تحلیل قیمت 26 بهمن 96 بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین، کاردانو، نئو و ای او اس – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

قانون گذاران در سراسر جهان سعی دارند که محبوبیت ارز های رمزپایه را کاهش دهند. ولی هر بار که به چنین کاری دست می زنند، دنیای رمزپایه قوی تر و گسترده تر باز می گردد.

جس پاول، مدیر عامل صرافی کانادایی Kraken، اعتقاد دارد که حجم بازار ارز های رمزپایه از سطح فعلی به حداقل دو برابرش ارتقا می یابد و به رقم 1 تریلیون دلار تا پایان امسال خواهد رسید.

همین طور که بازار بالغ تر می شود، بین ارز های رمزپایه هم تفاوت به وجود می آید. مدیر عامل ریپل، برد گارلینگ هوس بر این باور است که خیلی از این ارز های رمزپایه به صفر می رسند چرا که چیز خاصی برای ارائه ندارند.

اما آیا راهی وجود دارد که جلوی این خیزش و افت مربوط به سکه های کوچک تر را که به نوعی ویژگی آن ها محسوب می شود را گرفت؟

لن ونگ، رئیس ارز ان ای ام، بر این باور است که تا زمانی که بازار در حال بلوغ است، در مورد دست بردن به قیمت ها کاری زیادی نمی شود انجام داد.

به عنوان سرمایه گذار ما معمولا برای محافظت از سرمایه خود، استراتژی Protective Stop را به کار می گیریم. به این دلیل که بازار رمزپایه به صورت یکسره در جریان است، ریسک افت بسیار زیاد وجود ندارد. بنابراین اگر قیمت برخی از ارز های رمزپایه به صفر برسد، بازدیدکنندگان نیازی نیست نگران باشند.

Protective Stop (توقف محافظه کارانه) نوعی استراتژی در سرمایه گذاری است که برای جلوگیری از از دست دادن سود یا حتی از دست دادن سرمایه اتخاذ می شود که طی آن، سرمایه گذار اقدامی را در مقابله با این موضوع انجام می دهد. برای مثال اگر شخصی 50 دلار سرمایه کند و میزان ضرر را 10 درصد در نظر بگیرید، با در نظر گرفتن 45 دلار به عنوان نقطه Protective Stop با فروش سهام خود از ضرر های آینده جلوگیری می کند.

اما در ادامه به بررسی نقاط قوت 9 سکه برتری که در عنوان این مقاله تحلیلی هم آن را مشاهده می کنید، خواهیم پرداخت.

نکته مهم : این وبسایت تنها با توجه به یک سری دانسته ها و نمودار ها پیش بینی هایی را ارائه می کند که جنبه افزایش سطح آگاهی و راهنمایی به کاربران دارد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال تصمیماتی که منجر به زیان شود ندارد.

تحلیل قیمت بیت کوین به دلار

بیت کوین سعی دارد روند بازیابی خودش را گسترش دهد ولی احتمالا از سوی سطوح فعلی به 9,500 دلار از آن روند نزولی که شامل متوسط تغییر 20 روزه و مقاومت افقی بودیم، با مقاومتی بزرگ روبرو می شود.

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین 25 بهمن 96
تحلیل نمودار قیمت بیت کوین 25 بهمن 96

دو احتمال وجود دارد – این که از این جا به بعد قیمت افزایش یا کاهش می یابد. آیا می دانیم که کدام یک اتفاق می افتد؟ نه. بنابراین باید برای هر دو سناریو آماده باشیم.

همچنین بخوانید |  آیا دوران خرسی بودن بازار بیت کوین به پایان رسیده است؟

اگر بیت کوین بر حسب دلار بیشتر از 9,500 دلار شود و برای 4 ساعت پایدار باقی بماند، افزایش آن تایید خواهد شد و پیش بیشنهاد، خرید بر مبنای انتظار برای سود است و این که باید نقطه پایان دادن به ضرر را روی مبلغ 7,800 دلار قرار دهید. اولین هدف ما رسیدن به متوسط تغییر 50 روزه است که در حال حاضر حدودا روی قیمت 11,780 دلار است. در تصویر بالا شاهد یک تغییر به خط مقاومت (Resistance Line) از کانال نزولی هستیم.

دوم این که اگر قیمت از 9,500 دلار پایین تر بیاید و حتی مرز 7,800 دلار را هم بشکند، احتمالا به 7,000 دلار می رسد.

از آن جایی که هنوز هیچ تاییدی وجود ندارد، پیشنهاد می شود که جایگاه اندازه را فقط 50 درصد معمول نگهدارید.

تحلیل قیمت اتریوم به دلار

دو روز پیش، اتریوم یک الگوی شمعی درداخل ایجاد کرد. امروز سعی دارد که گسترده تر عقب بکشد.

تحلیل نمودار قیمت اتریوم 25 بهمن 96
تحلیل نمودار قیمت اتریوم 25 بهمن 96

از 9 روز پیش که قیمت آن از کف (565.54 دلار) جدا شد و کاهشی به خود ندید، به نظر می رسد که اتریوم بر حسب دلار روند بازیابی قوی داشته است،

سقف قیمت در طی تغییرات قیمت 20 روزه بر روی 902 دلار و تغییرات قیمت 50 روزه روی 985 دلار است در حالی که مرز کاهش قیمت روی 775 دلار است.

به محز این که قیمت بالای 902 دلار برای 4 ساعت بماند، سرمایه گذاران قوی تر می توانند جایگاه طولانی تری داشته باشند. جایگاه باید روی تغییرات قیمت 50 روزه بسته شود و اگر این ارز رمزپایه بخواهد از این قیمت بالا تر بزند یا به خط مقاومت کانال نزولی تغییر یابد احتمالا قیمت بین 1,050 تا 1,100 دلار تغییر خواهد کرد.

تحلیل قیمت بیت کوین کش به دلار

از هفته پیش با تغییرات گسترده، بیت کوین کش در محدوده کمی مورد معامله قرار گرفته است. با توجه به این که اکثر ارز های رمزپایه نشانه هایی از بازیابی ارزش خود نشان می دهند، انتظار داریم که وضعیت بیت کوین کش هم بهتر شود.

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین کش 25 بهمن 96
تحلیل نمودار قیمت بیت کوین کش 25 بهمن 96

قیمت بیت کوین کش بر حسب دلار از گذشته افزایش های عمودی بوده است. در حال حاضر قیمت از خط و کانال نزولی بالا زده ولی هنوز باید طی یک بررسی تغییرات قیمت 20 روزه مورد بررسی قرار بگیرد که قیمت آن روی 1,351 دلار است.

پیشنهاد ما خرید به میزان 1,400 دلار است. تغییر رو به بالا می تواند طی یک دوره تغییرات 50 روزه به 1,860 دلار و پس از آن 2,000 دلار برسد. نقطه توقف زیان برای معامله این ارز می تواند روی 1,100 دلار بسته شود.

تحلیل قیمت ریپل به دلار

طی 4 روز گذشته، معامله ریپل به میزان کمی صورت گرفته است. در حال حاضر این ارز با یک مقاومت تغییرات قیمت 20 روزه درگیر است. اگر از این شرایط خارج شود، انتظار داریم که افزایش قیمت داشته باشد.

تحلیل نمودار قیمت ریپل 25 بهمن 96
تحلیل نمودار قیمت ریپل 25 بهمن 96

از این رو، نسبت به تحلیل قیمت 21 بهمن، پیشنهاد ما برای خرید آن بیشتر است.

پیشنهاد را از این رو برای خرید ریپل تکرار می کنیم چرا که اکثر ارز های رمزپایه در حال افزایش قیمت هستند و باور ما بر این است که ریپل به قیمت 1.50 و سپس به 1.74 دلار می رسد. البته خرید را فقط زمانی پیشنهاد می کنیم که قیمت این ارز رمزپایه بالای 1.08 دلار برای 4 ساعت باقی بماند.

همچنین بخوانید |  بازار گاویست اما خیلی از تحلیل ها اشتباه است!

اگر قیمت ریپل به زیر 0.86 دلار برسد نگاه صعودی ما به قیمت آن باطل می شود و دیگر امیدی نیست.

تحلیل قیمت استلار به دلار

استلار نیز تغییراتی در روند خود نشان داده است. قیمت این ارز سقف افزایش قیمت را در 0.41 دلار از بین برد و در حال حاضر در خط مقاومت کانال نزولی است.

تحلیل نمودار قیمت استلار 25 بهمن 96
تحلیل نمودار قیمت استلار 25 بهمن 96

به محز این که قیمتش بالای کانال پایدار شود، احتمالا سیگنالی برای تغییر روند و تغییر به 0.63 دلار خواهد بود. خرید استلار را بر روی قیمت 0.45 دلار و با نقطه توقف 0.30 دلار به صورت روزانه پیشنهاد می کنیم.

اشاره کردیم که مقاومت در طی تغیییرات قیمت 50 روزه باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد و اگر قرار باشد قیمت بیشتر از این شود، جایگاهش تثبیت خواهد شد.

تحلیل قیمت لایت کوین به دلار

طی چند روز گذشته نسبت به لایت کوین خوش بین بودیم. در تحلیل گذشته حتی پیشنهاد سرمایه گذاری روی آن کردیم.

تحلیل نمودار قیمت لایت کوین 25 بهمن 96
تحلیل نمودار قیمت لایت کوین 25 بهمن 96

قیمت لایت کوین نسبت به دلار خیلی سریع سقف رشد را در طی یک دوره تغییرات قیمت 50 روزه از بین برد و این دلیلی برای خوش بینی است.

قیمت این ارز ها باید به 242 و پس از آن به 307 دلار برسد. پیش از این نقطه توقف را روی 130 دلار پیشنهاد کردیم ولی با توجه به این رشد نقطه توقف را حالا روی 140 دلار در نظر می گیریم.

بهتر است این احتیاط در افزایش نقطه توقف را همچنا داشته باشیم چرا که اگر قرار باشد قیمت به 175 دلار افت کند قرار نیست در معامله بمانیم.

تحلیل قیمت کاردانو به دلار

کاردانو هیچ خریداری پیدا نخواهد کرد. به نظر ضعیف می رسد و پایین آمدن آن از الگوی مثلث نزولی هم محتمل است.

تحلیل نمودار قیمت کاردانو 25 بهمن 96
تحلیل نمودار قیمت کاردانو 25 بهمن 96

قیمت آن حتی از 0.00004070 هم کمتر شده است. اگر به سرعت قیمت آن بالای این سطح نرسد، احتمالا حتی کف قیمت آن 0.0000246 نیز خواهد رسید.

اگر قیمت آن از خط روند نزولی مثلث نزول بالاتر برود، نگاه بد بینانه به قیمت کاردانو بر حسب دلار باطل خواهد بود.

تحلیل قیمت نئو به دلار

نئو به سقف رشدی که روی قیمت 120 دلار بود رسید و به سه موقعیت قبل خود رسید. به محز این که این ارز رمزپایه از این سطح هم بالاتر برود، تغییر رو به بالایی به سمت خط نزول الگوی مثلث نزول خواهید دید.

تحلیل نمودار قیمت نئو 25 بهمن 96
تحلیل نمودار قیمت نئو 25 بهمن 96

نسبت به تحلیل قبلی، پیشنهاد خود را برای خرید نئو حفظ می کنیم. سرمایه گذاران پس از این که قیمت آن برای حداقل 4 ساعت بالای 121 دلار ماند می توانند به خرید بپردازند. نقطه توقف می تواند روی 100 دلار بماند. هدف از سرمایه گذاری قیمت 140 دلار است.

تحلیل قیمت ای او اس به دلار

ای او اس از محدوده مقاومت 9.8 به 10.6 دلار رسیده است. در این محدوده، در طی یک دوره تغییرات 20 روزه به دوره تغییرات 50 روزه تغییر کرده است.

تحلیل نمودار قیمت ای او اس 25 بهمن 96
تحلیل نمودار قیمت ای او اس 25 بهمن 96

قیمت ای او اس بر حسب دلار به محز این که از خط نزول جدا شود روندش را تغییر می دهد. تا آن زمان نمی توانیم هیچ گونه معامله مطمئنی پیشنهاد کنیم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا