تحلیل قیمت 21 بهمن 96 بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین و نئو – فناوران امید

ارزهای رمزنگاری شده یکی از بخش های مهم تکنولوژی دیجیتالی محسوب می شوند و هم چنان در حال رشد می باشند. بنابراین، می توان انتظار داشت که این گونه ارزها، در مقایسه با دیگر سرمایه های دیجیتالی شناخته شده، از نوساناتی برخوردار خواهند بود. آینده ای امیدوار کننده در انتظار ارزهای رمزنگاری شده است، چراکه اخیرا، سرمایه‌گذاران زیادی در آن سرمایه گذاری کرده اند و بسیاری دیگر از سرمایه گذاران در موسسات مالی، روی این ارزها، حساب بازکرده اند. این اقدامات از سوی سرمایه گذاران باعث شده است تا نحوه عملکرد ارزهای رمزنگاری شده، تغییر یابد. بر اساس جدیدترین آمار تحلیلی ارزهای رمزپایه در سیستم آماری s&p 500، قیمت ارزهای رمزنگاری شده به مقدار 33 درصد افزایش داشته است و نسبت به آخرین آمار تحلیلی که این میزان 19 درصد بوده است، افزایش داشته است. متخصصان بازار معتقدند که این میانگین در طولانی مدت، به سختی، به میزان 1 درصد کاهش خواهد یافت و این نوید بخش است. اما به طور کلی، 2018، سال خوبی برای بازار سهام و ارزهای رمزنگاری شده نبود. حال باید دید که آیا سال 2018 هم برای ارزهای رمزنگاری شده سالی با نزول و افت قیمت همراه خواهد بود یا خیر؟ در بخش های بعدی، به تحلیل قیمت 21 بهمن 96 این ارزها خواهیم پرداخت.

بیت کوین، تحلیل قیمت 21 بهمن 96

بیت کوین، در حال حاضر از سیری نزولی برخوردار است و قیمت آن در سیستم میانگین متحرک، در دو بازه زمانی مختلف 20 و 50 روزه، با کاهش همراه بوده است. این نشان دهنده نزول تایید شده این ارز رمزنگاری می باشد، چراکه در یک سیستم مورد اعتماد تحلیل شده است. پیش بینی می شود که اگر خرید و فروش در این مرحله نزولی از بیت کوین زیاد صورت گیرد، قیمت ها، به سمت مرحله ای جذاب صعود خواهند کرد و یک فرصت محدود برای خرید و فروش بیت کوین به وجود خواهد آمد. هم چنین پیش بینی ها بر این است که اگر قیمت کنونی بیت کوین از قیمت پایین آن در 18 بهمن کمی افزایش یابد، سرمایه گذاران می توانند طی مدتی، به تجارت پایدار بیت کوین بپردازند. بهترین زمان برای خرید و فروش بیت کوین، زمانی است که بیت کوین از خط نزولی خود و مدل میانگین متحرک 20 روزه فاصله بگیرد یا به عبارتی دیگر، به هنگام توقف خط نزولی ثابت بیت‌کوین، تجارت این ارز رمزنگاری شده، سودآور خواهد بود.

همچنین بخوانید |  مقاومت بیت کوین برای تثبیت قیمت در بازار و سقوط سایر ارزهای دیجیتال

اتریوم، تحلیل قیمت 21 بهمن 96

قیمت اتریوم با نزولی ناگهانی رو به رو بوده است یعنی از قیمت 1265 دلار به 565.54 دلار کاهش پیدا کرد. ارزهای رمز نگاری شده، روز 19 بهمن از سقوطی یکپارچه برخوردار بوده اند که اتریوم از این سقوط مستثنا نبوده است. این افت شدید و ناگهانی، نشانی خواهد بود از افت های آینده در قیمت ارزهای رمزپایه. پیش بینی می شود که این افت قیمت در مدل میانگین متحرک، در بازه زمانی 20 روزه پایدار باشد و اگر ارزش اتریوم از افت قیمت آن در 19 بهمن کمی افزایش یابد، توانایی در خرید آن بالاتر خواهد رفت و در نتیجه سرمایه گذاران بیشتری برای خرید و فروش اتریوم جذب خواهند شد. باید بدانیم که اگر قیمت ارزهای رمزنگاری شده هم چنان در سیر نزولی قرار بگیرد، تجارت آن ها با ضرر همراه خواهد بود.

بیت کوین کش، تحلیل 21 بهمن 96

در تحلیل قیمت بیت کوین کش باید خاطرنشان کرد که دوره ای کوتاه، از قیمتی مناسب برخوردار بوده است، چراکه از سیر نزولی ارزهای رمزنگاری شده فاصله دارد. پیش بینی قیمت بیت کوین کش از این قرار است که احتمال می رود این قیمت، روندی همراه با صعود و امیدوار کننده داشته باشد. اولین صعود قیمت بیت کوین کش، 2.072 دلار پیش بینی شده است. البته پیشنهاد می شود، به دلیل نوسانات بیش از حد و غیرقابل پیش بینی در این ارز رمزپایه، از سرمایه گذاری در بیت کوین کش خودداری کنید.

ریپل، تحلیل قیمت 21 بهمن 96

در حال حاضر، ریپل از شرایط خوبی برخوردار نیست و همین باعث نگرانی سرمایه گذاران شده است. قیمت کنونی ریپل، 67 درصد از اوج خود، کاهش داشته است. طی روزهای اخیر، ریپل به صورت محدود خرید و فروش شده و خریداران تمایل زیادی نسبت به تجارت آن ندارند. البته پیش بینی ها بر این است که اگر ریپل از مدل میانگین متحرک فاصله بگیرد، می توان انتظار داشت که افراد بیشتری برای سرمایه گذاری در آن اقدام کنند. همین افزایش در خرید و فروش ریپل، می تواند قیمت ریپل را به 1.74 دلار افزایش دهد. به همین دلیل، باید منتظر بود و دید که آیا ریپل از مدل میانگین متحرک فاصله خواهد گرفت یا خیر.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 10 بهمن 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین

استلار، تحلیل قیمت 21 بهمن 96

استلار در سه سال گذشته، با کاهش قیمتی چشمگیر مواجه بوده است. در حال حاضر، این ارز رمزنگاری شده، به طور روزانه، از ثباتی نسبی برخوردار بوده و قیمت آن روی 0.41 دلار ثابت مانده است. اگر از نزول سطحی خود کمی فاصله بگیرد، پیش بینی می شود، تجارت آن رونق پیدا کند. اگر قیمت این ارز به زیر 0.30 دلار کاهش یابد، تاثیر بسیار منفی بر روی آن باقی خواهد گذاشت.

لایت کوین، تحلیل قیمت 21 بهمن 96

بر اساس آن چه در مدل میانگین متحرک گزارش شده است، لایت کوین از ثباتی نسبی برخوردار بوده است. اگر قیمت لایت کوین از خط نزولی فاصله بگیرد، با مبلغ 175 دلار، خرید و فروش خواهد شد که این باعث رشد قیمت لایت کوین خواهد شد و به قیمت 241 دلار و حتی 307 دلار افزایش خواهد یافت. به آن دسته از افراد علاقه مند در سرمایه‌گذاری در لایت کوین پیشنهاد می شود، اگر قیمت لایت کوین، به فراتر از 175 دلار صعود کرد، سرمایه گذاری کنند، چراکه تا حدی سودآور خواهد بود.

نئو، تحلیل قیمت 21 بهمن 96

تحلیل های اخیر نشان دهنده ثابت ماندن و حتی نزول قیمت نئو می باشند. بر همین اساس، الگوئی روزانه در نئو شکل گرفته که حاکی از ادامه روند نزولی دارد. باید دانست که  تاثیرات این الگوها از تاثیرات نوسانات بازار دست کمی نداشته است. اگر قیمت نئو به 120 دلار افززایش یابد، در پی آن، با افزایشی 20 دلاری رو به رو خواهیم شد، که این یعنی 120 دلار قیمت نئو، به 140 دلار افزایش خواهد یافت.

 

 

 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا