تخفیف 50 درصدی بایننس برای خرید بیت کوین!!! 1399

اشتراک گذاری پست

 

تخفیف 50 درصدی بایننس برای خرید بیت کوین!!!

صرافی بایننس  به منظور برگزاری جشن یازدهمین سالگرد بیت کوین، فرصتی منحصربه‌ فرد را دراختیارکاربران خود قرارخواهد داد. فرصتی که به آنها این شانس را می دهد تا بیت کوین را با تخفیف ۵۰ درصدی از طریق توکنBNB خریداری کنند.

کاربران از۳ تا ۸ ژانویه فرصت دارند از این شانس استفاده کنند.

تخفیف 50 درصدی بایننس برای خرید بیت کوین!!!

مقررات شرکت در خرید

تمامی کاربران بایننس که دست کم یک بیت کوین با هر جفت ارز معاملاتی در این بازه زمانی معامله کنند در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. بایننس  IDریفرال (۸رقمی) کاربران را به عنوان شماره قرعه کشی درنظر خواهد گرفت.

کاربران بایننس برای حضور در قرعه کشی می توانند بر روی دکمه Share Now در صفحه این طرح کلیک کنند و با اشترک گذاری لینک این طرح با هشتگ#BitcoinTurns11  در توییتر، شماره ای دریافت کنند که به منزله مجوزشرکت آنها در قرعه کشی خواهد بود. بایننس از ترکیب ID ارجاع کاربران و S به عنوان شماره قرعه کشی استفاده خواهد کرد. به عنوان مثال 10000001.S

به منظور حصول اطمینان کاربران از عدالت در قرعه کشی، مراسم به شکل زنده در شبکه های اجتماعی منتخب برای تمام مخاطبان پخش خواهد شد. بایننس به صورت تصادفی با انتخاب ۱۱ شماره از استخر شماره های واجد شرایط به هر شماره امکان خرید یک بیت کوین خواهد داد. امتیاز خرید یک بیت کوین به منزله فراهم شدن امکان خرید بیت کوین با تخفیف 50 درصد  با استفاده از توکن BNB خواهد بود.

زمان پخش این قرعه کشی با سپری شدن مهلت مورد نظر یعنی پس از گذشت ۵ روز کاری خواهد بود.

پس از پایان یافتن فرایند قرعه کشی توکن های BNB در مدت ۲۴ ساعت از حساب بایننس برنده کسر خواهد شد. نداشتن سپرده کافی BNB  پس از گذشت ۲۴ ساعت، به منزله انصراف کاربر از دریافت جایزه این طرح خواهد بود.

تخفیف 50 درصدی بایننس برای خرید بیت کوین!!!

نکات مهم این طرح

این طرح تنها حجم معاملات از جفت ارزهای معاملاتی نقدی قبل از ۲۶ دسامبر را دربرخواهد گرفت.

پس از پایان قرعه­کشی، بایننس برای اطلاع شما ایمیلی حاوی مشخصات برندگان برایتان ارسال خواهد کرد که لازم است شما در پاسخ به این ایمیل، لینک اشتراک گذاری و ID ریفرال بایننس خود را بفرستید.درصورتیکه در زمان مقرر پاسخی به ایمیل ارسال نشود، اینگونه در نظر گرفته خواهد شد که شما از جایزه این طرح صرف نظر کرده اید.

بایننس در این طرح از میانگین قیمت زوج ارز معاملاتی BNB/BTC بهره خواهد برد.

زمان توزیع جوایز پس از کسر BNB از حساب بایننس شما خواهدبود. شما برای مشاهده جایزه خود می‌توانید وارد حسابتان شده و از مسیر Wallet Distribution History از جایزه خود مطلع شوید.

محاسبه نهایی از حاصل جمع حجم معاملات حساب مارجین و حساب فرعی با حجم معاملات استاندارد به دست خواهد آمد. البته لازم به ذکر است که در این طرح، هر حساب فرعی به عنوان یک حساب مستقل در نظر گرفته نمی‌شود.

حجم معاملات تنها شامل خرید و فروش است و معاملات شستشو (wash trade) به حساب نخواهد آمد.

بایننس این حق را برای خود قائل است که نسبت به خارج نمودن معاملاتی که با برچسب شستشو یا ثبت غیرقانونی حساب یا هر نوع دستکاری در بازار در نظرگرفته می‌شود از فرایند قرعه کشی اقدام کند.

حق لغو این طرح یا تغییر قوانین آن برای بایننس محفوظ است و می تواند در صورت صلاحدید در این خصوص اقدام نماید.

با توجه به اینکه خطرات گوناگونی در مسیر سرمایه گذاری در رمزارز وجود دارد بایننس هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای مستقیم یا غیرمستقیم کاربران نخواهد داشت؛ بنابراین قویاً درخواست می شود که با احتیاط کامل نسبت به سرمایه گذاری های خود اقدام نمایید.

 

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا