تحلیل قیمت 5 اسفند 96 بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین، کاردانو، نئو و ای او اس – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

تحریم ها از سوی ایالات متحده آمریکا سبب تنگنای اقتصادی کشور ونزوئلا گشته و این کشور پیش فروش ارز دیجیتالی خود با عنوان پترو را در روز 20 فوریه آغاز کرد. تنها یک روز بعد بر اساس توییت رئیس جمهور نیکلاس مادورو، سرمایه جمع آوری شده به رقم 735 میلیون دلار رسید. دولت ونزوئلا قصد دارد مجموعاً 6 میلیارد دلار از طریق فروش 100 میلیون توکن پترو جمع آوری کند.

همچنین ایران نیز که با تحریم های آمریکا مواجه است، در نظر دارد ارز رمزنگاری شده خود را ایجاد کرده و آنرا توسعه دهد. اگر این کشورها با موفقیت از تحریم ها با استفاده از ارز های رمزنگاری شده عبور کنند، این امر می تواند منجر به برداشتن گام های جدی جهت تنظیم قوانین ارزهای رمزپایه توسط کشورهای توسعه یافته تحت رهبری ایالات متحده شود.

با وجود چند مشکل کوچک دیگر مانند مسأله مقیاس پذیری که می تواند در حوزه ارزهای دیجیتالی مطرح شود، بازار آنها می تواند فرصت بزرگی فراهم نماید که سرمایه گذاران سنتی را نیز جذب خواهد نمود. Matt Huggan، معاون تحقیق و توسعه کمپانی Bitwise، یکی از سرمایه گذارانی است که صندوق سرمایه گذاری ETF را تعطیل نموده تا تمام سرمایه شرکت را در ارزهای رمزنگاری شده قرار دهد.

با این حال به عنوان سرمایه گذار در حوزه ارزهای دیجیتالی، به بررسی الگوهای موجود در نمودار امروز ارزهای رمزپایه خواهیم پرداخت.

تحلیل قیمت بیت کوین به دلار

در تحلیل قبلی ما، پیش بینی کرده بودیم که اگر بیت کوین خط حمایت کانال صعودی را شکست دهد، قیمت آن می تواند به 9,500 دلار کاهش یابد و این چیزی است که اتفاق افتاد و در روز 23 فوریه قیمت بیت کوین 9,736 دلار بود.

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین 5 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت بیت کوین 5 اسفند 96

پرش از سطح حمایت بحرانی دلگرم کننده است و نشان می دهد که معامله گران بازار در حال خرید هستند. اولین تلاش برای سیگنال های صعودی، شاخص $ 11،200 خواهد بود که ممکن است این نوسانات با مقاومت SMA پنجاه روزه و خط حمایت کانال صعودی مواجه شود.

اگر از این سطح نیز عبور کند، تست نهایی بیت کوین 12,200 دلار خواهد بود. در بالای آن، جفت ارز BTC / USD مثبت خواهد بود.

معامله گران ریسک پذیر می توانند از کاهش قیمت به $ 10،300 برای ایجاد موقعیت های خرید با حد ضرر $ 9,400 استفاده کنند. 50 درصد از موقعیت ها را می توان در صورت رسیدن به 11,200 دلار بست. موقعیت های باقی مانده را می توان با توقف ضرر مناسب برای رسیدن به $ 12,000 نگهداری نمود. این یک تجارت خطرناک است، از این رو باید با کمتر از 50 درصد از اندازه موقعیت معمول انجام شود.

تحلیل قیمت اتریوم به دلار

انتظارات ما از سقوط به سطح 780 دلار در Ethereum نیز برآورده شد. دیروز 23 فوریه، اتریوم کمترین قیمت 787 دلار را تجربه کرد.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 28 اسفند ۹۷ بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

تحلیل نمودار قیمت اتریوم 5 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت اتریوم 5 اسفند 96

حرکت از سطح حمایت بحرانی دلگرم کننده بوده است، اما جفت ارز ETH/USD احتمالا با EMA بیست روزه و SMA پنجاه روز مواجه خواهد شد. معامله گران ریسک پذیر می توانند از سطح 850 تا 830 دلار برای ایجاد موقعیت های خرید با توقف ضرر 770 دلار استفاده کنند. اگرچه هدف اتریوم 1,000 دلار است، معامله گران باید با دقت قیمت را در 900 دلار رصد کنند.

اگر اتریوم تلاش کند تا از مقاومت بیرون بیاید، حد ضرر باید افزایش یابد و 50 درصد از موقعیت های معاملات باید بسته شود.

تحلیل قیمت بیت کوین کش به دلار

قیمت Bitcoin Cash با توجه به انتظارات ما کاهش یافت. قیمت خرید بیت کوین کش به زیر 1,200 دلار افت کرد و در پایین ترین قیمت روزانه خود به ازای هر BCH در سطح 1,168 دلار قرار گرفت.

تحلیل نمودار قیمت بیت کوین کش 5 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت بیت کوین کش 5 اسفند 96

سیگنال های صعودی سعی دارند از سطح حمایت حیاتی 1,150 دلار دفاع کنند. اگر این سطح شکسته شود، احتمال کاهش قیمت به 854 دلار است. پرش از سطح کنونی با مقاومت 1,400 دلار ناشی از EMA بیست روزه و بالاتر از آن در سطح 1680 دلار با SMA پنجاه روزه و خط روند تجارت روبرو خواهد شد.

جفت ارز BCH/USD در چند هفته گذشته ناکارآمد بوده است، بنابراین بایستی به خرید ارزهای رمزپایه قوی تر با سودآوری بیشتر پراخت.

تحلیل قیمت ریپل به دلار

ريپل حد ضرر 0.95 دلار را شکست و به پایین ترین سطح روزانه در 0.85112 دلار رسید. سطح 0.87 دلار پشتیبانی حیاتی است. در زیر این خط، ممکن است سطوح پایین تر را نیز مشاهده کنیم.

تحلیل نمودار قیمت ریپل 5 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت ریپل 5 اسفند 96

هر تلاش برای پرش از سطوح فعلی، با EMA بیست روزه و در سطح 1.22961 دلار با مقاومت مواجه خواهد شد.

به استثنای اینکه XRP/USD دو مقاومت پیش روی خود را شکست دهد، این جفت ارزی همچنان در برابر سیگنال های نزولی آسیب پذیر است. احتمال دیگر این است که ریپل در محدوده 0.87 تا 1.23 دلار برای چند روز تقویت شود. در حال حاضر ما هیچ توصیه خریدی بر روی آن پیدا نمی کنیم.

تحلیل قیمت استلار به دلار

دو روز گذشته در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند)، حد ضرر ما در Stellar محقق شد و با قیمت 0.34884075 دلار در همان روز بسته شد. گاوها (سیگنال های صعودی) قصد دفاع از منطقه پشتیبانی را بین 0.30 تا 0.35 دلار دارند.

تحلیل نمودار قیمت استلار 5 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت استلار 5 اسفند 96

اگر جفت XLM/USD دوباره وارد کانال شود، توسعه پایدار خواهد بود. با افزایش صعودی، گاوها احتمالا با مقاومت 0.41 دلار، EMA بیست روزه و SMA پنجاه روزه مواجه خواهند شد.

استلار باید صعود کند و به دنبال فرصت خرید هایی باشیم که بالاتر از سطح 0.48 قرار دارند. تا آن زمان، بهتر است در حاشیه باقی ماند.

تحلیل قیمت لایت کوین به دلار

طبق تحلیل ارزهای دیجیتال در 28 بهمن، Litecoin در تاریخ 23 فوریه به پایین ترین قیمت روزانه خود در 184.577 دلار رسید.

تحلیل نمودار قیمت لایت کوین 5 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت لایت کوین 5 اسفند 96

با این حال جفت ارز LTC/USD یکی از قویترین ارز های رمزنگاری شده است. این ارز همچنان به معاملات خود بالاتر از EMA بیست روزه و SMA پنجاه روزه ادامه می دهد، و هر دو در حال تشکیل یک روندی صعودی هستند که به معنی روند مثبت است.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 15 خرداد 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

پرش در حال حاضر احتمالا با مقاومت در خط روند روبرو خواهد شد. هر سقوط به سمت قیمت 200 دلاری باید به عنوان یک فرصت برای ایجاد موقعیت های خرید با حد ضرر 170 دلار تلقی شود. در صورت صعود اگر لایت کوین به بالاتر از مقاومت خط روند پرش کند، می تواند به 240 دلار و سپس به 260 دلار برسد.

تحلیل قیمت کاردانو به بیت کوین

همانطور که RSI در سراسر نمودار نشان از فروش بیش از حد است، طبق تحلیل قبلی ما پیش بینی کرده بودیم پرش خواهد داشت. انتظار ما اشتباه بود و Cardano دو روز گذشته در یک تنگنا قرار گرفته است.

تحلیل نمودار قیمت کاردانو 5 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت کاردانو 5 اسفند 96

اگر حمایت جفت ارز ADA/BTC در 0.00003033 شکسته شود، احتمال روند کاهشی آن به سمت حمایت بعدی در 0.0000246 افزایش می یابد.

با این حال اگر حمایت 0.00003033 نگه داشته شود، صعود به سمت نسبت 0.00004070 ممکن است رخ دهد. معامله گران کوتاه مدت می توانند از این تجارت با ایجاد موقعیت های خرید سود کسب نمایند، اما نکته مهم این است که اندازه موقعیت ایجاد شده را کمتر از 50 درصد میزان کل سرمایه خود نگه دارید.

تحلیل قیمت نئو به دلار

NEO زیر حمایت حیاتی 120 دلار شکست خورد و در روز 23 فوریه، به پایین ترین قیمت روزانه 107.97 دلار رسید. با این حال، گاوها به شدت روند خرید را تقویت کردند که نشانگر بهبود ارزش این ارز رمزپایه است.

تحلیل نمودار قیمت نئو 5 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت نئو 5 اسفند 96

یک مقاومت 120 دلاری در EMA بیست روزه و خط افقی وجود دارد. بالاتر از این، SMA پنجاه روز و خط روند نزولی در حدود 125 دلار وجود دارد که به احتمال زیاد به عنوان یکی دیگر از مقاومت های قوی عمل خواهد نمود.

هنگامی که جفت NEO/USD از منطقه مقاومت 120 تا 126 دلاری خارج شود، ممکن است مثبت شود و به 140 دلار و پس از آن 170 دلار صعود کند.

اگر نئو نتواند از منطقه مقاومت عبور کند، ممکن است به سطح 100 دلار برسد. معامله گران می توانند موقعیت های خرید خود را وارد کنند، در حالی که قیمت چهار ساعته بالاتر از 126 دلار است.

تحلیل قیمت ای او اس به دلار

EOS همچنان در داخل الگوی نزولی خود قرار دارد که بر اثر شکست حمایت با 7.5 دلار به پایان خواهد رسید.

تحلیل نمودار قیمت ای او اس 5 اسفند 96
تحلیل نمودار قیمت ای او اس 5 اسفند 96

جفت ارز EOS/USD پس از سپری نمودن روز 22 فوریه و امروز 24 فوریه، حمایت نزدیک به 7.5 دلار را پشت سر گذاشته است. اگر این سطح شکسته شود، احتمال کاهش به سطح 5.7917 دلار و سپس 3.4 دلار خواهد بود.

دیدگاه نزولی ما در صورتی که EOS از خط مقاومت مثلث نزولی و EMA بیست روزه عبور نموده و به 9.27 دلار برسد، معتبر نخواهد بود. EOS هنگامی که شروع به مبادله با قیمت بیش از 9.5 دلار نماید، صعودی خواهد بود. تا آن زمان، این جفت ارزی ضعیف است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا