تحلیل قیمت 20 دی ۹۷ بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

آیا سال 2019 وضعیت بازار ارز دیجیتال بهتر خواهد شد؟! تحلیل قیمت های سال جدید وضعیت بهتری را پیش بینی می کنند؟! یکی از حوادث مهمی که باید به آن توجه داشت، راه اندازی پلت فرم بازار بین المللی ارز های دیجیتال (ICE) به نام Bakkt است. اگرچه بازار بورس شیکاگو (CBOE) و بازار تجاری شیکاگو (CME) معاملات آینده بیت کوین را به صورت نقدی تسویه می کنند. بسیاری باور دارند که قرار داد هایی که به صورت بیت کوین تحویل داده می شوند (همانطور که Bakkt قصد انجام آن را دارد) باعث تشویق موسسات به شرکت در ارزهای دیجیتال می شود.

نکته مهم دیگر مقررات هستند. بازار ارز های دیجیتال Gemini که توسط برادران وینکلاوس مدیریت می شود، به دنبال مقررات شفاف تری در مورد این صنعت است و در واقع کمپین تبلیغاتی را برای توسعه این ایده به راه انداخته است. اما برخی از طرفداران سر سخت ارزهای دیجیتال با این ایده موافق نیستند.

با توجه به استفاده گسترده از فناوری بلاک چین، شرکت مشاوره مالی مک کینزی اند کامپانی اعتقاد دارد که هنوز می تواند خود را به عنوان مهره ی موثری در ارزهای دیجیتال ثابت کند.

انتظار داریم این صنعت امسال پیشرفت زیادی کند تا پول موسسات را جذب کند و وارد فاز خوش بینانه شود.

تحلیل قیمت بیت کوین

در 6 ژانویه تا حدی مشکلات بیت کوین حل شد و افراد خوشبین تلاش می کنند قیمت را به 4.555 دلار برسانند. گذر از این سطح باعث می شود که قیمت به 5500 دلار برسد. بنابراین همانند تحلیل ارز دیجیتال قبلی توصیه می کنیم که بیت کوین بخرید.

تحلیل قیمت بیت کوین
تحلیل قیمت بیت کوین 20 دی 97

اگر قیمت به بیش از 4255 دلار نرسد، بیت کوین توجه خریداران کمی را جلب می کند. کاهش قیمت به کمتر از 3550 دلار قیمت را دوباره به کم ترین میزان بازمی گرداند. اگر این ارز دیجیتالی کاهش سالانه جدیدی داشته باشد، این کاهش قیمت از سرگرفته می شود.

همچنین بخوانید |  سه رکورد جدیدی که بیت کوین در سال 2019 شکست، خبری از بازار خرسی نیست

EMA بیست روزه ثابت است و RSI به نقطه میانی نزدیک است. این امر ثبات قیمت ها را در کوتاه مدت نشان می دهد. اما SMA پنجاه روزه رو به افول است که بیان گر نزول بلند مدت است.

تحلیل قیمت اتریوم

در 5 روز گذشته قیمت اتریوم به 167.32 دلار رسیده است. نکته مثبت این است که این قیمت هنوز کاهش چندانی نداشته است.

در چند روز گذشته، EMA بیست روزه (میانگین متحرک) رو به افزایش است و RSI بالای 50 سطح مانده است. این امر ثابت می کند که افراد خوش بین در کوتاه مدت کنترل را در دست دارند. SMA پنجاه روزه ثابت است که نشان می دهد گرایش بلند مدت هم در حال تغییر است.

فزایش ناگهانی بیش از 167.32 دلار باعث جهش به سوی 225 دلار می شود و پس از آن هدف 429.93 دلار خواهد بود. این دیدگاه صعودی زمانی نفی می شود که قیمت اتریم به زیر میانگین متحرک سقوط کند.

تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل قیمت اتریوم 20 دی 97

تحلیل قیمت ریپل

ارزش ریپل رو به کاهش است. میانگین متحرک ثابت است و RSI نزدیک به سطح 50 است. این امر ثبات را در آینده نزدیک نشان می دهد.

قیمت ریپل جهش خواهد کرد و کمی بالاتر از 0.4 دلار قرار می گیرد. انتظار می رود هدف از چنین افزایش قیممتی رسیدن به 0.52205 دلار باشد.

تحلیل قیمت ریپل
تحلیل قیمت ریپل در 20 دی 97

تحلیل قیمت بیت کوین کش

اگرچه بیت کوین کش از سیر نزولی خارج شده است اما نتوانسته است افزایش قیمت داشته باشد. در سه روز گذشته، محدوده قیمت ها کم شده است و متوسط متحرک ثبات یافته است. RSI هم نزدیک به مرز خنثی است. این امر تعادل بین خریداران و فروشندگان را نشان می دهد.

در چند روز اینده این محدوده نزدیک از بین می رود. این ارز به 239 دلار و بالاتر از آن یعنی 307.01دلار می رسد. از سوی دیگر، افزایش محدوده در سیر نزولی می تواند قیمت را به کمتر از 141 دلار و به زیر 100 دلار برساند. در مورد این ارز دیجیتال نمی توان به طور قطعی نظر داد. پس توصیه نمی کنیم با آن تجارت کنید.

تحلیل قیمت بیت کوین کش
تحلیل قیمت بیت کوین کش در 20 دی 97

تحلیل قیمت ایاس

در چند روز گذشته 3 دلار ثابت بوده است. میانگین متحرک روند نزولی خواهد داشت که نشان می دهد این گرایش کوتاه مدت به سود افراد بدبین خواهد بود. اما اگر این ارز رمزپایه به کمتر از میانگین متحرک یعنی 2.1733 دلار برسد، ممکن است دوباره به 1.55 دلار برسد.

تحلیل قیمت ایاس
تحلیل قیمت ایاس 20 دی 97

تحلیل قیمت استلار

گرایش کوتاه مدت در استلار وابسته به محدوده شده است، درحالی که گرایش بلند مدت نزولی است. افزایش قیمت به 0.1342050 دلار نشانه مثبتی است که قیمت ها را به مقاومت سربار جدید 0.184 می رساند.

همچنین بخوانید |  پیش بینی روند قیمت رمز ارز چگونه است؟ با انواع تحلیل آشنا شوید!

اما اگر افراد بدبین نتوانند از این مقاومت خارج شوند، این ارز در محدوده سختی گیر می افتد و به کمتر از 0.11024826 دلار می رسد. در کمتر از این سطح جفت استلار/دلار می تواند به کمتر از  0.09285498 دلار برسد. هنوز نمی توانیم دلیل موجهی برای خرید ارائه دهیم پس تجارت این جفت را توصیه نمی کنیم.

تحلیل قیمت استلار
تحلیل قیمت استلار 20 دی 97

تحلیل قیمت لایت کوین

در 6 ژانویه این ارز الگوی معکوسی را از پیش گرفت. این امر باعث شد در تحلیل قبلی خرید این ارز را توصیه کنیم. این جفت در حال حاضر قصد دارند به 49.756 دلار برسند. اگر افراد خوشبین بالای 47.246 دلار باقی بمانند قیمت می تواند به 56.910 دلار هم برسد.

میانگین متحرک روند خوشبینانه دارند و RSI هم روند مثبت دارد. این علامت خوبی است. اگر این جفت به کمتر از 27.701 دلار برسد دیدگاه ما نقض خواهد شد.

تحلیل قیمت لایت کوین
تحلیل قیمت لایت کوین 20 دی 97

تحلیل قیمت بیت کوین SV

بیت کوین SV توجه خریداران را به خود جلب نمی کند و در محدوده ی 80.352-102.58 دلار ضعیف شده است. این امر نشان می دهد که افراد خوشبین بالاتر از این محدوده خریداری نمی کنند و افراد بدبین کمتر از این قیمت نمی فروشند. خروج از این محدوده این جفت را به بیش از 80.352-123.98 دلار می رساند. قیمت بیشتر از 123.98 دلار باعث افزایش قیمت تا 167.608 دلار می شود. اما اگر افراد بد بین قیمت را به 80.352 کاهش دهند، ممکن است قیمت به 65.031 و حتی 38.528 برسد. پیش بینی افزایش یا کاهش سخت است پس بهتر است احتیاط کنیم تا قیمت ها بالای 102.58 قرار بگیرند.

تحلیل قیمت بیت کوین SV
تحلیل قیمت بیت کوین SV تاریخ 20 دی 97

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا