تحلیل قیمت 11 دی 97 اتریوم، اتریوم کلاسیک، استریتز، نئو، آیوتا، بایننس – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

اگرچه سال 2017 سال پرفراز و نشیبی برای تجارت ارز های دیجیتال بود، در سال 2018 بیش از 720 میلیارد دلار سرمایه از بازار ارز رمز پایه حذف شد. پیش بینی ما این است که در سال 2019 بر روی پتانسیل ارز دیجیتال تمرکز خواهد شد. در این مقاله به تحلیل قیمت ارزهای رمز پایه می پردازیم.

اخیرا وال استریت ژورنال اعلام کرده که ضریب همبستگی طلا و بیتکوین به 0.84 رسیده و این ضریب در بازار بورس شیکاگو به 0.77 رسیده است. به نظر ما فعلا اوضاع بازار ارز خوب نیست و در چندهفته ی آینده به همین منوال خواهد بود.

تحلیل قیمت اتریوم

پس از اینکه XRP جایگاه نخست را در آلت کوین به خود اختصاص داد، اتریوم سعی داشته است تا گام های بزرگی بردارد و دوباره به جایگاه خود بازگردد. مدیر ارشد BitMEX، آرتور هیس عقیده دارد که بازار مرده ICO دوباره زنده می شود. او انتظار دارد این ارز رمز پایه 200 دلار رشد کند. به هرحال، پیش بینی واکنش بازار به چنین حادثه بزرگی مشکل است. گرایش بلند مدت در اترویم از بین رفته است. اترویم پول زیادی برای سرمایه گذارانش دارد اما آیا اترویم می تواند در سال 2019 رشد کند؟ پس از کاهش و افزایش، ارز دیجیتال در یک محدوده ثابت می شود. این محدوده ها را بر روی نمودار با بیضی مشخص کرده ایم. در 2018 تمام محدوده ها حرکت رو به پایین داشته اند.
اکنون این بازار دوباره رو به رشد است. به همین دلیل انتظار داریم تا فروش به 167.32 برسد. از سوی دیگر، اگر بازار به بیش از 167.32 برسد ممکن است تا 249.93 هم پیش برود و فرصت مناسبی برای خرید اتریوم است. اما اگر قیمت ها به 83 دلار برسد دیدگاه ما باطل می شود و انتظار رشد منفی طولانی مدتی را داریم. تا آن زمان سرمایه گذاران باید بر روی اهداف کوچک تمرکز کنند.

تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل نمودار قیمت اتریوم 11 دی 97

تحلیل قیمت اتریوم کلاسیک

اتروم کلاسیک دومین علمگر خوب به حساب می آید. سرمایه گذاران در این بازار خوشبین هستند اما آیا این خوشبینی ادامه خواهد داشت؟
گرایش طولانی مدت در ETC/USD رو به افول است. پیدایش سیر نزولی اولین نشانه ای است که حرکت رو به افول را نشان می دهد و می تواند به 9.5 برسد. در این سطح انتظار مقاومت بالای سرمایه گذاران را داریم. اما اگر افراد خوشبین موفق نشوند این ارز می تواند به 3.3 بازگردد. پس از این نزول، این ارز دوباره تثبیت می شود و دوباره وارد روند رو به رشد می شود. پس سرمایه گذاران بلند مدت می توانند صبر کنند.

تحلیل نرخ اتریوم کلاسیک
تحلیل نمودار قیمت اتریوم کلاسیک 11 دی 97

تحلیل قیمت STRAT/USD

Stratis در جایگاه 40 ام بازار از لحاظ سرمایه قرار دارد. اخیرا قراردادی را با NET بسته است. این قرارداد پلتفورم لازم را برای توسعه دهنده ها فراهم می کند تا قرارداد بلاکچین اختصاصی را برای کاربردهای خود تهیه کنند. همچنین این ارز از نرم افزار فروش مستقل مایکروسافت توسعه داده شده است.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 23 تیر 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، کاردانو

اما با این اخبار خوشایند آیا زمان خوبی برای خرید این ارز است؟

قیمت STRAT/USD از 24.39 به 0.53 رسید و 97% کاهش داشت. به هرحال، نکته مثبت این است که این ارز دوباره رو به رشد است و از 0.53 به 1.84 رسیده است و در ده روز 245% رشد داشته است. اگر همین طور ادامه دهد به 1.91 هم می رسد و اگر این سطح را رد کند به 2.14 هم می رسد. می تون در نزیدکی 1.84 به سودهای کوچک رسید. اما اگر موفق نباشد، به 0.81 می رسد و کمتر از این هم ممکن است.

تحلیل نرخ Stratis
تحلیل نمودار قیمت استریتیز 11 دی 97

تحلیل قیمت نئو

نسخه دوم DevCon را در 19 فوریه اعلام شده است. طبق گفته مدیر ارشد، هانگفی، قیمت ارز دیجیتال تنها بخشی از داستان را بیان می کند و به گفته ی وی آنها روند رو به رشدی دارند.
NEO/USD روند رو به رشد دارد و از 200.59 به 5.48 رسید. اگر افراد خوشبین به بازار نتوانند بازار این ارز را در 13.60 تثبیت کنند، تنها تثیت چند روزه را انتظار داریم و روند کاهش دوباره ادامه پیدا می کند.

تحلیل رشد NEO
تحلیل نمودار قیمت نئو 11 دی 97

تحلیل قیمت آیوتا

IOTA تلاش داشته تا وارد ده ارز برتر شود اما موفق نبوده است اما هفته قبل بهترین عملکرد را داشته است. فعلا نرخ این ارز 0.40 است و انتظار داریم که در سطح 0.20 و 0.40 تثبیت شود. اما اگر قیمت به 0.42 برسد می توان برداشت کرد که بازار سطوح پایین را رد کرده است و در این مورد حرکت به سمت 0.81 محتمل است.

تحلیل قیمت های IOTA
تحلیل نمودار قیمت آیوتا 11 دی 97

تحلیل قیمت بایننس

مدیر ارشد بیانکو، ژائو، در نامه ای بیان می کند که صنعت ارز رمز پایه آینده مثبتی دارد. او برنامه های مختلفی را برای ارز خود در سر دارد. BNB/USD عملکرد خوبی داشته است و برای چهار هفته در 4.52 ثابت بوده است. در دوهفته ی قبلی قیمت ها به بیش از 5.4 رسیده اند که نشانه ی خوبی است. انتظار می رود این ارز دیجیتال به 8.25 دلار برسد و سرمایه گذاران کوتاه مدت می توانند این قیمت را بالاتر ببرند. اما سرمایه گذاران بلند مدت باید منتظر تثبیت قیمت باشند.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 7 اردیبهشت 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

تحلیل نمودار قیمت بایننس 11 دی 97

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا