تلگرام دومین مرحله پیش فروش ارز دیجیتالی TON را مخفیانه انجام داده است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

سرویس پیام رسان رمزگذاری شده Telegram گزارش داد که 850 میلیون دلار در دومین مرحله پیش فروش توکن TON خود بدست آورده که رسماً اعلام شده بزرگترین ICO جهان است.

همانطور که Verge گزارش می دهد به نقل قول از گزارش های منحصر به فرد از چهار منبع ناشناس، پلتفرم Pavel Durov در تلاش برای گرفتن سرمایه گذاران معتبر است تا مبلغ 850 میلیون دلار بدست آمده در مرحله اول را دو برابر نماید. در مجموع، Telegram حدوداً 1.6 میلیارد دلار افزایش سرمایه داشته است تا قبل از آنکه توکن TON برای فروش در دسترس عموم قرار گیرد.

تاریخ اولین پیش فروش برای ICO ارز دیجیتالی تلگرام، تاریخ 29 ژانویه امسال ذکر شده بود. Pavel Durov با همکاری (US Securities and Exchange Commission (SEC، آماده شدند تا شهروندان آمریکایی را به طور قانونی در پروژه سرمایه گذاری خود شریک کنند و این بدان معنی است که شهروندان آمریکایی در واقع می توانند برخی از 81 سرمایه گذار این پروژه باشند.

با توجه به این که این سرمایه گذاری جمعی 700 میلیون دلار در سال 2017 از Block.One بدست آورده است؛ این ارقام جمع آوری شده تا کنون نشان می دهد که این ICO به راحتی هر توکن دیگری را از لحاظ ارزش دلاری کنار خواهد زد.

مسیر Telegram جهت عرضه عمومی ارز دیجیتالی خود تا کنون مشکلات بسیاری را بدلیل محبوبیت بالا در میان کاربران، به خود دیده است. نسخه های جعلی ICO پس از اعلام رسمی در ماه ژانویه در رسانه های اجتماعی به نمایش گذاشته شد. این ICO های قلابی مبالغ هنگفتی را از کاربران به سرقت بردند در حالی که هنوز توکن TON هیچ وجود خارجی نداشت. Durov خودش نیز در رابطه با کلاهبرداری های فردی مرتبط با این ICO از پیش به کاربران هشدار داده بود.

با توجه به گفته های منابع آگاه، سرمایه گذاران حق خرید ارز رمزنگاری شده داخلی TON با عنوان “Grams” را دارند که پس از راه اندازی این پلتفرم بین آنها توزیع خواهد شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا