تلگرام بلاک چین خود را تا مهرماه راه اندازی می کند! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

طبق گفته وبسایت خبری رمزارز The Block، سرویس پیام رسانی رمزنگاری شده، تلگرام، ظاهرا قصد دارد که بلاک چین خود که نام این شبکه را TON گذاشته تا 8 مهرماه راه اندازی کند.

بازه زمانی تعیین شده برای راه اندازی و عرضه بلاک چین تلگرام 10 خرداد تا 8 مهرماه 1398 است که نیمه سوم 2019 یا به عبارتی 1 جولای تا 30 سپتامبر می شود.

در یادداشتی که به سرمایه گذاران این پروژه ارسال شده گفته شده که اواخر سال 2019 یعنی 8 ماه دیگر این بکه راه اندازی می شود.

ظاهرا تلگرام گفته است که در طی فرآیند آزمایشی که اخیرا داشته است، “دوباره اثبات شده که ماشین مجازی TON و شبکه TON … الگوریتم اثبات بیزانتین گنجایش رسیدن به اهدافی که در وایت پیپر تلگرام تعریف شده است را داراست.”

پیش از این هم گزارش کردیم که تلگرام امکان آزمایش نسخه خصوصی بلاک چین تلگرام را برای تعدادی از توسعه دهندگان فراهم کرده است. کسانی که در این آزمایش شرکت داشته اند، گفتند که سرعت انجام تراکنش ها در این شبکه بسیار بالا است.

ظاهرا شبکه TON قرار است مانند شبکه اتریوم میزبان برنامه های کاربردی نامتمرکز باشد.

در ماه فوریه، در یک توافق نامه خرید درباره توکن گرام که ارز دیجیتال بومی شبکه TON است ذکر شده بود که این نوع قرارداد ها در صورتی که شبکه تا 31 اکتبر 2019 عرضه نشود منقضی می شود.

تلگرام توسط دو برادر به نام نیکولای و پاول دوروف در سال 2013 بنیان گذاری شد و این کمپانی در طی اجرای دو عرضه اولیه کوین خصوصی پارسال توانست 1.7 میلیارد دلار سرمایه جذب کند. این پلتفرم بیش از 200 میلیون کاربر دارد.

همچنین بخوانید |  آگهی کلاهبرداری سرمایه گذاری در بلاک چین تلگرام در فیسبوک در حال پخش شدن است!

ماه گذشته، تیم توسعه TON با یک ارائه دهنده سرویس مالی آلمانی به نام Wirecard همکاری خود را آغاز کرد. آن ها در طی این همکاری به دنبال توسعه محصولات دیجیتالی مالی هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا