تحلیل قیمت 5 اسفند ۹۷ بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

در سال های گذشته اصول ارزهای دیجیتال بهبود یافته است و افراد موجود در این بازار این تغییرات را مورد ارزیابی قرار می دهند. شاید آنها پول زیادی بدست نیاورده باشند اما شروع به آزمایش بازار کرده اند. صندوق سرمایه گذاری Pentera Capital در دو صندوق ذخیره ارزی اش، موفق به ذخیره 13 و 25 میلیون دلار شده است. بازارهای بزرگ به رشد ارزهای دیجیتال و خدمات جدید آنها اشاره می کنند. درحالی که افرادی زیادی منتظر ارائه Bakkt هستند بازارهای زیادی در اروپا آماده کاهش قیمت ها هستند. یورکس به دنبال برنامه ریزی برای سه ارز برتر است. با این اوضاع آیا زمان خوبی برای خرید ارزهاست؟

تحلیل قیمت بیت کوین

در سه روز گذشته بیت کوین در مرز 4000 دلار تجارت شده است. اگرچه افراد خوشبین نتوانسته اند قیمت را بالا برند اما این ارز کاهش قیمت نداشته که نشانه مثبت است. EMA بیست روزه رو به کاهش است و RSI در منطقه خرید بالا است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند اما SMA پنجاه روزه هنوز ثابت است که نشان می دهد روند میان مدت تغییر می کند.

تحلیل قیمت بیت کوین
تحلیل قیمت بیت کوین 5 اسفند 97

تحلیل قیمت اتریوم

در سه روز قبل قیمت اتریوم ثابت بوده است. این امر نشان می دهد که خریداران به دنبال سود هستند. این امر احتمال رسیدن به 167.32 دلار و بالاتر را افزایش می دهد. پس، اگر این ارز از 167.32 دلار رد شود می تواند به 182.99 دلار برسد. پس باید منتظر آینده باشیم تا تصمیمات بلند مدت بگیریم. اگر قیمت این ارز روند نزولی داشته باشد ممکن است به 134 دلار برسد. EMA بیست روزه نزدیک به این سطح است که انتظار می رود پشتیبان قوی ای باشد. اما اگر افراد خوشبین نتوانند این سطح را حفظ کنند ممکن است قیمت به 118 دلار برسد.

تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل قیمت اتریوم 5 اسفند 97

تحلیل قیمت ریپل

ریپل در حد 0.33 دلار معامله می شود اما از این قیمت بالا نرفته است. در روند نزولی قیمت ریپل به میانگین های متغیر می رسد. اگر این ارز به 0.33108 دلار برسد ممکن است تا 0.40 دلار هم برد. پس توصیه خرید همانند تحلیل قبلی است. اما اگر قیمت به 0.33108 دلار نرسد، این ارز در بین 0.027 تا 0.33 دلار تجارت می شود. اگر قیمت ها به 0.27 و 0.24 دلار برسد روند منفی می شود.

تحلیل قیمت ریپل
تحلیل قیمت ریپل 5 اسفند 97

تحلیل قیمت ایاس

اگرچه قیمت ارز دیجیتال ایاس به 3.8423 دلار رسید، این ارز در نزدیکی 4 دلار فروخته می شود. اگر افراد خوشبین بتوانند قیمت را به 4.10 دلار برسانند ممکن است قیمت تا 4.49 دلار بالا برود. EMA بیست روزه رو به افزایش است و RSI در منطقه خرید بالا است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. تاجران می توانند در محدوده 2.90 دلار خرید و فروش کنند. اما اگر افراد بدبین قیمت را به 3.87 دلار برسانند، ممکن است قیمت به 3.20 دلار برسد. EMA بیست روزه در این سطح است. اما اگر قیمت از این هم کمتر شود ممکن است قیمت به SMA پنجاه روزه و حتی 2.17 دلار برسد.

تحلیل قیمت ایاس
تحلیل قیمت ایاس 5 اسفند 97

تحلیل قیمت بیت کوین کش

در سه روز قبل بیت کوین کش در 141 دلار تجارت شده است و تلاش ها برای کاهش یا افزایش قیمت بی نتیجه ببوده است. افزایش تا 150 دلار نشان می دهد که افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. ممکن است قیمت به 163 دلار و حتی 175 دلار برسد. پس، تاجران می توانند در 116 دلار تجارت کنند. اگر قیمت به میانگین های متغیر و 121 دلار برسد دیدگاه ما نفی می شود.

تحلیل قیمت بیت کوین کش
تحلیل قیمت بیت کوین کش 5 اسفند 97

تحلیل قیمت لایت کوین

در 20 فوریه قیمت لایت کوین به 52 دلار رسید اما در 47.24 دلار پشتیبان قوی پیدا کرد. اگر قیمت به 52.20 دلار برسد ممکن است تا 56.90 و حتی 60 دلار پیش برود. پس، خریداران می توانند در 40 دلار خرید کنند. اگرچه میانگین های متغیر رو به بالا هستند، RSI نشانه های همگرایی منفی دارد. کاهش قیمت از 47.24 دلار قیمت را به EMA بیست روزه می رسد که کمتر از این مقدار به SMA پنجاه روزه می رسد. اگر قیمت به 40 دلار برسد افراد بد بین در موقعیت بهتری خواهند بود.

تحلیل قیمت لایت کوین
تحلیل قیمت لایت کوین 5 اسفند 97

تحلیل قیمت ترون

ترون در نزدیکی 0.025 دلار خرید و فروش شده است. افراد خوشبین سعی می کنند تا از روند نزولی خارج شوند. فعلا، میانگین ها ثابت و RSI نزدیک 50 است که بالانس بین افراد بدبین و خوشبین را نشان می دهد. این ارز در چند روز دیگر روند نزولی ندارد اما افراد بدبین سعی می کنند قیمت را به 0.023 دلار برسانند. خروج از این سطح قیمت را به 0.2113440 دلار و یا حتی 0.01830000 دلار می رساند. پس تاجران باید در 0.0230 دلار تجارت کنند. اما اگر روند نزولی پیدا کند ممکن است قیمت به 0.02815521 دلار برسد. خروج از این سطح روند صعودی را نشان می دهد و قیمت به 0.03575668 دلار و حتی 0.0380 دلار می رسد.

تحلیل قیمت ترون
تحلیل قیمت ترون 5 اسفند 97

تحلیل قیمت استلار

در سه روز قبلی قیمت ارز استلار از SMA پنجاه روزه عبور نکرده است و کاهش قیمت هم نداشته است که نقطه قوت را نشان می دهد. این ارز در EMA بیست روزه پشتیبانی می یابد. RSI در میانه راه است که ثبات بین خریدار و فروشنده را نشان می دهد. خروج از EMA بیست روزه می تواند قیمت را کاهش دهد. اما خروج از SMA پنجاه روزه می تواند قیمت را به 0.13 دلار برساند. به دلیل عملکرد ضعیف این ارز باید به دنبال تغییر الگو باشیم.

تحلیل قیمت استلار
تحلیل قیمت استلار 5 اسفند 97

تحلیل قیمت بایننس کوین

در 20 فوریه قیمت این ارز به 12 دلار رسید. اما افراد خوشبین قیمت را به 10 نگه داشتند ککه نشان می دهد این ارز بین 10 و 12 تثبیت می شود. میانگین هی مغیر روند نزولی دارند و RSI نزدیک منطقه ی فروش بالاست که احتمال خروج از این ناحیه بالاست. خروج از 12دلار می تواند قیمت را تا 15 و حتی 18 دلار بالا ببرد. اما اگر قیمت به EMA بیست روزه برسد، ممکن حتی تا SMA پنجاه روزه هم کاهش یابد. خروج از SMA پنجاه روزه باعث بهبود اوضاع افراد خوشبین می شود. قبل از خرید باید به دنبال تثبیت قیمت ها بود.

تحلیل قیمت بایننس کوین
تحلیل قیمت بایننس کوین 5 اسفند 97

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا