهمن 97

تحلیل قیمت بایننس

در چند هفته قبلی این ارز رشد خوبی داشته است و اکنون رتبه 12 ارزهای دیجیتال را دارد. این ارز آخرین بازاری است که تجارت ارز دیجیتال ارائه می دهد تا از افزایش تجارت OTC سود ببرد. این شرکت کیف پول خود را به صورت کیف پول ارزی چند گانه طراحی کرده است و به تعداد بلاک چین اضافه کرده است و ویژگی های آن را بهبود بخشیده است. موسسه خیریه این ارز برنامه ای را راه اندازی کرده است که برای بچه های ناتوان در کشورهای درحال توسعه غذا فراهم کند. ایا این ارز می تواند باز هم بهبود یابد؟ این ارز به خط مقاومت در روند نزولی رسیده است. EMA بیست روزه هم در بالای کانال قرار دارد. پس در 7.17-7.7 انتظار مقاومت داریم. خروج از این مرحله روند ممعکوس را نشان می دهد. هدف بعدی 12 دلار است و اگر به این هدف برسد ممکن است قیمت به 15 دلار برسد. اگر این موقعیت تثبیت شود، توصیه می کنیم که در سطوح مقاومت سود دهی بالاست. به هرحال، هنوز احساسات بازار ارز منفی است پس بهتر ابتدا سود کم جمع آوری کرد. اگر قیمت این ارز تغییر کند دیدگاه ما نفی می شود. اگر افراد بدبین قیمت را به کمتر از 4.1723848 دلار برسانند کاهش قیمت از سر گرفته می شود.

تحلیل قیمت بایننس
تحلیل قیمت بایننس 11 بهمن 97

تحلیل قیمت دش

اخیرا دش نسخه 0.13 خود را ارائه داده است و 47 درصد نودهای مستر به آن انتقال یافته اند. این ارز در ونوزوئلا محبوب است و 2600 تاجر آن را قبول دارند. انتظار داریم بحران سیاسی ونوزوئلا توجه بیشتری را به این ارز جلب کند. Anypay و eGifter با این ارز همکاری کرده اند و اجازه داده اند تا مشتری ها دش را به کارت eGift تبدیل کنند. آیا این کار می تواند قیمت را افزایش دهد؟ روند قیمت دش هنوز رو به کاهش است. افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به 67 دلار برسانند. اما میانگین های متغیر رو به کاهش هستند و RSI هم نزدیک به حد فروش بالاست. این نشان می دهد که فروشندگان کنترل را در دست دارند. اگر افراد بدبین قیمت را به کمتر از 56.214 دلار برسانند، روند کاهش قیمت از سر گرفته می شود. اگر قیمت به محدوده 103-123 برسد، افزایش قیمت داریم. اگر این اتفاق بیفتد، احمتمال رسیدن قیمت به 175 دلار و بالاتر وجود دارد. یک احتمال دیگر این است که افراد بدبین در 103.261 دلار از مقاومت دفاع کنند و باعث تثبیت شوند.

تحلیل قیمت دش
تحلیل قیمت دش 11 بهمن 97

تحلیل قیمت مونرو

مونرو توانست در انتهای این هفته سود بالایی بدست آورد. مطالعات دانشمندان اسپانیایی و بریتانیایی نشان داد که حدود 4.3 درصد کل سرمایه مونرو به طور غیرقانونی بدست آمده است. بازار ارز دیجیتال سعی داشته تا دش را به جای مونرو در لیست ارزهای قرار دهد زیرا موسسان آن برادران وینکلووس باور داشتند که قانون گذران تمایل بیشتری به دش دارند. وقتی که قیمت ها حتی در صورت وجود اخبار منفی کاهش نمیابند، بیانگر یک امر مثبت است. پس آیا زمان خوبی برای خرید است؟

تحلیل قیمت مونرو
تحلیل قیمت مونرو 11 بهمن 97

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا