تریدینگ ویو: بستر نموداری برای تریدرهای فعال 1399

اشتراک گذاری پست

امروزه نرم افزارهای زیادی برای آموزش تحلیل تکنیکال به وجود آمده که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. برخی از این نرم افزار ها عبارتند از متاتریدر، سی تریدر، داینامیک تریدر، آمی بروکر و باینریوم می باشد. اما یکی از معتبرترین و معروف ترین آنها تریدینگ ویو می باشد که اکثر تریدرها و معامله گران از آن استفاده می کنند. تریدینگ ویو TradingView نمودارها و ابزارهای قدرتمندی برای تحلیل بازارهای جهانی در اختیار معامله گران قرار می دهد.

برای تهیه نسخه رایگان تریال پرمیوم اینجا کلیک کنید.

 

تریدرهای ایرانی نیز می توانند از این بستر استفاده کنند اما برای دریافت درآمد خود باید به یکی از روش های پرداخت ارزی از جمله کردیت کارت (مسترکارت یا ویزاکارت) دسترسی داشته باشند. متاسفانه به دلیل تحریم های مالی علیه ایران هموطنان به این روش ها دسترسی ندارند. مجموعه امید احمدیانی با ارائه کلیه خدمات پرداخت های ارزی استفاده از ابزار تریدینگ ویو و سایر نرم افزارها را آسان نموده است. برای آشنایی بیشتر با پلتفرم تریدینگ ویو در این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی های تریدینگ ویو TradingView

قیمتماهانه $0-59.95
نموداربله
تحقیق و آنالیزبله
اعلان و هشدارهابله
دسترسی هاWeb, iOS, Android
سرویس دهی به مشتریانچت آنلاین – 24/7
تبلیغاتندارد

نمودار HTML5 – بسته به نیاز شما، می توانید نمودارهای ساده ای را برای ردیابی یک یا دو سهام ایجاد کنید. حتی نمودارهای پویا متعددی را ایجاد کنید که بازارهای مختلف را دنبال می کنند. همچنین می توانید نمودارهای خود را ترسیم کنید.

هشدارهای سمت سرور – هشدارهایی را تنظیم کنید تا در شرایط خاصی از معیارهای مشخص شده توسط خود به به دسک تاپ یا تلفن شما اطلاع دهند. 12 حالت هشدار مختلف وجود دارد که می تواند در شاخص ها یا ابزارهای ترسیم اعمال شود.

Stock Screener – سهام را بر اساس معیارهای خاص خود پیدا کنید.

سفارشی سازی تجزیه و تحلیل – برای کاربران پیشرفته، TradingView یک زبان برنامه نویسی به نام Pine script را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد نمودارها و شاخص های خود را از ابتدا ایجاد کنید.

تریدینگ – شما می توانید معامله سهام، ارزهای دیجیتال یا فارکس را بدون استفاده از پول واقعی تمرین کنید. سپس می توانید دریابید که آیا کارگزاری شما با TradingView همکاری دارد یا خیر.

پوشش گسترده – بسته به نوع حساب شما، می توانید به بیش از 50 صرافی در سراسر جهان و ساعت معاملاتی طولانی دسترسی داشته باشید.

یک انجمن اجتماعی از تریدرهای فعال – ببینید که سایر بازرگانان فعال چه کاری انجام می دهند، ایده ها را جمع کنید و در بازارهای مشابه با دیگران همکاری کنید.

ترید کردن با نرم افزار تریدینگ ویو

TradingView چیست؟

TradingView یک نرم افزار و نمایشگر انتخاب سهام آنلاین برای دو دسته معامله گر مبتدی و با تجربه می باشد. این نرم افزار ابزارهای نموداری ابری گسترده را برای تحقیقا ترکیب می کند و به کاربران امکان اشتراک گذاری و همکاری با سایر معامله گران فعال به صورت آنلاین را می دهد. نکته منفی این نرم افزار این است که هنوز اکثر کارگزاری های بزرگ به طور مستقیم با TrdingView یکپارچه نشده اند. بنابراین باید معاملات خود را به طور جداگانه با کارگزاری خود انجام دهید.

ابزار تریدینگ ویو در ژوئن 2012 به عنوان یک پلتفرم اجتماعی برای معامله گران فعال منتشر شد و دارای زبان برنامه نویسی مخصوص به خود است که به کاربران امکان سفارشی سازی نمودارها و شاخص ها را می دهد. این نرم افزار به دلیل تطبیق پذیری بین معامله گران فعال و شرکتهای نرم افزاری مالی به عنوان یک انتخاب محبوب شناخته می شود. کاربران می توانند مفاهیم جدید، تحقیق نوسانات بازار، نمودار نتایج احتمالی، همکاری با دیگر معامله گران، چت، سؤال و تمرین معاملات را با پلتفرم TradingView در هر دستگاهی یاد بگیرند.

سایت تریدینگ ویو

ابزار تریدینگ ویو چگونه کار می کند؟

TradingView حتی قبل از ثبت نام در یک حساب کاربری رایگان، اطلاعات زیادی از بازار را در صفحه اصلی ارائه می دهد. در قسمت بالای صفحه چندین جفت ارز EUR / USD ، BTC / USD و ETH / USD و همچنین بازارهای Dow ، Nasdaq و S&P 500 قرار دارد. می توانید هر سهامی را جستجو کنید و براساس ایده های معاملاتی، ایده های آموزشی، اسکریپت ها یا افراد فیلتر کنید.

در بخش بعدی آن، جدیدترین داستانهای نویسندگان برتر، به روز ترین خلاصه بازار، جدیدترین اخبار سهام، تقویم اقتصادی و چت های متداول را در بخش رسانه های اجتماعی TradingView پیدا خواهید کرد. آنچه را که کاربران دیگر (از جمله معامله گران مشهور) برای گفتن دارند بخوانید و ایده های تجاری خود را با آنها به اشتراک بگذارید. شبکه اجتماعی TradingView ارزش آموزشی عظیمی را به آن می افزاید.

وقتی یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید، به انجمن تریدینگ ویو و ویژگی های اصلی نمودار که می توانید هشدارهای سهام و شاخص های بازار را ایجاد کنید، دسترسی داشته باشید.اکنون شاید بزرگترین نکته منفی TradingView این است که به احتمال زیاد شما قادر نخواهید بود از طریق این پلتفرم تجارت کنید. در حال حاضر این نرم افزار فقط می تواند با این کارگزاران سهام ارتباط برقرار کند که علاوه بر این، این پلتفرم از برخی کارگزاران آتی و فارکس پشتیبانی می کند:

بازارهای جهانی

انواع حساب های تریدینگ ویو

TradingView چهار نوع حساب دارد. صورتحساب ها به صورت ماهانه، سالانه و هر دو سال یکبار ارائه می شود. همراه هر طرح پولی یک حساب آزمایشی 30 روزه رایگان ارائه می شود.

Basic- رایگان

اگر مبتدی هستید یا می خواهید ببینید که ابزار تریدینگ ویو چگونه کار می کند، حساب Basic می تواند برای شما شروع خوبی باشد. امکانات این حساب محدود است. شما یک نمودار در هر لایه و یک اعلان با سه شاخص برای استفاده در یک دستگاه دریافت می کنید. اما به انجمن، تقویم داده های جهانی و تقویم اقتصادی دسترسی دارید. اما شما به هیچ پشتیبانی دسترسی ندارید.

Pro – ماهانه 9،95 – 14،95 دلار

این حساب کاربری دسترسی نسبتا بیستری برای مدیریت تحقیق سهام خود را به شما می دهد. اما شما هنوز فقط یک نمودار در هر لایه دریافت می کنید و می توانید همزمان از یک دستگاه استفاده کنید. همچنین شما 10 اعلان با پنج شاخص در هر نمودار دریافت می کنید اما دسترسی منظم به خدمات مشتری و اطلاع رسانی پیام کوتاه ندارید.

اگر تصمیم به خرید عضویت ماه به ماه گرفتید، ماهانه 14.95 دلار پرداخت می کنید. اگر می خواهید اشتراک یک ساله داشته باشید، هزینه 155.40 دلار است (ماهانه 12/95 دلار). برای اشتراک دو ساله، 238.80 دلار پرداخت می کنید (ماهانه 95/9 دلار).

انواع حساب تریدینگ ویو

+Pro – ماهانه 19.95 – 29.95 دلار : ماهانه 24.95 دلار برای اشتراک سالانه، ماهانه 19.95 دلار برای اشتراک دو ساله.

دلیل افزایش قیمت این حساب افزایش خدمات به شما می باشد. در این نوع حساب شما قادر به استفاده از حداکثر چهار لایه نموداری می باشید. همچنین قادر به استفاده برروی دو دستگاه به صورت همزمان می باشید که در این صورت میتوانید از حداکثر 10 لایه نموداری استفاده کنید. با این حال در این نوع حساب برنامه قیمت گذاری و اعلان های پیامکی را دریافت نخواهید کرد.

مانند Pro، می توانید تصمیم بگیرید که ماهانه، سالانه یا دوسالانه اشتراک بگیرید. اگر می خواهید ماهانه پرداخت کنید، هزینه آن در ماه 29.95 دلار خواهد بود. هزینه اشتراک یک ساله  299.40 دلار (ماهانه 24.95 دلار) و اشتراک دو ساله 478.80 دلار (هر ماه 19.95 دلار) می باشد.

Premium – ماهانه 39.95-59.95 دلار : ماهانه 49.95 دلار برای اشتراک سالانه، ماهانه 39.95 دلار برای اشتراک دو ساله.

پلن Premium به شما امکان دسترسی به کلیه ویژگی های TradingView را می دهد. می توانید در هر لایه 8 نمودار داشته باشید، حداکثر در 5 دستگاه به طور همزمان میتوانید استفاده کنید. همچنین می توانید 200 اعلان و 25 شاخص در هر نمودار را تنظیم کنید و دسترسی نامحدود به الگوهای شاخص، طرح بندی نمودارهای ذخیره شده و لیست های نمایشی پیشرفته داشته باشید. در هنگام پشتیبانی نیز شما در اولویت هستید.

هزینه اشتراک ماهانه 59.95 دلار، هزینه اشتراک سالانه 599.40 دلار (هر ماه 49.95 دلار) و هزینه اشتراک دو ساله 958.80 دلار (هر ماه 39.95 دلار) است.

آیا شما تا کنون از ابزار تریدینگ TradingView استفاده کرده اید؟ اگر تجربه ای در این زمینه دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا