Notice: Undefined variable: selector in /home/fanavaraneomid/public_html/wp-content/plugins/vcfooter/index.php on line 178

تحلیل قیمت 13 اردیبهشت 97 بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین، کاردانو، ترون و ای او اس – فناوران امید

در طی روز های اخیر بازار ارز های رمزپایه شاهد فراز و نشیب های زیادی بوده است و همین چند وقت پیش بود که این بازار فقط به خود افت می دید و اما حالا در طی چند روز اخیر بازی به شکلی تغییر پیدا کرده و دوباره شاهد رشد بازار هستیم. بازار ارز های دیجیتال از خود نشانه های مثبتی نشان داده است و حجم جهانی مبادله افزایش یافته و این خبر خوبی برای سرمایه گذاران و تاجرانی است که از قبل در این بازی حضور داشته اند. اما طبق رسم همیشگی در این مقاله قصد داریم به تحلیل قیمت (تحلیل قیمت 13 اردیبهشت 97) ارز های دیجیتال مطرح بپردازیم.

تحلیل قیمت 13 اردیبهشت 97 ارز های دیجیتال

یکی از مشکلات بازار ارز های دیجیتال هجوم قانون گذاران بوده و اما حالا قانون گذاران درباره طبقه بندی کردن ارز های دیجیتال سردرگم هستند. کمیسیون معاملاتی آینده کالا معتقد است که ارز های رمزپایه باید به عنوان کالا طبقه بندی شوند در حالی که کمیسیون اوراق بهادار و بورس می خواهد این پدیده را به عنوان سهام برچسب گذاری کند. به هر حال نتیجه این است که به دلیل داشتن پتانسیل بالا، بازار ارز رمزپایه به رشد خود ادامه خواهد داد.

حتی بانک مرکزی کره جنوبی معتقد است که ارز رمزپایگی و زنجیره بلاک می تواند رویای جامعه بدون پول نقد را به واقعیت بدل کند.

Protective Stop (توقف محافظه کارانه) نوعی استراتژی در سرمایه گذاری است که برای جلوگیری از از دست دادن سود یا حتی از دست دادن سرمایه اتخاذ می شود که طی آن، سرمایه گذار اقدامی را در مقابله با این موضوع انجام می دهد. برای مثال اگر شخصی 50 دلار سرمایه کند و میزان ضرر را 10 درصد در نظر بگیرید، با در نظر گرفتن 45 دلار به عنوان نقطه Protective Stop با فروش سهام خود از ضرر های آینده جلوگیری می کند.

در ادامه به بررسی نقاط قوت 9 سکه برتری که در عنوان این مقاله تحلیلی هم آن را مشاهده می کنید، خواهیم پرداخت.

نکته مهم : این وبسایت تنها با توجه به یک سری دانسته ها و نمودار ها پیش بینی هایی را ارائه می کند که جنبه افزایش سطح آگاهی و راهنمایی به کاربران دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال تصمیماتی که منجر به زیان شود، ندارد.

تحلیل قیمت بیت کوین به دلار

بیت کوین در روز 11 اردیبهشت سیر نزولی می گیرد ولی در طی یک بازه تغییرات 20 روزه از میزان حداقلی خود پایین نمی رود و به نقطه زیان شدید 8,600 دلار که نقطه ای برای فروش سهام بود، نمی رسد.

همچنین بخوانید |  تحلیل رفتار بیت کوین پس از هفته ای سرشار از اخبار منفی

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین 13 اردیبهشت 96
تحلیل نمودار قیمت بیت کوین 13 اردیبهشت 96

افراد مثبت اندیش به این موضوع سعی دارند تا دوباره وارد کانال صعودی شوند که یک نشانه صعودی است. همچنین در نمودار شاهد یک مثلث متقارن و یک الگوی ادامه دار هستیم. در یک صعود بالای 9,500 دلار، قیمت بیت کوین به دلار می تواند به خط حداکثری قیمت 10,500 دلار برسد.

اگر بازه تغییرات 20 روزه شکسته شود، یک کاهش 50 روزه قابل رخ دادن است. به همین دلیل نقطه توقف ضرر را به محز این که این ارز دیجیتال به بالای 9,500 دلار برسد و در آن باقی بماند، افزایش می دهیم.

تحلیل قیمت اتریوم به دلار

قیمت اتریوم در 11 اردیبهشت خط متوسط قیمت را می شکند و به پایین آن می رود ولی از شیب شدید آن کاسته شد که به همین دلیل قیمت آن برگشت و بر روی بالای خط قیمت متوسط بسته شد.

تحلیل نمودار قیمت اتریوم 13 اردیبهشت 96
تحلیل نمودار قیمت اتریوم 13 اردیبهشت 96

به نظر ثابت شده که قیمت 700 دلار یک مانع عمده برای مثبت اندیشان است. اگر قیمت اتریوم به دلار از این قیمت بالاتر برود، به قیمت 745 دلار نیز خواهد رسید که ممکن است دوباره با خط حداکثر قیمت 700 دلار به صورت جزئی روبرو شود.

به محز این که بالای قیمت 745 دلار ثابت شود، این ارز رمزپایه دوباره قدرت می گیرد و قیمتش به 900 دلار و سپس 1,000دلار افزایش می یابد. در سوی نیمه خالی لیوان، بازه تغییرات 20 روزه باید به عنوان یک خط حداقلی قیمت ایفای نقش کند. زیر این سطح افت ممکن است تا یک دوره 50 روزه ادامه داشته باشد.

بنابراین بهتر است پیش از انجام هر معامله ای منتظر رشد ناگهانی قیمت اتریوم باشیم.

تحلیل قیمت بیت کوین کش به دلار

قیمت بین کوین نزدیک به سقف محدوده قیمتی 1,221 و 1,600 دلار بوده است. زمانی که قیمت آن از 1,600 دلار بیشتر شود شاهد یک صعود دیگر خواهیم بود. هدف بعد از این صعود قیمت 2,000 دلار است.

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین کش 13 اردیبهشت 96
تحلیل نمودار قیمت بیت کوین کش 13 اردیبهشت 96

یک کاهش ناگهانی به زیر قیمت 1,221 این پیش بینی خوش بینانه را خنثی می کند و نشانه بدی است و در این صورت قیمت بیت کوین کش ممکن است به سطح زیر 1,000 دلار نیز برسد.

پیش از وقوع تغییر ناگهانی هیچ گونه پیشنهادی برای معامله این ارز نداریم!

تحلیل قیمت ریپل به دلار

پس از این که در 10 روز پیش روند رو به رشد خود را از دست داد، ریپل قیمتی بین 0.76 تا 0.93777 دلار بوده است.

تحلیل نمودار قیمت ریپل 13 اردیبهشت 96
تحلیل نمودار قیمت ریپل 13 اردیبهشت 96

اگر ریپل به بالای 0.94 دلار برسد و ثابت بماند قیمت آن سیر صعودی تا قیمت 1.299 دلار خواهد داشت. در طرف دیگر اگر قیمت آن به زیر 0.76 دلار برسد منفی خواهد شد و در بازه 50 روزه به زیر 0.56 دلار خواهد رسید.

بین محدوده قیمت مشخص شده، با نوسان باقفی خواهد ماند. برای این که بتوانیم وضعیت طولانی مدتی را مشخص کنیم منتظر یک تغییر ناگهانی هستیم.

تحلیل قیمت استلار به دلار

استلار در حال حاضر بالای خط حداکثری 0.47766719 دلار ثابت باقی مانده است. الگوی قوسی قیمت در یک تغییر ناگهانی تکمیل خواهد شد و بالای این سطح ثابت خواهد ماند. حتی می تواند کمی عیق شود و شکل یک فنجان را بگیرد. هر دو این حالت گیری ها خوش بینانه خواهد بود.

همچنین بخوانید |  خالق لایت کوین : بازار نزولی ارزهای دیجیتال فرصت مناسبی برای خرید بیت کوین است

تحلیل نمودار قیمت استلار 13 اردیبهشت 96
تحلیل نمودار قیمت استلار 13 اردیبهشت 96

اگر قیمت استلار به دلار به زیر سطح حداکثری برسد، می تواند در یک بازه 20 روزه تصحیح شود که در این زمان خریداران باید دست به کار شوند.

تحلیل قیمت لایت کوین به دلار

معامله لایت کوین در یک محدوده باریک ادامه دارد. لایت کوین در 11 اردیبهشت به قیمت حداقلی در یک بازه تغییرات 50 روزه رسید. بنابراین سطحو حداقلی همچنان باقی می مانند. عدم صعود در قیمت نشانه کمبود خرید در مقیاس بالا خواهد بود.

تحلیل نمودار قیمت لایت کوین 13 اردیبهشت 96
تحلیل نمودار قیمت لایت کوین 13 اردیبهشت 96

اگر به زودی قیمت لایت کوبن به دلار افزایش پیدا نکند، ممکن است به زیر 141 دلار و سپس به سوی 127 دلار افت داشته باشد. از این رو پیشنهاد می کنیم که نقطه توقف ضرر را روی 140 دلار برگردانید.

اگر در طی دو روز آینده افزایش قیمتی را نبینیم، این جایگاه را ثابت خواهیم کرد.

سطحی که نشان گر صعود است حدود قیمت 160 تا 180 دلار است.

تحلیل قیمت کاردانو به دلار

همان طور که انتظار می رفت، کاردانو دوباره سطح افزایش 0.00003445 را تجربه کرد و روند صعودی خود را ادامه داد.

تحلیل نمودار قیمت کاردانو 13 اردیبهشت 96
تحلیل نمودار قیمت کاردانو 13 اردیبهشت 96

حالا پیشنهاد می کنیم جایگاه طولانی مدت خود را با قیمت توقف ضرر 0.000029 حفظ کنید. به محز این که قیمت از سطح 0.000042 افزایش یافت، معامله کنندگان می توانند نقطه توقف ضرر را به 0.000033 افزایش دهند.

قیمت کاردانو به دلار می تواند به 0.000045 و بالای سطح 0.00005217 برسد.

تحلیل قیمت ترون به دلار

ترون در حال حاضر شاهد سطح حداکثری قیمت 0.09229053 دلار است. در اواسط ماه ژانویه امسال، دوباره در همین سطح با چنین حداکثری روبرو شده بود

تحلیل نمودار قیمت ترون 13 اردیبهشت 96
تحلیل نمودار قیمت ترون 13 اردیبهشت 96

اگر قیمت ترون به دلار کاهش پیدا نکند، نشانه قدرت آن است. ما انتظار داریم که خوش بینان در سطح قیمت 0.08 ترون خریداری کنند. در طرفی دیگر افزایش قیمت ناگهانی و ثبات در سطح قیمتی 0.093 دلار نشانه یک روند افزایش قیمت جدید خواهد بود.

ما چند روز دیگر منتظر می مانیم تا تصویر بهتری داشته باشیم و سپس خرید را پیشنهاد کنیم.

تحلیل قیمت ای او اس به دلار

ای او اس در 38.2 درصد سطوح اصلاح فیبوناچی افزایش قیمت اخیر از 5.961 به 23.0290 دلار به خط حداقل قیمت رسید. این نشانگر قدرت است چرا که خوش بینان اولین سطح حداقلی قیمت را مشخص کردند.

تحلیل نمودار قیمت ای او اس 13 اردیبهشت 96
تحلیل نمودار قیمت ای او اس 13 اردیبهشت 96

به دلیل این که این افزایش نشانه خوبی است، معتقدیم که پس از این افزایش عجیب و غریب، قیمت ای او اس به دلار وارد دوره ای از تثبیت خواهد شد. قیمت آن می تواند بین 16 تا 23 دلار باشد.

بنابراین، برای چند روز آینده هم منتظر خواهیم ماند . سپس اگر یک استراتژی قابل اعتماد معامله پیدا کردیم، یک جایگاه طولانی مدت مشخص خواهیم کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

Notice: Trying to get property 'post_date' of non-object in /home/fanavaraneomid/public_html/wp-content/plugins/wp-parsidate/includes/fixes-dates.php on line 51

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا