تفاوت های لجر نانو ایکس با لجر نانو اس 1399

اشتراک گذاری پست

کیف پول لجر نانو یکی از امن ترین انواع کیف پول سخت افزاری برای نگه داری رمز ارز ها است. یکی از مهم ترین فاکتور ها در کیف پول ارز دیجیتال امنیت آن ها است. زیرا در صورت هک شدن یا به سرقت رفتن کیف پول، موجودی آن قابل بازیابی نخواهد بود. کیف پول های لجر از لحاظ امنیتی جز بهترین کیف پول ها هستند. دو سری از کیف پول های لجر به نام لجر نانو اس و لجر نانو ایکس از معروف ترین و پر فروش ترین کیف پول های لجر هستند. در صورتی که تمایل به خرید لجر دارید در این مقاله همراه ما باشید تا تفاوت های لجر نانو ایکس با لجر نانو اس را بررسی نماییم.

کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول های ارز دیجیتال یا به صورت نرم افزاری و یا سخت افزاری وجود دارند. کیف پول های نرم افزاری شامل حساب های کاربری موجود در سایت های مختلف است. این اکانت ها به کاربران امکان نگه داری و نقل و انتقال بیت کوین یا سایر ارز های دیجیتال را می دهند. برخی از این سایت ها به ازای تراکنش های انجام شده کارمزد دریافت می کنند.

کیف پول های سخت افزاری، ابزار های فیزیکی هستند که کاربران با خرید آن ها و وارد کردن اطلاعات به خصوصی، رمز ارز های خود را به آن می افزایند و یا از طریق کابل یا بولوتوث نسبت به خرید و فروش ارز های دیجیتال اقدام می نمایند. بزرگ ترین برتری که کیف پول های سخت افزاری نسبت به نرم افزاری دارند نگهداری بیت کوین ها به صورت آقلاین است. به این ترتیب افراد سود جو و هکر ها امکان دسترسی به موجودی آن نخواهند داشت.

مقایسه انواع کیف پول لجر

در تصویر ارائه شده مشخصات و ویژگی های دو کیف پول لجر نانو اس و لجر نانو ایکس با یک دیگر مقایسه شده اند.

مقایسه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا