تحلیل قیمت 20 آذر 97 بیت کوین، ریپل، اتریوم، بیت کوین کش، بیت کوین اس وی – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

ماه نوامبر به طور کلی ماهی بوده است که اکثر صرافی های ارز رمزپایه خرده فروش در حجم معاملات خود شاهد کاهش بوده اند، در حالی که برخی دیگر از صرافی ها برعکس، شاهد رشد هم بوده اند. بعد از یک کاهش قیمت گسترده، زمانی خرید و فروش های خرده کاهش می باید و به جای آن فعالیت نهاد های بزرگ شروع می شود، بازار کف خود را تجربه می کند. در این مطلب تحلیلی هم این بار به تحلیل قیمت 20 آذر 97 ارز های رایج بازار رمزپایه می پردازیم.

تحلیل قیمت 20 آذر 97 ارز های دیجیتال

یکی از دلایلی که بازار ارز های رمزپایه به سختی می تواند ضرر های خود جبران کند، عدم هماهنگی بین سرمایه گذاران سنتی و سرمایه گذاران کریپتو نیز می باشد.

سرمایه گذاران سنتی اکثرا منتظر این هستند که فضای ارز های رمزپایه مطابق با قوانین باشد تا نگرانی از بابت قانونی بودن سرمایه گذاری شان نداشته باشند.

در بازار ارز های رمزپایه، بیش از 50 درصد از تراکنش ها به صورت رو در رو و بدون واسطه گری صرافی صورت می گیرد و رقابت برای جذب سرمایه گذاران سازمانی بالا گرفته است.

کوین بیس، پولونیکس و ام وی ایندکس سولوشنز برخی از جدیدترین موجودیت هایی هستند که وارد فضای معامله پر سود رو در رو شده اند.

اطلاعات نموداری این دیدگاه ما را که می گوییم که بازار ارز های رمزپایه به کف نزدیک است، اثبات می کند ولی با این حال این که کمترین محدوده قیمت را بتوان مشخص کرد، کار سختی است.

در این صورت، سرمایه گذاران و معامله کنندگان بهتر است که بازه قیمت حداقلی 3,000 تا 3,500 دلار را برای خود در نظر بگیرند.

تحلیل قیمت بیت کوین به دلار

بیت کوین سعی دارد تا ترتیب یک بازگشت را از کمترین قیمت از 7 دسامبر یعنی 3,329.05 دلار را بدهد. در حال حاضر کاهش قیمت باعث شده تا خط مقاومت بر روی قیمت 3,387.33 دلار قرار گیرد. خوشبینان بازار حتی نتوانستند از زمان افت قیمت در اواسط نوامبر یعنی 5,900 به قیمت دوره 20 روزه (EMA) دست پیدا کنند و قیمت از آن هم پایین تر رفت. این موضوع نشانگر این است که فروشندگان عجله دارند تا از این بالا و پایین های کوچک در قیمت استفاده کنند.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 20 دی ۹۷ بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین 20 آذر 97
تحلیل نمودار قیمت بیت کوین 20 آذر 97

هر دو میزان تغییرات متوسط یعنی SMA و EMA رو به پایین هستند و شاخص RSI نزدیک به مرز فروش افراطی است که سیر نزولی را تایید می کند.

تنها نکته خوشبینانه در این وضعیت این است که با وجود به ثبت رسیدن یک قیمت پایین تر نسبت به گذشته، نمودار قیمت فعلا صعودی است.

بعد از کاهش قیمت دو روزه، بدبینان بازار، سعی دارند که این روند نزولی را ادامه دهند. رسیدن قیمت بیت کوین به 3,329.05 می تواند باعث سقوط قیمت به زیر 3,000 دلار شود که نقطه ساپورت مهمی است.

زیر این قیمت، نقطه ساپورت بعدی 2,416.52 دلار است.

به هر حال، فکر می کنیم که محدوده بین 3,000 و 3,500 دلار نقطه ساپورت قوی به حساب می آید و اگر سطح 3,329.05 حفظ شود، قیمت بیت کوین به دلار می تواند در طی بازه تغییرات متوسط 20 روزه به 4,100 دلار برسد.

اگر قیمت بالای 3,329.05 باقی بماند، افت بعدی فرصت خوبی برای خرید بیت کوین است.

تحلیل قیمت اتریوم به دلار

اتریوم دارد به روند نزولی قوی خود ادامه می دهد. در طی 3 روز گذشته، خوشبینان نتوانستند قیمت را بالای 100 دلار نگه دارند که این قیمت نزدیک به نقطه ساپورت قبلی یعنی 102.2 دلار است.

این نشانه دهنده این است که در بازار کمبود خریدار موج می زند.

تحلیل نمودار قیمت اتریوم 20 آذر 97
تحلیل نمودار قیمت اتریوم 20 آذر 97

اگر قیمت اتریوم به دلار حداقل قیمت 7 دسامبر یعنی 83 دلار را بشکند، این روند نزولی ادامه خواهد داشت. نقطه توقف بعدی در این سیر نزولی 66 دلار خواهد بود.

از طرفی دیگر، اگر افراد خوشبین بتوانند از ساپورت دفاع کنند و در همان قیمت نگه دارند، این ارز رمزپایه می تواند برای چند روز دیگر دوام بیاورد تا این که به یک سیر صعودی برسد.

معامله کنندگان بهتر است منتظر تشکیل حداقل قیمت بمانند و سپس شروع به خرید کنند.

تحلیل قیمت ریپل به دلار

ریپل خط مقاومت خود را در کانال نزولی 7 دسامبر حفظ کرد، با این حال این نمی تواند باعث شود که قیمت بالای خط مقاومت 0.33108 دلار برود.

تحلیل نمودار قیمت ریپل 20 آذر 97
تحلیل نمودار قیمت ریپل 20 آذر 97

بدبینان سعی دارند که قیمت ریپل به دلار را پایین تر از کانال فعلی بیاورند، اگر موفق شوند، احتمالا با قیمت 0.24508 دلار برای هر واحد کوین ریپل روبرو خواهیم شد.

خط متوسط تغییر قیمت رو به پایین است و RSI هم نزدیک به ناحیه فروش افراطی است. این به این معناست که فروشندگان ریپل زیاد شده اند.

همچنین بخوانید |  افزایش قیمت ریپل بر خلاف کاهش قیمت دیگر ارزهای رمزنگاری شده

اگر خوشبینان موفق شوند که از ناحیه 0.24508 دلار را نگهدارند، این ارز رمزپایه می تواند تثبیت شود. بهتر است معامله کنندگان منتظر بمانند تا روند قیمت تغییر کند و پیش از آن خرید نکنند.

تحلیل قیمت بیت کوین کش به دلار

بیت کوین کش نمی تواند خریداران را در سطوح بالاتر جذب خود کند. به همین دلیل افت ها در هفته های گذشته بسیار تند بوده و صعودی هم اگر بوده بسیار سطحی و کوتاه مدت بوده است.

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین کش 20 آذر 97
تحلیل نمودار قیمت بیت کوین کش 20 آذر 97

پس از معامله در یک محدوده در طی 3 روز گذشته، بدیبینان سعی دارند که نقطه ساپورت 94 دلاری را بشکنند و روند نزولی را ادامه دار کنند. نقطه ساپورت قوی روی قیمت 91.78 دلار وجود دارد.

اگر قیمت بیت کوین کش به دلار بتواند با ترتیب دادن یک بازیابی به بالای محدوده ساپورت برسد، رشدی در بازه 20 روزه متوسط تغییرات EMA امکان پذیر می شود.

ما پیشنهاد می کنیم که معامله کنندگان منتظر بمانند که افت دیگری در بازار رخ دهد و پس از آن با برنامه ریزی یک خرید قبل تغییر به روند مثبت شروع کنند.

با توجه به این که هیچ نگاه خوشبینانه ای فعلا وجود ندارد، پیشنهاد می کنیم معامله کنندگان چند روزی منتظر بمانند.

تحلیل قیمت بیت کوین اس وی به دلار

بیت کوین اس وی در بین دیگر ارز های رمزپایه از نظر حجم بازار عملکرد بهتری داشته است. از تاریخ 26 نوامبر این ارز در حدود قیمت 80.352 تا 123.98 دلار معامله شده است.

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین اس وی 20 آذر 97
تحلیل نمودار قیمت بیت کوین اس وی 20 آذر 97

معامله در این این محدوده ظاهرا به همین شکل نوسانی می ماند و روند مشخص و شفافی وجود نخواهد داشت. تغییر تعیین کننده در قیمت بیت کوین اس وی نسبت به دلار یکی از گزینه های افت شدید یا رشد شدید نسبت به محدوده فعلی خواهد بود.

رشد شدید در صورتی که رخ دهد، نشانگر این است که خریداران توانسته اند فروشندگان را شکست دهند و صعودی به سمت تارگت 167.608 دلار متحمل است.

در سویی دیگر، افت شدید می تواند باعث تجربه کف قیمت را دوباره نشان دهد.

ما به معامله کنندگان پیشنهاد می کنیم که یا بالای این محدوده قیمت خرید کنند یا اگر وضعیت فعلی بهبود پیدا کرد، معامله در نزدیک محدوده 80 دلار، خوب خواهد بود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا