تریدر های صرافی کوکوین از حالا می توانند خودشان از دارایی هایشان محافظت کنند – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

صرافی رمزارز کوکوین قابلیت جدیدی را ارائه کرده است که به کاربران امکان حفاظت شخصی از دارایی های رمزپایه خود را در حین معاملات می دهد.

برای راه اندازی این قابلیت، کوکوین از فناوری جدیدی که توسط استارتاپ بوستنی، Arwen ساخته شده، کمک می گیرد که به معامله کنندگان امکان به دست گرفتن کنترل کلید های خصوصی در زمان مبادله در یک صرافی متمرکز را می دهد.

این سرویس برای سرمایه گذاران فعال می شود که در یک پلتفرم متمرکز نگرانی از بابت امنیت اعتبار خود نداشته باشند.

رئیس صرافی کوکوین، ارین دان

کمپانی Arwen گفته است که با استفاده از این فناوری، مبادلات از طریق یک پروتکل بلاکچین “لایه دو” صورت می گیرد که به مبادله کنندگان امکان استفاده از مزیت “نقدینگی و سرعت در کار صرافی” را می دهد.

این استارتاپ همچنین توضیحاتی درباره امکان تامین امنیت بدون نیاز به اعتماد طرفین با وابستگی به بلاکچین خود رمزارز ها ارائه کرد.

برای مثال، امنیت برای معامله بیت کوین توسط بلاکچین بیت کوین فراهم می شود در حالی که امنیت برای معامله بیت کوین کش توسط بلاک چین بیت کوین کش ارائه می شود. این چیزی بر خلاف روش های دیگر است که در آن نیاز است که یک بلاک چین کاملا جدید ساخته شود تا مبادله کنندگاه به آن اعتماد کنند.

با توجه به این که این فناوری جدید در کوکوین به صورت نسخه بتا (آزمایشی) راه اندازی شده است، این سرویس در حال حاضر محدود است. مقدار موجودی روی 100 و میزان مبادله روی 25 دلار محدود شده است.

همچنین بخوانید |  برای ورود به ترید ارزهای دیجیتال چه ابزارهایی مورد نیاز است؟

همچنین مبادله کنندگان نیاز است تا فرآینده احراز هویت (KYC) صرافی را برای استفاده از این سرویس طی کنند و کاربران نباید شهروند ایالات متحده یا کشور هایی که مورد تحریم این ایالات هستند، باشند.

Arwen و Kucoin توجه ویژه ای به KYC/AML در طی این همکاری داشته اند.

ارین دان

کوکوین همچنین تصمیم دارد تا صرافی نامتمرکز مخصوص به خود را راه اندازی کند. مدیر عامل کوکوین، مایکل گان می گوید همکاری ما با Arwen اولین قدم است و برنامه هایی دیگری در این زمینه داریم.

Arwen نسخه شبکه آزمایشی پروتکل خود را اوایل امسال راه اندازی کرد و گفت که قرار است با کوکوین یکپارچه سازی شود. همچنین امروز این کمپانی گفته است که با دیگر صرافی ها و حتی کیف پول های سخت افزاری برای همکاری مشابه در حال مذاکره است.

صرافی سنگاپوری کوکوین توسط کمپانی های IDG Capital ، Matrix Partners وNeo Global Capital حمایت می شود که سال گذشته توانست 20 میلیون دلار سرمایه جذب کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا