تحلیل قیمت 29 دی ۹۷ ترون، نئو، کاردانو، بایننس و لایت کوین – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

پس از یک شروع قوی در آغاز سال 2019، بازار های ارز دیجیتال شاهد فروش شدید بوده اند و قیمت آنها در 10 ژانویه خدود ده درصد کاهش داشته است. این نشان می دهد که فرایند حداقلی رشد، بی ثبات خواهد بود.

تاجران باید سعی کنند تا به سود سریع دست یابند و نقاط توقف خود را افزایش دهند تا سود خود را تضمین کنند. اتفاق مهمی که به نفع افراد بدبین افتاد، حمله 51 درصدی به شبکه اتریوم کلاسیک بود. در 7 ژانویه 2018، بازار ارز های دیجیتالی به بیشترین مقدار خود رسید و سرمایه آن تا 835 میلیارد دلار پیش رفت. از آن زمان به بعد، بیشتر ارز های دیجیتال مسیر معکوس در پیش گرفته اند و باعث هدررفت ثروت شده اند. حتی پس از گذشت یک سال، نمی توان تایید کرد که اوضاع بازار رو به پیشرفت است. به هرحال در سال 2019، می توان با توسعه مقررات، تایید صندوق تبادل بیت کوین (ETF) یا افزایش سود موسسات اوضاع را بهتر کرد. تا آن زمان، تاجران باید چه کار کنند؟ آیا به خرید ارز دیجیتال روی آورند؟ در ادامه نمودار 5 ارز برتر را بررسی می کنیم.

تحلیل قیمت ترون

در هفته گذشته ترون بهترین ارز بود زیرا رشد کرد و در منطقه سبز باقی ماند. در آگوست 2018 این شرکت بیت تورنت را بدست آورده است. هفته گذشته، تورنت ارز دیجیتالی خود را بر اساس ترون با نام BTT راه اندازی کرد. جاستین سان (موسس ترون) انتظار دارد این امر دسترسی میلیون ها کاربر را به بلاک چین به همراه داشته باشد. اما، سیمون موریس (رئیس سابق استراتژی در بیت کوین) بیان کرده است که بلاک چین نمی تواند حجم تراکنش مورد نیاز بیت تورنت را تامین کند. در اخبار دیگر دیده ایم که، ترون دیوید لابهارت (سرپرست سابق sec) را استخدام کرده است. آیا فعالیت این ارز چند هفته ی دیگر ادامه دارد؟ در ادامه با هم این موضوع را بررسی می کنیم.

از نیمه آگوست سال گذشته ارزش ترون تقریبا برابر با $0.0183–$0.02815521 بوده است. اگرچه افراد بد بین در نیمه نوامبر این محدوده را شکستند، نتوانستند آن را تثبیت کنند. پس از رسیدن به 0.011 دلار به مدت 5 هفته، افراد خوشبین قیمت را به بیش از $0.02815521 رساندند اما این قیمت موقت  بود زیرا فروشنده ها سطوح بالاتری را دنبال می کردند که باعث شد قیمت به محدوده اولیه باز گردد. انتظار داریم که اگر قیمت به 0.02815521 دلار برسد، دوباره افزایش یابد. فعلا میانگین های متحرک ثابت هستند و RSI هم نزدیک به سطح 50 است که نشان می دهد این محدوده چند روز دیگر ادامه دارد. اگر افراد بدین قیمت را به زیر 0.0183 دلار برسانند، دیدگاه ما نقض می شود. تاجرین کوتاه مدت می توانند در نزدیکی کف این محدوده خرید کنند و در بالای محدوده بفروشند. اما به دلیل تغییر قیمت باید احتیاط کنند.

تحلیل قیمت ترون
تحلیل قیمت ترون 29 دی 97

تحلیل قیمت نئو

خبر اشتراک دولت روسیه و نئو، به بازار ارزهای دیجیتال قوت قلب داده است. انتظار می رود دولت روسیه ارزهای دیجیتال را گسترش دهد تا تحریم های آمریکا را دور بزند. اگر این خبر کاملا اشتباه باشد ممکن است قیمت ها کاهش یابند. پس چه باید کرد؟ ارزش نئو قبل از کاهش و افزایش تثبیت می شود. فعلا، این ارز در محدوده ی 5.4808 دلار گیر افتاده است و در 10-12 مقاومت می کند. میانگین های متحرک رو به کاهش هستند و RSI هم نزدیک به محدوده فزون فروشی است. هنوز در نمودار نشانه ای از حرکت معکوس دیده نمی شود. تثبیت قبلی 13 هفته طول کشید و تثبیت فعلی وارد هفته 7 شده است. انتظار داریم قیمت ها چند هفته در این محدوده باقی بماند. توصیه می کنیم سرمایه گذاران قبل از تصمیم گیری منتظر تغییر روند باشند.

تحلیل قیمت نئو
تحلیل قیمت نئو 29 دی 97

تحلیل قیمت کاردانو

انتظار بازار این است که افتتاح پروژه شلی به کاردانو کمک می کند تا از پلت فرم متمرکز وارد پلت فرم نا متمرکز شود. آیا این امر باعث افزایش قیمت این ارز می شود؟ تاجران باید چه کار کنند؟ قیمت کاردانو رو به کاهش است. متوسط های متغیر رو به کاهش هستند و RSI در ناحیه منفی است و خریداران کم هستند. خروج از 0.027237 دلار باعث کاهش قیمت بیشتر می شود و رسیدن به بیش از 0.1 دلار باعث افزیش قیمت. به تاجرین توصیه می کنیم قبل از خرید منتظر الگوی خوش بینانه باشند.

تحلیل قیمت کاردانو
تحلیل قیمت کاردانو 29 دی 97

تحلیل قیمت بایننس

بایننس برنامه دارد امسال از طریق پلت فرم جدیدش هر ماه یک توکن ارائه دهد. آیا این امر برای این ارز مفید خواهد بود؟ در چند ماه گذشته ارزش این ارز رو به کاهش بوده است. افراد خوشبین تلاش می کنند تا از محدوده مقاومت خارج شوند. اگر افراد بد بین قیمت را به زیر 5.4666 دلار برسانند، احتمال رسیدن به 4.1723848 دلار وجود دارد. اگر این اینجور نباشد، ممکن است قیمت ها کمتر هم بشوند. اگر قیمت ها از این میزان خارج شوند دیدگاه ما نفی می شود. قیمت هدف 15 دلار و قیمت مقاومت 12 دلار است. پس تاجرین می توانند منتظر خروج از این محدوده باشند. اگر قیمت در این حد بماند می توان در حدود ناحیه پشتیبانی ارز خرید و در حدود خط مقاومت سود کرد.

تحلیل قیمت بایننس
تحلیل قیمت بایننس 29 دی 97

تحلیل قیمت لایت کوین

در 12 ژانویه میزان کل لایت کوین در گردش به 60 میلیون رسید. این عدد 71.5% کل 84 میلیون لایت کوین قابل استخراج را نشان می دهد. انتظار می رود آخرین لایت کوین در سال 2142 استخراج شود. در آغاز حمله 51 درصدی به اتریوم کلاسیک، چارلی لی (خالق لایت کوین) بیان کرد که شبکه غیرمتمرکز باید به حمله 51 درصدی حساس باشد زیرا در غیر این صورت مقررات غیر متمرکز شدن را رعایت نمی کند. لایت کوین در دراز مدت رو به کاهش است. اقدام افراد خوشبین در چند هفته گذشته باعث رسیدن قیمت به 40.784 دلار شد. اگر افراد خوشبین نتوانند از قیمت 29.349 دلار دفاع کنند ممکن است قیمت ها به 23.090 دلار برسد. اگر پشتیبانی قطع شود ممکن است قیمت ها دوباره روند کاهشی بگیرند. میانگین های متحرک رو به کاهش هستند و RSI در منطقه منفی است که نشان می دهد افراد بد بین کنترل را در دست دارند. به هرحال، اگر افراد خوشبین از 29.349 دلار دفاع کنند ممکن است قیمت ها به 40.784 و 47.246 دلار برسد. دو تثبیت قبلی باعث حل مشکل کاهش قیمت ها شدند پس توصیه می کنیم که تاجرین قبل از تصمیم گیری منتظر تثبیت اوضاع باشند.

تحلیل قیمت لایت کوین
تحلیل قیمت لایت کوین 29 دی 97

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا