تحلیل قیمت 8 خرداد 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بیت کوین باز هم درحال رشد است. در آخر هفته حرکت مهمی کرد و بازار ارزهای دیجیتال را بهبود بخشید. سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال به بیش از 278 میلیارد رسیده است و هدف بعدی آن 300 میلیارد دلار است. این افزایش قیمت توسط بیت کوین آغاز شده است و برخی از آلت کوین های مهم هم شروع کرده اند. از لحاظ مقدار افزایش سرمایه، اگر افراد خوشبین بتوانند قیمت را در چند روز بعد افزایش دهند این ماه بهترین ماه پس از آگوست 2017 می شود. وقتی یک ارز درحال رشد باشد پیش بینی قیمت سخت است. هنوز هم معتقدیم بیت کوین با مشکلات زیادی تا 10000 دلار روبرو است. پس تاجران باید تصمیمات خود را بگیرند.

تحلیل قیمت بیت کوین

در آخر هفته بیت کوین افزایش قیمت داشت و به بالای 8496 دلار رسید. اکنون می تواند تا مرز 10000 دلار پیش برود. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اما اگر این افراد موفق نشود قیمت را بالا ببرند ممکن است قیمت به زیر 8496 دلار برسد. اگر قیمت به زیر EMA بیست روزه برسد افزایش قیمت بیت کوین کم می شود و اگر قیمت به زیر 7413 دلار برسد بار دیگر افراد بدبین کنترل را در دست می گیرند.

تحلیل بیت کوین
تحلیل قیمت بیت کوین 8 خرداد 98

تحلیل قیمت اتریوم

در 26 می قیمت اتریوم از EMA بیست روزه بیشتر شد اکنون در حال رسیدن به 290 دلار است. اگر از این قیمت رد شود ممکن است به منطقه مقاومت 300-322 دلار برسد. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اما اگر قیمت به بیش از 290 دلار برسد ممکن است چند روزی در محدوده باقی بماند. و اگر قیمت به زیر 225 دلار برسد روند افزایش قیمت کم می شود.

تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل قیمت اتریوم 8 خرداد 98

تحلیل قیمت ریپل

قیمت این ارز به بالای EMA بیست روزه رسید و اکنون در حال رسیدن به 0.45 دلار است. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اگر خریداران قیمت را به بیش از 0.47 دلار برسانند ممکن اسست تا 0.60 پیش برود. اما اگر نتوانند ممکن است قیمت به زیر EMA بیست روزه و حتی 0.331 برسد. فعلا تاجران می توانند در 0.2750 دلار تجارت کنند.

تحلیل قیمت ریپل
تحلیل قیمت ریپل 8 خرداد 98

تحلیل قیمت لایت کوین

لایت کوین پس از 24 می روند صعودی داشته است. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. قیمت بعدی 158 دلار است. اما ممکن است قیممت در 127 دلار ثابت شود. به هرحال اگر این ارز کاهش قیمت داشته باشد می تواند تا 91 دلار برسد و دیدگاه ما نفی می شود پس تاجران می توانند در 80 دلار تصمیمات بلند مدت بگیرند.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 5 اسفند ۹۷ بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

تحلیل قیمت لایت کوین
تحلیل قیمت لایت کوین 8 خرداد 98

تحلیل قیمت ایاس

در 26 می قیمت این ارز به 6.8 دلار رسید که نشانه خوشبینانه است. افراد خوشبین اوضاع را برای افزایش قیمت فراهم کرده اند و ممکن است قیمت تا 9 و حتی 9.6 دلار پیش برود. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اما اگر قیمت کاهش یابد ممکن است بار به EMA بیست روزه برسد.

تحلیل قیمت ایاس
تحلیل قیمت ایاس 8 خرداد 98

تحلیل قیمت بیت کوین کش

قیمت فعلی بیت کوین کش 452 دلار است و اگر قیمت افزایش یابد می تواند تا خط مقاومت بالا رود و وارد کانال صعودی شود و تا 638 دلار پیش برود. میانگین های متغیر روند صعودی دارند که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اما اگر قیمت کم شود می تواند تا EMA بیست روزه پیش برود. کاهش قیمت از این سطح ضعف را نشان می دهد و بنابراین در این صورت پیشنهاد خرید نمی دهیم.

تحلیل بیت کوین کش
تحلیل قیمت بیت کوین کش 8 خرداد 98

تحلیل قیمت بایننس کوین

اگرچه این ارز در 26 می افزایش قیمت داشت بیشتر از خط مقاومت افزایش قیمت نداشت. اکنون افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به بالای خط مقاومت و حتی 40 و سپس 46 دلار برسانند. اما اگر موفق نشوند ممکن است قیمت به EMA بیست روزه برسد. اولین نشانه ضعف کاهش قیمت نسبت به EMA بیست روزه است. تا آن زمان هیچ پیشنهادی نداریم. .

تحلیل قیمت بایننس کوین
تحلیل قیمت بایننس کوین 8 خرداد 98

تحلیل قیمت ترون

در 26 می قیمت این ارز به بالای خط مقاومت (0.028) رسید که نشانه خوشبینانه است. انتظار می رود قیمت  بعدی 0.040 دلار باشد. به دلیل اینکه این ارز قبلا سابقه افزایش قیمت بالا داشته انتظار داریم قیمت به 0.050 دلار برسد. اما در صورت نزول ممکن است به خط پشتیبان 0.028 برسد. اگر این ارز افزایش قیمت نداشته باشد مطمئنا کاهش قیمت دارد و توصیه می کنیم تاجران در 0.025 دلار تصمیم گیری کنند.

تحلیل قیمت ترون
تحلیل قیمت ترون 8 خرداد 98

تحلیل قیمت استلار

در دو روز قبل قیمت استلار بالای EMA بیست روزه بوده است که نشانه مثبت است. افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به بالای 0.14 دلار برسانند و اگر موفق شود ممکن است تا 0.22 پیش برود. تاجران می توانند در بالای 0.14 تصمیم گیری کنند. اما اگر قیمت به زیر خط مقاومت برسد می تواند بین 0.11 و 0.14 دلار ثابت شود.

تحلیل قیمت استلار
تحلیل قیمت استلار 8 خرداد 98

تحلیل قیمت کاردانو

این ارز در میانگین های متغیر ثابت ماند و سپس افزایش یافت که نشانه مثبت است و اکنون باید سعی کند به 0.094 دلار برسد. در صورت موفقیت هدف بعدی 0.16 دلار است. اما اگر قیمت به زیر میانگین های تغیر برسد دیدگاه ما نفی می شود. در این صورت ممکن است قیمت به 0.057 دلار برسد. تاجران می توانند توصیه های تحلیل قبل را تکرار کنند.

تحلیل قیمت کاردانو
تحلیل قیمت کاردانو 8 خرداد 98

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا