تلگرام : عرضه بلاک چین TON شش ماه به تعویق میافتد! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

تلگرام قصد دارد تا در پی مشکلاتی که با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پیدا کرده، تاریخ عرضه بلاک چین TON را تغییر دهد.

طبق پیامی که دیروز از سوی یکی از سرمایه گذاران بلاک چین TON به وبسایت کوین تلگراف رسیده است، تلگرام به سرمایه گذاران گفته که می خواهد ضرب العجل را به تاریخ 11 اردیبهشت 1399 یعنی 6 ماه و 13 روز دیگر موکول کند.

تاریخ عرضه بلاک چین تلگرام چندی پیش به صورت رسمی اواخر اکتبر یعنی اواسط ماه آبان اعلام شد اما کمی بعد SEC به طور ناگهانی اعلام کرد که 1.7 میلیارد دلاری که در ICO تلگرام جمع آوری شده غیر قانونی بوده است. تلگرام چنین مبلغی را با فروش توکن های Gram شبکه اش TON، به یک سری از سرمایه گذاران گزینش شده در دو دوره بدست آورده است.

در بهمن ماه 96، تلگرام درخواست فروش توکن های خود را با تکمیل و ثبت Form D اعلام کرد که از این فرم زمانی استفاده می شود که یک کمپانی بخواهد یک نوع اوراق بهادار بفروشد بدون این که بخواهد در SEC آن را ثبت کند.

بر اساس Form D، یک کمپانی می تواند بدون نیاز به ثبت شدن در SEC اوراق بهادار مورد نظر را فقط به سرمایه گذاران بررسی شده ارائه کند. با این حال با توجه به این که سرمایه گذاران توکن های Gram می توانند توکن هایی که خریده اند را به فروش برسانند، SEC این موضوع را به عنوان تخطی از محدودیت ها می داند.

بنابراین، شکایت این کمیسیون مبنی بر این است که تلگرام TON فروش توکن های GRM را ثبت نکرده اند؛ چرا که SEC آن را در دسته اوراق بهادار قرار می دهد.

همچنین بخوانید |  واکنش تلگرام به وقایع اخیر : عرضه بلاک چین تلگرام ممکن است با تاخیر روبرو شود

در نامه ای که چهارشنبه به سرمایه گذاران فرستاده شده، تلگرام گفته که تغییر ضرب العجل نیازمند کسب اجازه از صاحبانی است که بخش عمده ای از توکن های مرحله اول عرضه اولیه را تصاحب کرده اند. ضرب العجلی هم که در توافق فروش پیش از به اجرا در آمدن عرضه اولیه تعیین شده نیز می تواند به همین شیوه تغییر کند.

با این حال، این به این معناست که فقط افرادی که در دوره اول عرضه اولیه تلگرام شرکت داشته اند، می توانند در این رای گیری شرکت کنند.

در این رویداد [رای گیری] که فقط یک گروه افزایش ضرب العجل را می پذیرد، توافقنامه آن گروه همچنان در جای خود باقی می ماند در حالی که توافقنامه گروه دیگری از بین می رود. در چنین شرایطی، ما پیشنهاد می کنیم که تغییراتی کوچکی در قوانین توافقنامه خرید به وجود آید که مطابق آن Grams های کمتری در تاریخ عرضه شبکه منتشر و وارد چرخه شود.

تلگرام

تلگرام از سرمایه گذاران خواسته تا تصمیم خود را در مورد افزایش مهلت ضرب العجل تا پیش از 23 اکتبر (6 روز دیگر) بگیرند.

این کمپانی قراری را برای ملاقات با قانون گذاران در نیویورک در تاریخ 24 اکتبر گذاشته تا نارضایتی خود را از طرح این دعوا و این که SEC در مورد این موضوع اشتباه می کند، بیان کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا