تغییر عجیب در شبکه بیت کوین : چرا هش ریت شبکه 40 درصد افت کرد؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

دیروز، هش ریت شبکه بیت کوین در طی یک شبکه ناگهانی به شبکه، 40 درصد افت کرد.

داده هایی که توسط Coin.dance منتشر و توسط سایر منابع هم تایید شده، نشان می دهد که هش ریت شبکه دیروز از 98,000,000 تراهش بر ثانیه به 57,700,000 بر ثانیه افت کرده است.

هنوز توضیحی برای علت این تغییر ناگهانی وجود ندارد

تا به این جای کار توضیحی برای دلیل این اتفاق وجود ندارد و اما عجیب بودن این مسئله این است که در طی ماه های اخیر مدام شاهد رشد هش ریت شبکه بیت کوین بوده ایم و حتی همین چند وقت پیش هم گزارش رسیدن هش ریت این شبکه به 100 کوانتیلیون را دادیم.

نرخ هش ریت شبکه بیانگر قدرت و ظرفیت شبکه برای محاسبات است که هر چه این نرخ بیشتر باشد به معنی قوی تر بودن شبکه و همچنین ایمن تر شدن آن در برابر دستکاری هاست.

از طرفی هش ریت بیشتر به معنای رقابت بیشتر در شبکه بین استخراج کنندگان است و همچنین بیانگر این است که برای انجام حمله 51 درصد به منابع بیشتر و هزینه بیشتری نیاز است که هش ریت بسیار بالا همانطور که گفتیم می تواند رخ دادن چنین حملات را غیر ممکن کند.

در طول تابستان، تحلیلگران رمزارز معتقد بودند که شکست رکورد نرخ هش در شبکه بیت کوین نشان دهنده عملکرد خوب قیمت برترین کوین های بازار است.

یکی از سرمایه گذاران معروف بیت کوین به نام مکس کایزر گفته بود که “قیمت دنباله رو هش ریت و نمودار نرخ هشی است که در طی 9 سال پیوسته خوشبینانه بوده است.

همچنین بخوانید |  اصلاح قیمت 15 درصدی بیت کوین: دو روز قبل از هاوینگ

نوامبر سال 2017، هش ریت شبکه بیت کوین 50 درصد افت را تجربه کرد که در طی آن روند پردازش تراکنش ها نیز کند تر شد و قیمت بیت کوین کاهش یافت و حتی استخراج کنندگان به شبکه بیت کوین کش روی آوردند.

همزمان با این موضوع موضوع، قیمت بیت کوین در طی 24 ساعت 1500 دلار افت کرده است و می توان افت هش ریت شبکه را با افت قیمت آن مرتبط دانست.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا