تحلیل قیمت 23 دی ۹۷ بیت کوین، ریپل، اتریوم، بیت کوین کش، ایاس، استلار – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

وقتی یک قیمت کف سایر قیمت ها را تشکیل می دهد، معمولا این قیمت متغیر است زیرا افراد خوشبین و بد بین سعی در کنترل اوضاع دارند. در بازار افراد بد بین، هر خبر منفی ای فروش را بالا می برد و این کار در دو روز گذشته اتفاق افتاده است. 51% حمله به اتریوم کلاسیک احساسات را تحت تاثیر قرار داده است و قیمت ها را کمتر کرده است. اگرچه کاهش قیمت های اخیر نشان داده است که هنوز احساسات شکننده هستند، عبور از این مراحل نشان می دهد که تقاضای کاهش قیمت وجود دارد (نشانه بازار افراد بد بین). اما اگر ارز های دیجیتال قیمت کمتری پیدا کنند، بیانگر نشانه بازار افراد خوشبین است.

جرمی الیر (پایه گذار و مدیر اجرایی circle) عقیده دارد که عدم وجود شفافیت قانونی در کمیته بازار ها و ایمنی آمریکا (SEC) مانع اصلی پیش روی دارایی های دیجیتالی است. طبق گفته وی، با حل این مشکل قیمت ارز های دیجیتال افزایش میابد. منطقی به نظر می رسد قبل از افزایش قیمت، اگر قصد خرید ارز دیجیتال دارید اقدام کنید.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در الگوی هد و شولدرز مسیر کاهش را در پیش گرفته است و اگر در سطح فعلی باقی نماند ممکن است به 3.236.09 دلار برسد.

میانگین های متحرک ثابت هستند و RSI در حال حاضر پشتیبانی می شود. اگر ارزش بیت کوین از سطح فعلی بیشتر شود اوضاع تغییر می کند؛ اگر موفق شود الگوی هد و شولدرز افراد خوشبین را تکمیل می کند. قبل از خرید تاجران می توانند منتظر بهبود اوضاع و ثبات در بیش از 4.255 دلار باشند.

می توان پس از مقاومت و پشتیبانی موقعیت های جدیدی را پیشنهاد داد.

تحلیل قیمت بیت کوین
تحلیل قیمت بیت کوین 23 دی 97

تحلیل قیمت ریپل

در 10 ژانویه در 0.32 کاهش قیمت داشت. اگر قیمت ها به سرعت تغییر نکند ممکن است این کاهش به 0.27795 برسد.

پس از ثبات در چند روز گذشته، متوسط های متغیر رو به کاهش هستند و RIS هم وارد محدوده منفی شده است. این امر نشان می دهد که افراد بد بین اوضاع بهتری دارند. ارزش ریپل میتواند به کف کانال برسد. تاجران باید قبل از تجارت منتظر باشند تا الگوی معکوس تشکیل شود.

تحلیل قیمت ریپل
تحلیل قیمت ریپل در 23 دی 97

تحلیل قیمت اتریوم

پس از عدم موفقیت برای خروج از 167.32 دلار در چند روز گذشته، اتریوم در 11 ژانویه کاهش قیمت داشت و به EMA بیست روزه رسید و اکنون سعی می کند تا EMA 50 روزه را حفظ کند.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 16 فروردین ۹۹ بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، بیت کوین SV

اگر افراد خوشبین EMA 50 روزه را حفظ کنند و ارزش اتریوم تغیر نکند، بیانگر قوی بودن اتریوم است. از سوی دیگر، اگر افراد بد بین قیمت را به زیر 116.3 دلار برسانند، ممکن است قیمت به 100 یا حتی 83 برسد. میانگین های متغیر تثبیت قیمت را در آینده نزدیک نشان می دهند.

به تاجران توصیه می کنیم تا منتظر محدوده مشخصی باشند تا قیمت ها به 167.32 دلار برسد.

تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل قیمت اتریوم 23 دی 97

تحلیل قیمت بیت کوین کش

پس از تثبیت در چند روز گذشته، بیت کوین کش در 10 ژانویه از ثبات خارج شد و به 100 دلار کاهش قیمت یافت. اگر این سطح شکسته شود به قیمت 73.5 می رسد.

EMA بیست روزه رو به کاهش است که نشان می دهد فروشندگان در کوتاه مدت برتری دارند. SMA پنجاه روزه کاهش میابد که نشان می دهد در بلند مدت قیمت ها کم می شود.

اگر افراد خوشبین دوباره بیت کوین کش را وارد محدوده کنند، اولین نشانه خرید در قیمت پایین است. هنوز نمی توانیم جزییات خرید معتبری را بیابیم پس توصیه ی تجارت نمی کنیم.

تحلیل قیمت بیت کوین کش
تحلیل قیمت بیت کوین کش در 23 دی 97

تحلیل قیمت ایاس

اگرچه EOS به کف محدوده رسیده است، هنوز می تواند از آن خارج شود. فعلا در محدوده ی 2.3093 تا 3.2081 دلار است.

اگر ارزش ایاس کمتر از این محدوده ثابت شود، می تواند کمتر هم شود. اگرچه در 2.1733 پشتیبانی وجود دارد انتظار داریم از آن خارج شود.

اما اگر پشتیبانی محدوده ثابت باشد، ثبات قیمت ادامه دارد. هرچه ثبات بیشتر باشد، خروج قوی تر است. پس به خریدار توصیه می کنیم در قیمت بالای 3.2081 دلار خریداری کنند. تا آن زمان در مورد این ارز کاری انجام ندهید.

تحلیل قیمت ایاس
تحلیل قیمت ایاس 23 دی 97

تحلیل قیمت استلار

در 10 ژانویه استلار از مثلث متقارن خارج شد و ممکن است به 0.09285498 دلار برسد.

EMA بیست روزه پس از ثبات در چند روز پیش رو، رو به کاهش است. این نشان می دهد که افراد بد بین کنترل بازار را در کوتاه مدت در اختیار دارند. SMA پنجاه روزه رو به کاهش است که نشان می دهد قیمت در طولانی مدت رو به کاهش است. اگر جهت ارزش استلار تغییر کند و از 0.13427050 دلار خارج شود دیدگاه بدبینانه ما نفی می شود.

تحلیل قیمت استلار
تحلیل قیمت استلار 23 دی 97

تحلیل قیمت لایت کوین

پس از شکست در افزایش قیمت، لایت کوین دوباره روند نزولی در پیش گرفته است اگر قیمت دو روز دیگر در این حد باقی بماند، تایید می کند که خروج از الگوی معکوس هد اد شولدرز تقلبی بوده است.

همچنین بخوانید |  معرفی سه ارز دیجیتال با بهترین عملکرد در هفته سوم مهر ماه 1397

اگر پشتیباینی 29.349 دلار بشکند، احتمال کاهش تا 23.1 افزایش میابد. پس تاجرینی که موقعیت های طولانی مدت دارند باید تا 27.5 دلار صبر کنند. اگر ارزش لایت کوین EMA بیست روزه یا SMA پنجاه روزه را تغییر دهد، از 36.428 دلار خارج می شود و به سمت 47.246 دلار حرکت می کند. اما میانگین متجرک ثابت و RSI نزدیک به سطح 50 ثبات را در آینده نشان می دهند.

 تحلیل قیمت لایت کوین
تحلیل قیمت لایت کوین 23 دی 97

تحلیل قیمت ترون

انتظار داشتیم قیمت ترون به 0.038.1042 دلار برسد اما از 0.03575668 دلار کاهش یافت. پس توصیه می کنیم همیشه STOP ها را بالاتر بگیریم تا سود بریم. 

EMA بیست روزه در حال افزایش است پس پشتیبان قوی است. اگر این پشتیبان بشکند، ممکن است به 0.0183 دلار برسد.

اگر ارزش ترون EMA بیست روزه را تغییر دهد و دوباره به بیش از 0.02815521 برسد، می تواند تا 0.03801042 دلار هم پیش برود. تجار می توانند صبر کنند تا وارد موقعیت های جدیدی بشوند.

تحلیل قیمت ترون
تحلیل قیمت ترون 23 دی 97

تحلیل قیمت بیت کوین SV

ثبات باعث کاهش قیمت شده است. کاهش قیمت کمتر از 80.352 دلار قیمت ها را به 65.031 دلار می رساند. اگر این پشتیبان هم بشکند، احتمال کاهش بیشتر وجود دارد. اگر افراد خوشبین قیمت را در دو روز دیگر به بالای 80.352 برسانند، دیدگاه بد بینانه ما نفی می شود. پس از افزایش قیمت تا 102.58 دیدگاه ما مثبت می شود اما تا آن زمان توصیه تجارت نمی کنیم.

تحلیل قیمت بیت کوین SV
تحلیل قیمت بیت کوین SV تاریخ 23 دی 97

تحلیل قیمت کاردانو

پس از افزایش قیمت بیش از الگوی هد و شولدرز به مدت 4 روز، قیمت این ارز کم شده است. اگر افراد خوشبین نتوانند در رو روز آینده قیمت را افزایش دهند، احتمال کاهش به 0.036934 دلار افزایش میابد. پس، تاجرانی که طبق توصیه قبلی ما ارز خریده بودند قبل از رسیدن قیمت به 0.036 دلار باید موقعیت خود را تعیین کنند. میانگین های متحرک ثابت هستند و RSI نزدیک ناحیه خنثی است پس احتمال ثبات در چند روز آتی بالاست. اگر ارزش کاردانو EMA بیست روزه و مقیاس ها را تغییر دهد، ممکن است ارزش این ارز به 0.060105 دلار  و حتی 0.066 دلار برسد.

تحلیل قیمت کاردانو
تحلیل قیمت کاردانو 23 دی 97

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا