تحلیل قیمت 28 اسفند ۹۷ بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

رییس کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) در مصاحبه ای اخیر گفت که در مورد دست یابی و نگهداری خدمات در فضای رمز نگاری نگران است. اگر این مسائل به وقوع بپیوندد و اگر هر بیت کوین ETF قوانینش را ارضا کند، فرصتی برای دریافت یک وضعیت سبز به وجود می آید. در حالی که بازار ارز های دیجیتال در خصوص بیت کوین ETF حدس هایی می زنند، بورس شیکاگو بیان کرده است که در ماه مارس قرارداد جدیدی را برای بیت کوین ارائه نمی دهد. این امر برای CME مفید خواهد بود و برای تاجران فرصت های جدید تحارت بیت کوین را فراهم می کند. تام لی، مشاور فانداستارت (Fundstart)، عقیده دارد که بیت کوین رو به بهبود است و قیمت 6000 دلار را به عنوان قیمت مقاومت در نظر می گیرد.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین سعی میکند تا از EMA بیست روزه رد شود و به قیمت 4000 دلار برسد. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و EMA بیست روزه تغییر نکرده است که بیانگر خرید کم است. انتظار داریم قیمت به 4000 و حتی 4255 دلار برسد. اگر افراد خوشبین به این قیمت برسند احتمال رسیدن قیمت به 5273 دلار وجود دارد. اما اگر قیمت کاهش یابد و به زیر SMA پنجاه روزه برسد بیانگر سود دهی در سطوح بالاتر است. نقطه حیاتی در روند نزولی 3355-3236 دلار است. خروج از این ناحیه بیانگر علامت منفی است. پس تاجران باید در 3236 دلار تصمیم گیری کنند.

تحلیل قیمت بیت کوین
تحلیل قیمت بیت کوین 28 اسفند 97

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم قیمت را به 134 دلار رسانده است. افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به 144 دلار برسانند. میانگین های متغیر ثابت هستند و RSI نزدیک به مرکز است. این امر ثبات بین خرید و فروش را نشان می دهد. اگر قیمت به 144 برسد احتمال رسیدن به 167 دلار هم وجود دارد. در این سطح، هدف بعدی قیمت 251 دلار است. اما اگر این ارز به زیر SMA پنجاه روزه برسد این احتمال ضعیف می شود. خروج از این حد دیدگاه خوشبینانه را نفی می کند که علامت منفی است و تاجران باید در 125 دلار تصمیم گیری کنند.

تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل قیمت اتریوم 28 اسفند 97

تحلیل قیمت ریپل

در چند روز قبل ریپل روند صعودی داشته است. میانکین های متغیر ثابت هستند و RSI در منطقه میانی است که ثبات عرضه و تقاضا را نشان می دهد. اگر قیمت به زیر خط روند نزولی برسد احتمال رسیدن قیمت به 0.27 دلار وجود دارد خروج از این سطح باعث رسیدن قیمت به 0.24 می شود. پس تاجران باید در 0.27 دلار تصمیم گیری کنند. اما اگر قیمت به بیش از سطح فعلی و بالای 0.33 دلار برسد می تواند وارد منطقه مقاومت کانال نزولی شود.

تحلیل قیمت ریپل
تحلیل قیمت ریپل 28 اسفند 97

تحلیل قیمت لایت کوین

لایت کوین در نزدیکی EMA بیست روزه پشتیبانی پیدا کردو فعلا افراد خوشبین قیمت را به 56 دلار رسانده اند. مقاومت بعدی در روند صعوی قیمت 59 دلار است. اگر افراد خوشبین موفق شوند احتمال رسیدن قیمت به 65 دلار و حتی 69 دلار وجود دارد. به هرحال RSI منفی ما را نگران می کند. اگر RSI از خط مقاومت خارج شود بیانگر علامت مثبت است. اگر قیمت به کمتر از EMA بیست روزه برسد و به 47 دلار کاهش یابد دیدگاه ما نفی می شود.

تحلیل قیمت لایت کوین
تحلیل قیمت لایت کوین 28 اسفند 97

تحلیل قیمت ایاس

در 4 روز قبل قیمت ایاس به بالای EMA بیست روزه رسیده است. اقدامات افراد بدبین برای ماهش قیمت ناموفق بوده است. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI رو به افزایش است. انتظار داریم افراد خوشبین قیمت را به 3.87 دلار و حتی 4.49 دلار برسانند. اما اگر قیمت از سطح فعلی کمتر شود و به زیر EMA بیست روزه برسد احتمال رسیدن به 3.15 وجود دارد. SMA بیست روزه هم در این سطح است اما اگر قیمت به زیر SMA 50 روزه برسد میتواند تا 2.17 دلار هم پیش برود. پس تاجران می توانند در 3.10 تصمیم گیری کنند.

تحلیل قیمت ایاس
تحلیل قیمت ایاس 28 اسفند 97

تحلیل قیمت بیت کوین کش

قیمت بیت کوین کش در محدوده 120-140 دلار است. تغییر SMA پنجاه روزه احتمال افزایش قیمت به بیش از 140 دلار را بوجود می آورد.. پس از این افزایش ممکن است قیمت به 157 تا 163 دلار برسد. اگر این امر صورت پذیرد احتمال رسیدن قیمت به 186 و حتی 239 دلار وجود دارد. اما اگر این ارز روند معکوس بگیرد چند روز دیگر در محدوده فعلی می ماند و در روند نزولی قیمت به 105 می رسدد. تاجران می توانن ددر 116 دلار تصمیم گیری کنند.

تحلیل قیمت بیت کوین کش
تحلیل قیمت بیت کوین کش 28 اسفند 97

تحلیل قیمت بایننس کوین

این ارز در سه روز قبل در 15.9 دلار ثابت شده است. این ارز فرصت های زیادی را از دست داده است که نشان می دهد افراد خوشبین عجله ای برای جمع آوری سود ندارند. این روند ادامه دارند زیرا متغیر های میانگین و RSI در منطقه فروش بالا هستند. این امر احتمال رسیدن قیمت را به 18 دلار افزایش می دهد. پس تاجران می توانند چند هفته دیگر تصمیم گیری کنند. اگر قیمت به زیر EMS بیست روزه برسد دیدکاه ما نفی می شود.

تحلیل قیمت بایننس
تحلیل قیمت بایننس کوین 28 اسفند 97

تحلیل قیمت ترون

در چند روز قبل این ارز با قیمت کمتر از EMA بیست روزه تجارت شده است و افراد بدبین نتوانسته اند قیمت را به کمتر از 0.020 دلار برسانند. پس انتظار داریم افراد خوشبین قیمت را افزایش دهند. در روند صعودی پس از عبور از EMA بیست روزه، SMA پنجاه روزه نقطه پشتیبان است. نقطه نهایی 0.28 دلار است که فرای این نقطه روند صعودی جدیدی را انتظار داریم. اما اگر قیمت به زیر 0.20 دلار کاهش یابد ممکن است به 0.018 دلار برسد. این نقطه بسیار مهم است و نقطه معتبری نیست و باید این ارز از این نقطه خارج شوند.

تحلیل قیمت ترون
تحلیل قیمت ترون 28 اسفند 97

تحلیل قیمت استلار

قیمت استلار در چند روز قبل روند نزولی آرامی داشته است. خروج از این سطح احتمال رسین قیمت را به 0.13 دلار افزایش می دهد. با توجه به کاهش EMA بیست روزه و RSI نزدیک به منطقه خرید بالا تاجران می توانند در 0.08 دلار تصمیم گیری کنند. اما اگر قیمت به EMA بیست روزه برسد دیدگاه ما نفی می شود.

تحلیل قیمت استلار
تحلیل قیمت استلار 28 اسفند 97

تحلیل قیمت کاردانو

قیمت کاردانو در محدوده 0.036-0.51 دلار بوده است. افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را بالا ببرند اما افراد بدبین جلوی این امر را می گیرند. به دلیل صعودی بودن EMA بیست روزه و مثبت بودن RSI انتظار افزایش قیمت را داریم. قیمت مورد نظر 0.066 دلار و پس از آن 0.080 دلار است. پس خریداران می توانن در 0.044 دلار تصمیم گیری کنند. اگر قیمت این ارز کاهش یابد دیدگاه ما نفی می شود. در این مورد محدوده قیمت فعلی چند روز دیگر ادامه دارد.

تحلیل قیمت کاردانو
تحلیل قیمت کاردانو 28 اسفند 97

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا