تحلیل قیمت 17 خرداد 97 بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین، کاردانو، آیوتا و ای او اس – فناوران امید

اطلاعات آماری وبسایت Google Trends نشان می دهند که جستجوی کلمه “Bitcoin” در موتورهای جستجوگر به میزان 75 درصد در سال 2018 کاهش یافته است. این امر نشان می دهد که بیشتر افرادی که به دنبال روش های کسب درآمد اینترنتی بوده اند، دیگر علاقه ای به ارزهای رمزپایه ندارند. در حالی که این کاهش علاقه یک خبر بد برای معامله گران محسوب می شود، خبر خوبی نیز برای سرمایه گذاران به شمار می آید؛ زیرا می توانند ارز دیجیتال مورد نظر خود را در سطوح قیمت پایین تری خریداری کنند. از سوی دیگر نمودار قیمت ارزهای دیجیتال اطلاعات بسیاری در اختیار تحلیلگران قرار می دهند که در تحلیل قیمت 17 خرداد 97 به بررسی آنها نیز خواهیم پرداخت.

Steve Wozniak، یکی از بنیانگذاران اپل، معتقد است که بیت کوین (BTC) تنها طلای دیجیتال است و به آن کاملاً باور دارد. از سوی دیگر James Chanos، سرمایه گذار آمریکایی، علاقه مند به ارزهای رمزنگاری شده نیست و هیچ کاربردی برای آنها در آخرالزمان نمی بیند. هر تکنولوژی جدیدی همواره شک و تردید هایی با خود به همراه دارد. جالب اینجاست که بیت کوین حدوداً 300 بار در معرض نابودی قرار گرفته، اما همیشه قوی تر از قبل عمل نموده و این بار نیز استثناء نخواهد بود.

بانک های مرکزی در سراسر جهان از طریق ارزهای مجازی تهدید می شوند. اخیراً نمایندگان بانک مرکزی کانادا و بانک ملی سوئیس به این نتیجه رسیدند که اگر تصمیم مناسبی اتخاذ ننمایند، پایان ارزهای فیات و اسکناس های کاغذی به زودی فرا خواهد رسید.

تحلیل قیمت 17 خرداد 97 ارز های دیجیتال

در این مطلب تحلیلی خواهیم دید که در حال حاضر باید کدامیک از ارزهای رمزپایه را خریداری نموده یا منتظر قیمت های بهتر برای کدامیک از آنها باشیم. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا به تحلیل قیمت 17 خرداد 97 ارزهای دیجیتال بپردازیم و ببینیم که الگوشناسی نمودارها در این باره چه می گویند.

نکته مهم : وبسایت fanavaraneomid تنها براساس مجموعه ای از دانسته ها و نمودارها، پیش بینی خود را ارائه می کند که صرفاً جنبه افزایش سطح آگاهی و راهنمایی به کاربران را دارد و هیچگونه مسئولیتی در قبال تصمیمات سرمایه گذاران نخواهد داشت.

تحلیل قیمت بیت کوین به دلار

بیت کوین در روز 4 ژوئن از میانگین متحرک نمایی (EMA) بیست روزه خود سقوط کرد، اما در روز 5 ژوئن یک حمایت 7433.34 دلاری ثبت نمود. هم اکنون سیگنال های نزولی در برابر رسیدن قیمت بیت کوین به میانگین متحرک بیست روزه و سطح 7941.68 دلاری مقاومت می کنند.

تحلیل قیمت 17 خرداد 97 بیت کوین
تحلیل قیمت 17 خرداد 97 بیت کوین

جفت ارزی BTC/USD قدرت بیشتری را از سطح 7941.68 دلار به دست خواهد آورد. در رابطه با کانال صعودی اهداف 8500 دلار، 9000 دلار و 10,000 دلار مشاهده می شود. در کانال نزولی نیز این اهداف به 7317.6 دلار، 7106 دلار و 6750 دلار خواهد رسید.

هم اکنون نرخ رشد میانگین متحرک ساده (SMA) پنجاه روزه کاهش داشته و EMA بیست روزه در حال سقوط است که نشان می دهد کمترین مقاومت در کانال نزولی وجود دارد. شکست RSI در رسیدن به سطح بالاتر از 50 نیز به سیگنال های نزولی اضافه می کند. سیگنال های صعودی در سطح بالای EMA بیست روزه مشاهده خواهند شد. تا آن زمان، پیشنهاد می کنیم که معامله گران در حاشیه قرار بگیرند.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 31 فروردین 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

تحلیل قیمت اتریوم به دلار

قیمت اتریوم (ETH) در سه روز گذشته نزدیک خط مقاومت کانال نزولی قرار گرفته است که احتمال وقوع شکست در کانال را افزایش می دهد.

تحلیل قیمت 17 خرداد 97 اتریوم
تحلیل قیمت 17 خرداد 97 اتریوم

معامله گران می توانند اتریوم را تا رسیدن به قیمت 630 دلار با حد ضرر 570 دلار خریداری نمایند. هدف این معامله، رسیدن به سطح 745 دلار است. یک مقاومت جزئی در SMA پنجاه روز وجود دارد، اما انتظار میرود که از آن عبور کند.

در حرکات منفی بازار، جفت ارزی ETH/USD در نزدیکی خط روند حمایت خواهد داشت؛ اما اگر دوباره وارد کانال شود می تواند به سمت خط حمایت کانال تغییر قیمت دهد. از این رو پیشنهاد می شود زمانی که قیمت ها به درستی در کانال مشخص شد، سرمایه گذاران اقدام به خرید اتریوم و نگهداری آن در بلند مدت نمایند.

تحلیل قیمت بیت کوین کش به دلار

قیمت بیت کوین کش (BCH) در سه روز گذشته بیش از EMA بیست روزه خود بوده است که نشانه مثبتی محسوب می شود. EMA بیست روزه که روند صعودی را طی کرده است، در حال حاضر با کاهش نرخ رشد همراه است در حالی که SMA پنجاه روزه روند رو به رشد خود را ادامه می دهد. همه اینها نشان می دهد که در مسیر صعودی، مقاومت در برابر افزایش قیمت ها کم است.

تحلیل قیمت 17 خرداد 97 بیت کوین کش
تحلیل قیمت 17 خرداد 97 بیت کوین کش

به لحاظ تاریخی، SMA پنجاه روزه بیت کوین کش به عنوان یک مقاومت بزرگ عمل نکرده است. از این رو، ما انتظار نداریم که مانع بزرگی در این سطح وجود داشته باشد. با این حال قیمت 1306.5585 دلار ممکن است به عنوان یک مقاومت عمل کند. بالاتر از این سطح، احتمال بازگشت دوباره به 1600 دلار وجود دارد.

در روند نزولی، 1060-955 دلار اولین منطقه پشتیبانی است. جفت ارزی BCH/USD منفی خواهد بود اگر به زیر 878 دلار کاهش یابد. اگرچه بیت کوین کش در مسیر صعودی قرار دارد، اما ما هیچ نشانۀ قابل اعتمادی را پیدا نکرده ایم؛ از این رو، هیچ گونه معامله ای را با آن پیشنهاد نمی کنیم.

تحلیل قیمت ریپل به دلار

ریپل (XRP) در حوزه EMA بیست روزه خود پشتیبانی می شود، اما جهش قوی از خود نشان نداده است. تطبیق هر دو میانگین متحرک اشاره به تثبیت قیمت در کوتاه مدت دارد.

تحلیل قیمت 17 خرداد 97 ریپل
تحلیل قیمت 17 خرداد 97 ریپل

جفت ارزی XRP/USD مثبت خواهد شد اگر خط نزولی مثلث نزولی شکسته شود و منفی خواهد شد اگر به زیر 0.45 دلار نزول کند. ما هیچ توصیه خریدی را در سطوح فعلی پیدا نکردیم.

تحلیل قیمت استلار به دلار

استلار (XLM) در حال تلاش برای رسیدن به سطح بالاتر از 0.303 دلار است. با این حال نوسانات مثبت کوچک این ارز دیجیتال پس از بازگشت از EMA بیست روزه در روز 04 ژوئن، نمی تواند آنقدرها هم امیدوار کننده باشد.

تحلیل قیمت 17 خرداد 97 استلار
تحلیل قیمت 17 خرداد 97 استلار

ما پیشنهاد می کنیم که موقعیت های خرید خود را با تعیین حد ضرر کمتر از 0.27 دلار حفظ نمایید؛ زیرا نرخ رشد SMA پنجاه روزه کاهش یافته و EMA بیست روزه نیز روند نزولی دارد. از این رو باید ریسک معامله خود را کاهش دهید. اگر جفت ارزی XLM/USD بالاتر از 0.303 دلار بسته شود، می تواند به سمت SMA پنجاه روزه با قیمت 0.346 دلار و بالاتر از آن به سمت قیمت 0.38 دلار حرکت کند.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 26 تیر 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

تحلیل قیمت لایت کوین به دلار

لایت کوین (LTC) در هفت روز گذشته، در محدوده قیمتی 115 تا 127 دلار قرار داشته است. در صورتی که 127 دلار شکسته شود، هدف اول در این حرکت صعودی رسیدن به سطح 140 دلاری و نزدیک به SMA پنجاه روزه است. اگر از این سطح نیز عبور کند، نوسان قیمت می تواند به خط روند نزولی مثلث نزولی گسترش یابد.

تحلیل قیمت 17 خرداد 97 لایت کوین
تحلیل قیمت 17 خرداد 97 لایت کوین

اگر جفت ارزی LTC/USD نتواند از سطح 127 دلار افزایش یابد، نوسان آن به مدت چند روز ادامه خواهد داشت. در مسیر نزولی، حمایت قوی 115 دلاری و زیر آن 107 دلاری وجود دارد.

پیشنهاد ما ایجاد یک موقعیت خرید در صورت رسیدن قیمت به بیش از 127 دلار با حد ضرر نزدیک به 115 دلار است. توصیه می کنیم تنها 50 درصد از سرمایه خود را درگیر نمایید؛ زیرا این ارز دیجیتال هنوز در داخل یک الگوی مثلث نزولی قرار دارد.

تحلیل قیمت کاردانو به دلار

کاردانو (ADA) در سه روز گذشته نزدیک به سطح 0.23 دلار معامله شده است، اما هنوز به پیشنهاد ما برای خرید در قیمت بالاتر از 0.23 دلار دست نیافته است. نرخ رشد میانگین های متحرک کاهش داشته که در کوتاه مدت به نوسانات قیمتی اشاره می کند.

تحلیل قیمت 17 خرداد 97 کاردانو
تحلیل قیمت 17 خرداد 97 کاردانو

حتی اگر سطح 0.23 دلار شکسته شود، جفت ارزی ADA/USD ممکن است دوباره با مقاومت 0.263 دلار و سطح 0.286 دلار مواجه شود. در روند نزولی، حمایت در سطح 0.17 دلاری وجود دارد. خرید کاردانو به لحاظ نسبت ریسک به سود، سرمایه گذاری جذابی محسوب نمی شود و باید منتظر فرصت های بهتر بود.

تحلیل قیمت آیوتا به دلار

اگر چه آیوتا (IOTA) در طول دو روز گذشته از پشتیبانی بحرانی خود در قیمت 1.63 دلار برخوردار بوده، اما در تلاش است تا بالاتر از EMA بیست روزه باقی بماند که نشان می دهد عدم حمایت خرید در سطح فعلی وجود دارد. نرخ رشد هر دو میانگین متحرک کاهش داشته است که باعث تحکیم قیمت ها در جفت ارزی IOTA/USD می شود.

تحلیل قیمت 17 خرداد 97 آیوتا
تحلیل قیمت 17 خرداد 97 آیوتا

این روند تنها هنگامی منفی خواهد بود که حمایت 1.63 دلار شکسته شود. همچنین اهداف صعودی بلند مدت می تواند به سطح 2 دلار و 2.2 دلار برسد. معامله گران باید موقعیت خرید خود را پس از یک جهش قوی از حمایت کلیدی 1.63 دلار ایجاد کنند.

تحلیل قیمت ای او اس به دلار

ای او اس (EOS) حمایت 12.9870 دلاری خود را حفظ کرده است که یک نشانه صعودی محسوب می شود. در حال حاضر ای او اس با مقاومت SMA پنجاه روزه خود مواجه است. هر دو میانگین متحرک افزایش داشته اند که نشان می دهد مقاومت در برابر افزایش قیمت ها کم خواهد بود.

تحلیل قیمت 17 خرداد 97 ای او اس
تحلیل قیمت 17 خرداد 97 ای او اس

معامله گران می توانند برای جفت ارزی EOS/USD صبر کنند تا در تایم فریم چهار ساعته بالاتر از SMA پنجاه روزه قرار گیرد و سپس اقدام به خرید با هدف 18.67 دلار نمایند. حد ضرر را می توان در حدود 12.5 دلار نگه داشت. اگر این ارز دیجیتالی برای شکستن مقاومت 15.545 دلاری تلاش کند، موقعیت های خرید باید بسته شود.

نوسانات ممکن است در کوتاه مدت باقی بماند؛ زیرا EOS یک رویداد بزرگ را به اتمام رسانده و شبکه اصلی خود را اجرا نموده است. خرید EOS یک تجارت با ریسک بالا به شمار می آید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا