تعرفه گمرکی دستگاه ماینر برای استخراج بیت کوین مشخص شد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

اداره کل گمرک در طی بخشنامه ای، تعرفه گمرکی دستگاه های استخراج رمز ارز را به تمام گمرک های ایران اعلام کرد. در این خبر که توسط ایبنا منتشر شده است، دستگاه های ماینینگ در گروه دستگاه های کارت خوان، بارکد خوان و دستگاه های الکترونیک مربوط به بانکداری قرار گرفته اند.

این مسئله نشان می‌‍ دهد موضوع استخراج بیت کوین و رمز ارز‌ها با قرار گرفتن در دستور کار هیئت دولت به صورت جدی در حال پیگیری است و گمرک با اعلام تعرفه گمرکی و قابلیت واردات قانونی این دستگاه‌ها باید منتظر مصوبه ماینینگ از سوی دولت بماند تا با قانونی شدن فضا، صنعت ماینینگ با آماده بودن زیرساخت‌های لازم از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و وزارت نیرو تعیین تکلیف شود.

بخشنامه ای که در تاریخ 22 تیر 98 صادر شده است جزییاتی را در خصوص دستگاه های ماینر ابلاغ می کند که به شرح زیر است:

  • دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) ذیل ردیف گمرکی قرار می‌گیرد که عمدتا دستگاه‌ های کارتخوان، پین‌ پد یا رمزخوان‌ها و برخی دیگر از ابزارهای بانکی قرار دارند.
  • مصنوعات از فولاد زنگ‌ نزن به‌ صورت رشته مفتول‌ های خرد شده و بدون پوشش ذیل ردیف تعرفه ۷۳۲۶۲۰۰۰ صورت می گیرد.
  • دستگاه (PDA (Personal Digital Assistant به مشخصات M۳OX۱۰- M۳MOBILL، با دقت اتصال به شبکه وایرلس (Wi-Fi)، نصب سیم‌کارت، برقراری ارتباط، بلوتوث و… جهت جمع‌آوری اطلاعات از طریق خواندن بارکد به‌عنوان ماشین خودکار داده‌ پردازی در ردیف تعرفه ۸۴۷۱۳۰۹۰ قرار می‌گیرد.
  • قطعات اصلی و اساسی دستگاه گرماتاب شامل مشعل، لوله، فن، رفلکتور و… ذیل ردیف گمرکی ۷۳۲۲۹۰۹۰ قرار دارد.

همچنین بخوانید |  ششصد هزار ماینر بیت کوین در 2 هفته گذشته به کار خود خاتمه داده اند!

با ارسال این بخشنامه و مشخص شدن قوانین ماینینگ، باید منتظر قوانین مربوط به برق ماینر ها باشیم. ماجرای برق ماینر ها چندین بار در هیئت دولت مطرح شده است و اعلام گردیده است که برق مصرفی ماینر ها مطابق برق صادراتی محاسبه می شود اما هنوز برخی از استان ها با مشکلاتی مواجه هستند. مثلا چندی پیش دادستان یزد استخراج رمز ارز ها را به واسطه استفاده بیش از اندازه برق و تاثیر بر برق خانگی، غیر مجاز اعلام کرد. خبر های بعدی در مورد استخراج رمز ارز، وضعیت ماینینگ در ایران را مشخص می کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا