تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟

اشتراک گذاری پست

صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها می باشد. مستر کارت و ویزا کارت بسیار مشابه یکدیگر کار می کنند و مزایای مشابهی را ارائه می دهند. به همین علت انتخاب یکی از آن ها تفاوت اساسی نخواهد داشت. عمده ویژگی این کردیت کارت ها یا ویژگی جزئی آن ها توسط بانک ها و صادرکننده آنها مشخص می شود. به این ترتیب که ممکن است یک بانک ویزا کارت به ارز دلار بدهد. اما بانک دیگری ویزا کارت به ارز درهم بدهد و بانک بعدی ویزا کارت با ارز یورو. هر بانک استاندارد دهی کارت ها خودش را دارد. در این مقاله سعی شده تا با اشاره به برخی از تفاوت های مسترکارت با ویزا کارت به شما در انتخاب کمک کند.

تفاوت مسترکارت با ویزا کارت

همانطور که گفته شد ویزا و مسترکارت شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و ویژگی های جزئی آن ها توسط صادر کننده ها مشخص می شود. در سطح اول کارت ها تفاوت بسیار کمی بیت ویزا و مستر کارت وجود دارد. هر دو مجموعه ویژگی های اساسی مشابهی را ارائه می دهند. با این حال مستر کارت با پیشنهادهای ویژه در کارت های سطح World و World Elite، رقیب خود را از دور رقابت خارج می کند. البته این پیشنهادات به سمت پیشنهادهای لوکسی رفت که مناسب افراد خاص می باشد.

ویزا کارتمستر کارت
اجاره خودرواز طریق کارت های اعتباری VISA و VISA Signature موجود است
محدوده پوشش داخلی: 15 روز متوالی؛ بین المللی: 31
از طریق کارت های مستر کارت، World و World Elite در دسترس است
محدوده پوشش: 15 روز متوالی
World و World Elite : حدود 31 روز متوالی در اجاره بین المللی
محدود به 50،000 دلار در هر حادثه
مزایای سفرمجموعه هتل های مجلل VISA Signature: تخفیف ها و مزایای بیش از 900 ویژگی

 

World و World Elite

هتل ها و اقامتگاه های لوکس جهان: تخفیف و مزایایی در هتل های لوکس ، اگرچه کمتر از پیشنهادات VISA می باشد.

در شهرهای منتخب در سراسر جهان تخفیف هایی را برای رویدادها و کالاهای لوکس ارائه می دهند.

فقط  World Elite

تخفیف در سفرهای مختلف و خطوط هوایی فرست کلاس

تخفیف در تورهای انتخابی و برنامه های تعطیلات، خدمات مسافرتی و جت های خصوصی

خرید امنVISA Signature

اطمینان ضمانت گسترده (حداکثر: 10،000 دلار برای هر ادعا و 50،000 دلار برای هر دارنده کارت)

World و World Elite

تضمین قیمت: حداکثر 60 روز پس از خرید برای مسترکارت World ، و 120 روز برای World Elite را دربر می گیرد.

گارانتی تمدید و ضمانت تمدید (با توجه به محدوده های مختلف)

 

ویزا و مستر کارت چه کاری انجام می دهند؟

ویزا Visa و مسترکارت MasterCard شرکت هایی هستند که هنگامی که برای کارت اعتباری، دبیت یا کارت پیش پرداخت خود هزینه می کنید، معاملات را انجام می دهد. در واقع آنها واسطه ای بین شما، بانک شما و فروشگاه هستند.

کجا می توانید از ویزا یا مسترکارت استفاده کرد؟

از ویزا و مستر کارت تقریبا می توان در هر مکانی استفاده کرد که پرداخت کارت را به صورت فروشگاه یا آنلاین بپذیرد.خیلی کم پیش می آید که یک فروشگاه یکی را قبول کند اما دیگری را قبول نکند. اما این مورد درباره امریکن اکسپرس صادق نیست. امریکن اکسپرس یکی دیگر از شبکه های پرداخت است اما کارمزد بیشتری برای پردازش پرداخت ها دریافت میکند. برخی از فروشگاه ها امریکن اکسپرس را قبول ندارند زیرا هزینه های بیشتری برای آن ها دارد. اگر می خواهید از کارت خود در خارج از کشور استفاده کنید ، اکثر کشورها ویزا و مستر کارت را به طور یکسان قبول می کنند.

مستر کارت و ویزا کارت

آیا مستر کارت و ویزا مطمئن هستند؟

بله هر دو هم ویزا کارت و هم مسترکارت هنگام خرید آنلاین، امن می باشند. این برای محافظت از شما در برابر کلاهبرداری است. مسترکارت از یک طرح محافظت به نام طرح SecureCode استفاده می کند. ویزا نیز از سیستم مشابهی به نام  Verified by Visa scheme استفاده می کند.

ویزا و مستر کارت چه مزایایی دارند؟

ویزا و مسترکارت معاملاتی ارائه می دهند که فقط در دسترس افرادی است که از کارت های دبیت، اعتباری یا پیش پرداخت خود استفاده می کنند.

مزیت های پیشنهادی مستر کارت:

  • تخفیف بلیط های ورزشی و مسافرتی
  • مزایای حق بیمه برای دارندگان World Elite MasterCard ، مانند دسترسی به سالن های فرودگاه
  • امنیت در تمام هزینه ها

مزیت های پیشنهادی ویزا:

  • امنیت در تمام هزینه ها
  • تخفیف در سفر و خرید برای دارندگان کارت ویزا پریمیوم آن

ویزا یا مستر کارت

کدام کارت را باید انتخاب کرد؟

اینکه کدام کارت را انتخاب کنید کمتر به شبکه پرداخت و بیشتر به نیازهای خاص شما بستگی دارد. ویزا و مستر کارت انواع کارت های پیش پرداخت ، اعتباری و دبیت مختلفی را ارائه می دهند. آنها بسته به ارائه دهنده کردیت کارت یا صادرکننده متفاوت هستند.  تفاوت های اصلی بین مستر کارت و ویزا عبارتند از:

  • جایی که پذیرفته شده اند
  • طرح های امنیتی آنها
  • مزایای پیشنهادی کارت آنها

به مزایای کارت نگاه کنید تا به جای انتخاب بین ویزا یا مستر کارت تصمیم بگیرید که کدام کارت را می خواهید. با مقایسه مزایا، می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید که موجب صرفه جویی در هزینه شما می شود و یا نوع پاداش مورد نظر خود را مانند بازپرداخت به شما ارائه می دهد.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا